AQUA STAR - אטרקציות ימיות מיוחדות לכל המשפחה

מאת: אביבה דקל ● 25/9/2019 09:25 ● ערב ערב 2934
מועדון הצלילה 'אקווה סטאר' אותו פתח ויטלי בשנת 2009 הוא מועדון מקצועי ביותר המציע מגוון גדול של קורסי צלילה ברמות שונות, החל מקורס היכרות ועד קורסי צלילה כוכב אחד - עד 18 מטר עומק, כוכב שני - עד 30 מטר עומק וקורסים למדריכים בכל הרמות ● את הקורסים הללו מקיים המועדון באתרי צלילה שונים בהתאם לרצון הצוללים בליווי מדריכי צלילה מנוסים שברזומה שלהם ניסיון צלילה רב שנים
AQUA STAR - אטרקציות ימיות מיוחדות לכל המשפחה

צילום: ויטלי יודיצ'ב

ב'אקווה סטאר' משכירים ציוד צלילה וגם מוכרים ציוד צלילה ברמה גבוהה וכן מעניקים שירותי מעבדה ותיקונים של ציוד צלילה של 'מארס' ו'סקובה פרו'. במועדון יעמדו לרשותכם מקלחות וחדרי הלבשה כמו גם פינת שתייה חמה ופינת ישיבה.

אבל ל'אקווה סטאר' ערך מוסף מיוחד שכן בנוסף למדריכים מנוסים ומגוון קורסי צלילה ברמות שונות באתרים מרהיבים, משכיל ויטלי להביא לאילת אטרקציות ייחודיות חדשות שאותן תוכלו למצוא בעירנו רק ב'אקווה סטאר'. כדי להעניק משהו נוסף לעולמות התת ימיים המיוחדים של אילת, מביא מועדון 'אקווה סטאר' של ויטלי  לאילת שלוש אטרקציות חדשות וייחודיות - אחת מהן היא צוללת אישית המאפשרת לטייל מתחת לפני הים ללא צורך בציוד צלילה, השנייה היא הקיאק השקוף והשלישית והחדשה ביותר היא קסדה מיוחד במינה המיובאת מרוסיה.

ה'צוללת' האישית שלכם תיקח אתכם למעמקי הים באילת ללא צורך במיכלי אוויר, מסכה על הפנים או וסת בפה. הצוללת מתאימה גם לילדים כל עוד גובהם מטר שלושים ומעלה ואינה מצריכה שום ניסיון קודם. כל צולל מלווה במדריך צמוד, אשר מלווה אותו לאורך כל הצלילה. התהליך הוא פשוט: מתיישבים על מושב הצוללת, חובשים קסדה המכסה את הראש והכתפיים ויורדים אל מתחת לפני הים. מטיילים בין הדגים והאלמוגים וממשיכים לנשום כרגיל. הצולל מרגיש כמו בסרט מדע בדיוני - חווייה מיוחדת במינה לכל המשפחה ולכל הגילאים. 'אקווה סטאר' הוא אחד מחמישה מועדונים היחידים בעולם שאפשר למצוא בהם צוללת אישית - אחד בתאילנד, אחד במצריים, אחד באיים הקריביים ואחד בירדן.

אטרקציה ייחודית ובלעדית נוספת שתמצאו ב'אקווה סטאר' היא קיאקים שקופים. משיטים את הקיאק השקוף מעל המים לאורך מסלול שאורך כשעה וזוכים ליהנות מעולם תת ימי מרהיב וזאת כלל בלי להירטב. השקיפות של הקיאק היא 100% ומאפשרת הצצה עד לעומק של 25 מ'. אחרי המסלול של הקיאק תוכלו לקבל בהשאלה מסכה ושנורקל ולהמשיך ליהנות מהעולם התת ימי של שמורת האלמוגים. 

 

 

האטרקציה החדשה ביותר -  היא קסדה שכדי לצלול בעזרתה לא צריך ציוד צלילה כבד ולא בגד צלילה - נעלי ים על הרגליים וקסדה על הראש, והעולם התת ימי של אילת הוא שלכם. הקסדה מאפשרת לצולל לטייל על קרקעית הים כמו אסטרונאוט המטייל על הירח - אפילו בלון החמצן נשאר על הספינה. עומק מקסימלי לטיול על קרקעית הים כשמסביבך הדגים והאלמוגים הוא עד ארבעה מטרים.

היציאה לצוללת הצהובה ולקיאק השקוף או טיול עם הקסדה - מהמעגן הדרומי 'חוף אלמוג'.
בואו למועדון 'אקווה סטאר', שם מחכים לכם ויטלי והצוות ומבטיחים חווייה לכל המשפחה - חווייה שתישאר חקוקה בזכרונכם שנים רבות.

כתובת: חוף אלמוג, מול הכניסה המרכזית לשמורת הטבע, צמוד לבית ספר שדה. 
טלפון: 08-9103767, 0526220633. פתוח: שבעה ימים בשבוע, החל מ-08:30 ועד אחרון הצוללים. 
אתר: www.aquastars.co.il.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש