עולם שלם של מוצרי חשמל תחת קורת גג אחת

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/10/2019 07:08 ● מה נשמע 623
כשאתם חושבים על מוצרי חשמל ביתיים - 'שמי אל אלקטריק' הוא המקום לבקר בו ● מוצרים מובחרים, שירות מקצועי, ייעוץ ושירות תיקונים הכל בבית אחד
עולם שלם של מוצרי חשמל תחת קורת גג אחת

רוצים להתחדש במוצרי חשמל ביתיים?  ב'שמי אל' מחכה לכם מגוון רחב של מוצרי חשמל של החברות המובילות בתחום. רובי חן הבעלים, והצווות המקצועי שלו, נמצאים בחנות כדי לעזור, להדריך ולענות על כל שאלה. רובי חן הוא דור שני בתחום מוצרי החשמל הביתיים, מכיר את הנושא מילדותו עוד מהימים בהם עזר לאביו בחנות מוצרי החשמל הנחשבת שלו והוא הולך בדרכי אבא גם בסבלנות, במקצועיות וגם בפתרון בעיה. רובי הוא בהחלט מישהו שיעזור לכם למצוא את דרככם למוצר המתאים לכם ביותר.   

 

הכל מכל וכל בתחום מוצרי החשמל. שמי אל אלקטריק

 

חבר מרוצה מביא חבר


'שמי אל אלקטריק' נמצאת במתחם הקניות 'שמי בר', בין החנויות 'הום סנטר' ו'מחסני תאורה'. ל'שמי אל' לקוחות ותיקים המלווים את רובי  שלושים שנה, עוד מהימים בהם עבד  לצדו של אביו שלום חן ז"ל. החנות מאופיינת במתן שירות אישי ולווי צמוד ועל זה הדגש – כל לקוח מקבל טיפול עד להפעלת המוצר, דבר שגרם וגורם לכך שלקוח מביא לקוח והתוצאה היא ש'שמי אל' חולשים על קהל של אלפי לקוחות מרוצים.
ב'שמי אל אלקטריק' פועלת גם מעבדת שירות עצמאית, עם צוות מקצועי לטיפול במוצרי חשמל כגון: מכונות כביסה, מקררים, מדיחים, מזגנים ועוד. במרבית המקרים השירות הוא מהיום להיום. 

 

הולך בדרכי אביו. רובי חן


בחנות תמצאו מוצרי חשמל ואלקטרוניקה במגוון ומבחר רחב של מיטב המותגים:

 

  • מחלקת מיזוג גדולה ומקצועית- בה תמצאו מזגנים של מיטב החברות: 'אלקטרה', 'תדיראן', 'האייר', 'נורמנדי' ועוד - גם מכירה עם אחריות היצרן, גם התקנה וגם שירות תיקונים. ואם אתם מעדיפים מאוורר על פני מזגן, גם מאוורים תמצאו ב'שמי אל אלקטריק'.
  • מחלקת מוצרי חשמל ביתיים גדולה- מקררים, מכונות כביסה וייבוש, תנורי אפייה, כיריים ועוד.
  • מחלקת טלוויזיות ומסכים בכל הגדלים ממיטב החברות המובילות בשוק- 'סמסונג', HAIER, L.G  'באוקנכט', נורמנדי', 'טושיבה', 'פנסוניק' ועוד - מכירה, התקנה ושירות תיקונים.
  • מחלקה כללית למוצרי חשמל- קומקומים, טוסטרים, מנורות חירום, רמקולים, מיקסרים, מיקרוגלים, בלנדרים ועוד ממיטב החברות כמו: 'מג'ימיקס', 'בוש' ועוד.

 מדיניות התשלומים נוחה: אפשרות לעד 24 תשלומים בכרטיס אשראי.


'שמי אל אלקטריק' חרטו על דגלם – וותק וניסיון רב שנים, מקצועיות, שירות מכל הלב ואהבה אמיתית ללקוחות.

כתובת: מרכז 'שמי בר' (צמוד ל'הום סנטר'), רח' החרש 9. 
פתוח: ימים א-ה 08:00-20:00, שישי וערבי חג 08:00-14:00.
טלפון: 08-6332080. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש