מפסק חכם

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/10/2019 11:14 ● ערב ערב 2936
בכל בית יש דוד חשמל או דוד שמש שמופעל גם על אנרגיית החשמל. השימוש בדוד חשמל רב מאוד בימים קרים, ובמיוחד, בחודשי החורף הארוכים. העניין הוא, שיש צורך לשלוט על ההדלקה והכיבוי שלו. לא תמיד הדבר מתאפשר בגלל סיבות שונות. לעיתים, נמצאים מחוץ לבית, יש מצבים בהם נמצאים בדרך הביתה ויודעים כי לא יהיו מים חמים. לפעמים, פשוט שוכחים. הבעיה חמורה יותר בעת ההדלקה מאחר ובדודים גדולים המים בחורף מתחממים לאט. הבעיה פחותה יותר בכיבוי. במרבית הדודים יש תרמוסטט המווסת את המים, ולמעשה דואג שהם לא יעלו מעל לטמפרטורה של 60 מעלות, בין היתר, מחשש לפיצוץ בציפוי הפנימי שלו. אבל תמיד עלולים לקרות מקרים שבדיוק בעת הזאת התרמוסטט מתקלקל ואז עלול להיגרם לדוד נזק בלתי הפיך המצריך החלפתו.
מפסק חכם

 

אפליקציה יעילה

 

מפסק חכם  בדוד מאפשר לשלוט היטב על הדלקת וכיבוי הדוד, ובכך, למנוע מצבים אלו ואחרים נוספים. מדובר, למעשה, על סוויצ'ר אותו ניתן לחבר לאינטרנט הביתי. מדובר באפליקציה אשר באמצעותה שולטים על הדוד מכל מקום ובנוחות מרבית. המכשיר המתאים והנגיש ביותר הוא כמובן, הטלפון האישי הנייד. התקנת האפליקציה בו מאפשרת הדלקת הדוד וכיבויו כבר בדרך הביתה, כאשר הבן חוזר מהטיול, כשהבת מגיעה לסוף שבוע מהצבא ובנסיבות נוספות. כמובן, שניתן לערוך תוכנית הפעלה יומית, שבועית וחודשית. תמיד היא ניתנת לשינויים כאשר מתברר כי יש צורך בכך.

 

יתרונות

 

מפסק חכם מספק שפע של יתרונות. הוא מאפשר שליטה מהרשת הביתית ללא תלות בשירותי ענן, שליטה והפעלת לוח זמני הפעלה ללא אינטרנט, חיסכון בחשמל בגלל השליטה המרבית בזמני ההפעלה. ניתן לחשב בדיוק את משך הזמן הדרוש לחימום על פי כמות המשתמשים. אין טעם לחמם כמות מים גדולה במקרה ויש רק משתמש אחד. ניתן למדוד את צריכת החשמל ולחשב את העלות הכספית. ניתן לדחוף הודעות בעת הכיבוי וההפעלה. ניתן לצפות בפעילות לפי משתמשים שונים. במידה ויודעים כי אחד מבני הבית נוהג להתקלח ארוכות אזי מתכנתים את משך הזמן בהתאם, וכן הלאה. אחת הפונקציות החשובות היא כיבוי אוטומטי היכולה לסייע רבות בהפחתת הוצאות החשמל.

 

התאמה לדודי חשמל מגוונים

 

קיימים דודי חשמל בגדלים שונים. הבינוניים והגדולים הם בנפחי 80, 120, 150 ו200 ליטר. הפופולאריים הם בני 120 ו 150 ליטר בהתאמה למשפחות בנות 4 ו 5 נפשות. כל בית אב בוחר, כמובן, את הדוד המתאים לצרכיו ועושה זאת על פי שיקולים של כמות צריכת המים בבית. מפסק חכם מתאים לכל סוגי הדודים הללו ולאחרים נוספים, כך, שהגמישות שלו מאפשרת ניצולו על ידי משתמשים רבים. אפליקציה מותאמת למערכות הפעלה פופולאריות דוגמת אנדרואיד וIOS. מרבית הטלפונים מופעלים על ידי מערכות אלו, כך, שלמעשה, מרבית הצרכנים יכולים לרכוש אותו ללא חשש. מתג ההפעלה הינו דקורטיבי ואסתטי ובעל זכוכית טאץ' חלבית. מומלץ לרכוש אותו בהקדם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש