המים של מנחם - כבר לא רק מים

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/10/2019 08:15 ● מה נשמע 621
"המים של מנחם" הוא עסק שנולד והוקם באילת בשנת 2012 על ידי מאיה ומנחם אוכמן ● עסק שתחילתו בעסק קטן שהתנהל מהבית, התפתח וגדל ובהווה פועל מתוך מרכז שירות מרווח ונוח במרכז שלום, בו ממוקמים צמוד למשרד, מעבדת התיקונים וגם המחסנים בהם מאוחסן המלאי ● במים של מנחם מועסקים ששה עובדים אבל מאיה ומנחם עדיין מנהלים בעצמם את העסק ודואגים לכל פרט
המים של מנחם - כבר לא רק מים

התחום העיקרי בו עוסקים ב"מים של מנחם" הוא מכירה ומתן שירות למיני ברים של מרבית החברות הקיימות בתחום המים המסוננים. במקום תוכלו להתרשם גם מתצוגה של המכשירים אותם מציעה לכם החברה ולקבל ייעוץ בהחלטה איזה מכשיר מתאים לכם ביותר ובאיזה מסלול שירות לבחור. השירות אדיב וחם והוא מקצועי מאוד. במקרה של תקלה אפשר להגיע עם המכשיר ולקבל שירות במקום, או לצלצל וטכנאי יגיע אליכם עד הבית. השירות נוסף להיותו אדיב הוא מהיר מאוד וכל תקלה מתוקנת מיד.

 

שירות ואמינות. המים של מנחם

 

מוצרים נילווים - לא פחות חשוב


תחום נוסף בו עוסקים ב"המים של מנחם" הוא מכירה של מכונות קפה וקפסולות של כל החברות שבשוק, וגם מכירת מוצרים נלווים כמו: סוכר ארוז, בוחשנים, כוסות חד פעמיות וכו'. המכירה והשירות לפרטיים, למוסדות, עסקים ובתי מלון. עוד תמצאו כאן פולי קפה למעדיפים לטחון את הקפה בעצמם וליהנות מריח הקפה הטרי הנטחן במקום. על הלקוחות המוסדיים בעיר נמנים בין השאר: עיריית אילת, רשת המתנ"סים ועסקים כמו תכשיטי צבאן, בתי מלון, מחסני השוק ועוד רבים אחרים. לקוחות פרטיים כמוסדיים כולם יודעים שיש להם על מי לסמוך ושאם צריך עזרה, אספקה, או נוצרה תקלה – טלפון אחד מספיק כדי שהבעיה תטופל מיידית.
חידוש נוסף הוא שב"מים של מנחם" אפשר למצוא גם מוצרי חשמל קטנים לבית: קומקום חשמלי, טוסטר, מצנם וגם מוצרים כמו סכו"ם, כוסות לשתיה, בקבוקים לילדים ועוד הרבה דברים נוספים הקשורים למים, לקפה ולתענוגות החיים. מה שאין במקום אפשר לבחור מהקטלוגים ולהזמין. 

 

הסנן שיפחית לכם את האבנית


דבר נוסף שמוכרים ב"מים של מנחם" וכדאי שיהיה בכל בית או עסק הוא סנן ביתי לטיפול באבנית, אותו מתקינים בשעון המים הראשי של הבית או העסק והוא מקטין בשמונים אחוז את כמות האבנית המצטברת בדוד, מכונת הכביסה או בכל מכשיר אחר הבא במגע עם מים. 
"שירות תמיד היה ערך עליון מבחינתנו", אומרת מאיה "וזה גם הסלוגן שלנו - "המים של מנחם - שירות מעל לכל".
אם אתם באזור ומרגישים צמאים, מאיה ומנחם מזמינים אתכם להיכנס וליהנות מכוס מים צוננים שתוגש לכם בהרבה אהבה ובחיוך.

המים של מנחם
כתובת: מרכז שלום מעל ש.ר.פ
פתוח: 08:00-13:00  ואחרי 13:00 בתיאום מראש
טלפון ליצירת קשר להתייעצות, הזמנות או מקרי חירום:
בשעות פעילות המשרד: 074-7023201
אחרי שעות הפעילות במשרד:
050-5858176 או 053-3642646.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש