הצלצול הוא בשבילם כיתת אזרחים ותיקים שישית

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 18/9/2019 19:29 ● מה נשמע 618
לצד כ-11,000 תלמידי אילת, פועלת זו השנה השישית כיתת אזרחים ותיקים, בה לומדות בשנת תש"ף 25 נשות הגיל השלישי וכמו התלמידים, גם הן תצאנה לטיול שנתי
הצלצול הוא בשבילם כיתת אזרחים ותיקים שישית
אין גיל ללימודים. כתת האזרחים הוותיקים

את כיתת הלימוד לאזרחים ותיקים מוביל המשרד לשוויון חברתי ומתקיים באילת זו השנה השישית כחלק מפעילות העירייה לטובת האזרחים הוותיקים בכל התחומים, בליווי יועצת ראש העיר לאזרחים ותיקים - אמירה אדרי. כזכור בשנת תשע"ה, חנך את הכיתה הראשונה באילת, אורי אורבך ז"ל, מי שכיהן אז כשר לאזרחים ותיקים. אלמנתו, מיכל הוזמנה השנה לראות את הפעילות מקרוב ולספר לתלמידות על מורשתו של בעלה. 
גם השנה פועלת הכיתה באולפנה "תהילת ישראל" (בית ספר ערבה לשעבר). במהלך השנה נפגשים האזרחים הוותיקים, פעמיים בשבוע, בימים ב', ד' בין השעות 9:00-13:00. תכנית הלימודים כוללת לימודי מחשבים, יהדות, אנגלית, גיאוגרפיה, אומנות ועוד. את השיעורים מעבירים מורי האולפנה בריכוזה של מחנכת הכיתה מקסימה גולן. לצד הלימודים יוצאים האזרחים הוותיקים גם לסיורים להכרת אילת והסביבה, טיולים שנתיים ועוד פעילויות. הלימודים מתקיימים תוך כדי דגש על הידוק הקשר הבין דורי עם תלמידות האולפנה כולל שיעורים משותפים, שנערכים לתלמידות הוותיקות ביחד עם התלמידות הצעירות. עם פתיחת שנת הלימודים תש"ף הגיע ד"ר דרורי גניאל - ראש מינהל שח"ק בעירייה לברך את התלמידות החדשות, בברכת שנה טובה ושנת לימודים מוצלחת.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש