איך בוחרים קייטרינג לחינה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 9/9/2019 09:10 ● ערב ערב 2931
אם אתם עומדים לערוך חינה לקראת החתונה המתקרבת, אתם בוודאי יודעים שמדובר באחד מהאירועים השמחים והמרגשים ביותר, כמובן מלבד החתונה עצמה. קייטרינג לחינה מהווה חלק נכבד מההצלחה של האירוע, כיוון שבנוסף לריקודים, לשירים ולאושר המלווה את המסיבה, גם אוכל טוב הוא חלק בלתי נפרד ממנה. בחירת קייטרינג עבור החינה צריכה להיעשות בתשומת לב מיוחדת, מתוך בחירה נכונה של המטעמים השונים והתאמת המנות אל המשפחה החוגגת.
איך בוחרים קייטרינג לחינה?

 

הכיבוד הוא חלק מההצלחה של כל אירוע
 

 אם תנסו להיזכר בשמחה המשפחתית האחרונה שהייתם בה, כנראה שמה שנצרב בראשכם תהיה רחבת הריקודים התוססת והשמחה, המוזיקה הטובה שהייתה ברקע וכמובן גם מנה טעימה במיוחד שאכלתם בזמן האירוע. לעיתים זה יהיה איזה חטיף מהיר בבופה בכניסה למקום, לפעמים אולי דג או סטייק משובח במנה העיקרית וישנם אנשים שזוכרים בעיקר קינוחים טעימים ומפנקים שטעמו.

כך או כך, ברור לכולם כי קייטרינג לחינה שנבחר בקפידה יכול לייצר זיכרונות נעימים, הן עבור הזוג הצעיר שחוגג את נישואיו הקרובים והן עבור האורחים שלהם, שהגיעו במיוחד לאירוע בשביל לשמח את החתן והכלה. ההסעדה בחינה היא חלק מקבלת הפנים שהזוג הצעיר מכבד בה את המוזמנים שלו, לכן חשוב מאוד להתאים את סוג האוכל המוגש לטעמם של האורחים, עניין מאתגר כשמדובר במוזמנים של שמחה משפחתית גדולה יחסית.
 

הזמנת קייטרינג לחינה כדי לפנק את האורחים
 

אל החתונה וכמובן גם אל החינה, מגיעים מוזמנים צעירים וגם מבוגרים, גברים ונשים ולעיתים גם עירוב של חילוניים ודתיים. הקייטרינג עבור החינה חייב להיות טעים לכולם, אך באופן טבעי לכל אחד מהאורחים יש טעם משלו, הרגלים ומנות שהוא מכיר ואוהב מהבית. הפתרון בהזמנת קייטרינג לחינה הוא למצוא חברה המציעה מגוון רחב של מנות, כאשר בסופו של דבר – באירוע עצמו – כל אחד מן האורחים יוכל לבחור מנה שתערב לחיכו.
 

איך בוחרים את התפריט לאירוע?

 

כאשר מכינים את רשימת המוזמנים לקראת החגיגה ולפני שמחליטים על הקייטרינג עבור החינה, כדאי לזכור ששפע של טעמים והיצע רחב זה הפתרון הטוב ביותר להסעדה של אירוע גדול. בחרו חברת קייטרינג שיש לה תפריט שיכול להתאים לכל העדות ושאינה מתמקדת רק במתוקים או באוכל חריף. בדקו את כל המנות המצויות בתפריט: החל מהמנות הראשונות, דרך העיקריות, הסלטים וכמובן הקינוח.

אם תקציבכם מוגבל יחסית, מומלץ להחליט על תפריט שיכול להתאים לאנשים רבים ושטעמיו אינם עזים מדי. הזמנת קייטרינג לחינה צריכה להיות עבורכם הדובדבן שבקצפת בכל הקשור לארגון האירוע, זאת כיוון שחברת קייטרינג מנוסה ובעלת מוניטין – צריכה להעניק לכם שירות מצוין ולהסיר מליבכם את הדאגה בקשר לכיבוד, כך שאתם תרגישו ביטחון שהאורחים שלכם עומדים ליהנות הן מהשמחה עצמה סביב החתונה המתקרבת וטקס החינה המרגש – והן מהכיבוד שיוגש במקום, שישאיר להם זיכרון מתוק וטעים לזמן רב.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש