חיים דוד צלמים - אוסף הזכרונות שלכם מתחיל אצלנו

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 7/10/2019 09:18 ● ערב ערב 2938
מתכננים אירוע? בר/בת מצווה? חתונה או חינה? או כל אירוע אחר, ורוצים שתישאר לכם מזכרת לחיים - תמונות, אלבום, או וידאו - משהו שבכל פעם שתרצו להיזכר באירוע תוכלו להוציא מהמגירה, להסתכל, ליהנות ולחוות מחדש את החוויה? ● 'חיים דוד צלמים' היא הכתובת הנכונה עבורכם
חיים דוד צלמים - אוסף הזכרונות שלכם מתחיל אצלנו

'חיים דוד צלמים' מעסיק צוות של צלמים מקצועיים ומנוסים שיעמוד לרשותכם לכל אירוע ולכל עניין - מצלמים גם סטילס, גם וידאו, יכינו לכם בוקים של בר/בת מצווה, חתונות, חינות ובריתות וגם מגנטים. הצוות של 'חיים דוד צלמים' הוא צוות נפלא המגיע עם אנרגיות טובות ועם מצב רוח טוב ונכונות לתת את כל מה שיש לו כדי שתהיו מרוצים, וזו הסיבה שלקוחות רבים חוזרים שוב ושוב ל'חיים דוד צלמים' בכל פעם שהם חוגגים אירוע וזקוקים לצלם.
"אני מלווה משפחות מהברית של הילד עד בר המצווה שלו", אומר חיים דוד, "ואף צילמתי חתונה לילד שצילמתי לו בר מצווה".

 


צילום תמיד היתה האהבה הגדולה של חיים דוד - הבעלים והלב של 'חיים דוד צלמים'. כבר בילדותו נחשף לעולם הקסום של הצילום שכן אביו ג'רי עסק בצילום, ומצלמות ופילם היו תמיד נושא מרכזי בבית בו גדל. המצלמות סיקרנו ומשכו אותו, ואבא ג'רי, שראה את הסקרנות והעניין שבנו מגלה בצילום, הכניס אותו לעולם הקסום של המצלמות והפילם. צריך לזכור שאנחנו מדברים על הימים שלא לכל ילד היתה מצלמה בטלפון נייד, וכדי לצלם היה צורך במצלמה ופילם והרבה ידע וכשרון. חיים למד כל מה שנוגע לצילום בפילם – שהיה אז אמצעי הצילום היחיד– גם פיתוח וגם הדפסה, בילה שעות בחדר חושך ולמד גם כמובן מאיזו זווית ואיך מצלמים כדי שהתמונה תלכוד את הרגע בצורה הכי מדויקת ונכונה ובאור המתאים. מהר מאד הפך חיים הילד ואחר כך הנער לצלם הרשמי של הכיתה - זה שמצלם את כל האירועים ואת כל המסיבות ואת כל הטיולים. משבגר, הפך את התחביב למקצוע ועבד גם ב'צילומיקס' כצלם אירועים. כמו שכולם יודעים, אם העבודה שלכם היא גם התחביב וגם האהבה שלכם, התוצאה היא תמיד הכי טובה שאפשר. 
הצילומים של 'חיים דוד צלמים' - בין אם מדובר בסטילס, בוק, מגנטים או וידאו, הם מקצועיים ומצליחים לקלוט את האווירה ואת השמחה שבכל אירוע. הצילומים שהם מצלמים הם מסוג הצילומים שתרצו לשמור לעצמכם לכל החיים, וזה מסביר את המספר הגדול של הלקוחות החוזרים והמרוצים.
איך אומר חיים דוד? 'חיים דוד צלמים' - אוסף הזיכרונות שלכם מתחיל אצלנו.


טלפון ליצירת קשר ולהזמנות -  052-5347040.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש