אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 4/9/2019 08:59 ● ערב ערב 2931
טיפ לילידי מזל השבוע - הכוכב מרקורי המביא איתו נושאי תקשורת נמצא השבוע במזל שלכם, ולכן חשוב כפל כפליים להיות קשובים לאנשים המבקשים את קרבתכם, כדי לא לעשות טעויות
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

בתולה

אתם יכולים ליהנות לגמרי מכל תוכניותיכם במיוחד בגלל העובדה שמרבית הכוכבים המשמעותיים מבקרים הפעם במזל שלכם. מאחר וגם כוכב התקשורת מרקורי שהוא גם הכוכב שלכם נמצא במזל שלכם, זה בדיוק הזמן לסיים תהליכי לקיחת החלטות. הכל נמצא בסדר גודל הטבעי שלו, ואתם תוכלו לגבש החלטות בצורה עניינית ואפילו אסרטיבית.

 

מאזניים

בחודש הקרוב תהיו עסוקים עם ענייני תת מודע כיוון שנושאים רבים עדיין לא פתורים אצלכם בתחום זה. על פניו ולמראית עין, אתם משדרים שהכל בסדר, ואולם כל מי שקרוב אליכם יודע ורואה מה המחיר שאתם משלמים עבור ניסיון ליצור תדמית של הכל בסדר ומאוד מודאג מכם. בני המשפחה שלכם מאוד זקוקים לכם ונראה שתהיה לכם היכולת להשקיע בהם זמן איכות.

 

עקרב

הכוכב מרקורי שמביא תקשורת נמצא אצלכם במקום המקושר עם התפיסה החברתית שלכם, ולכן נראה שיהיו אנשים במרחב האישי שלכם, שיבואו אליכם בדרישות. גם החיים יהיו כאלה שידרשו מכם את זמנכם על מנת לעזור ולטפח מי שזקוק לכם ברמה החברתית על מנת למנף אותו קדימה. זוהי תקופה קצרה של חלון הזדמנויות לבנייה אישית במרחב שלכם.

 

קשת

בחודש האחרון היה לכם קשה במיוחד ועדיין ממשיך להיות לכם קשה בגלל העובדה שאתם מתמודדים עם תחומי חיים שעד היום לא טיפלתם בהם, והאירועים בחיים גורמים לכך שהנה עכשיו אתם מוכנים לקחת אחריות על הדברים. נושאי כספים ממשיכים להיות אקוטיים, ולכן חשוב שתשתפו פעולה גם עם אנשים שלא תמיד הוכיחו עצמם שהם טובים עבורכם, אך הפעם אתם זקוקים להם.

 

גדי

כוכב התקשורת מרקורי נמצא במקום המקושר עם העולם הגדול ומבצע שם את מהלכו המקצועי. אתם אנשים שמאוד חשוב לכם להיות יעילים בתחומכם ולכן זה בדיוק הזמן לנסוע מעבר לים לנסיעה שתוכל לשדרג אתכם מקצועית. מהלך זה חשוב כיוון שהאמינות שלכם מאוד משמעותית ואתם נאמנים לכל מוצא פיכם. נצלו חופשה זו גם להנאה וצבירת אנרגיה.

 

 

דלי

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם צורך והעדפה של חברות אמת על פני יחסים על בסיס פיזי. הצורך שלכם להבין דברים לעומק גורמים לכם להיכנס לשריון הפנימי שלכם ולהיות עם עצמכם. ייתכן ואתם מרגישים שמשהו עובר עליכם, אך אינכם יודעים להגיד בוודאות מהו דבר זה, ולכן מומלץ לכם שעד אשר תהיו בטוחים, לא תבצעו שום מהלך משמעותי.

 

דגים

הכוכבים האחראים על תקשורת, מגע ויחסים בין אישיים נמצאים כולם אצלכם במקום המקושר עם השותפויות של חייכם, ואתם אכן נמצאים בקונפליקט שבין הפרנסה והקריירה לרצון שלכם להיות בקשר עם אנשים קרובים. מומלץ וחשוב לכם להבין את המניעים הפנימיים שלכם בכל הקשור למערכות יחסים, כדי שתוכלו להמשיך ולתפקד בהם בצורה נעימה.

 

טלה

בשבוע הקרוב יש לכם יכולת לבלוט במקום העבודה וזאת בגלל הימצאות שני כוכבים משמעותיים בבית הקריירה שלכם, המביאים צורך בלמידה ושינוי. זוהי תקופה שבה תאלצו להתמודד עם נושאים נוספים בתחומי העבודה ונראה שתידרשו להתנהל באופן שגם אתם לא תמיד תהיו שלמים עם עובדה זו, כיוון שהיא חורגת בזמנה מהתוכניות הראשוניות שתכננתם.

 

שור

הכוכב יופיטר המביא איתו שפע יצא מהנסיגה לאחרונה ונמצא אצלכם בבית הכספים שמתקבלים מאחרים וגורם לכך שאתם מתאכזבים שוב ושוב ולכן אתם גם מרגישים שאתם קצרי רוח מהרגיל ולעיתים אף מגיבים בצורה אימפולסיבית הרבה יותר ממה שהייתם מגיבים בזמן אחר. הרשו לעצמכם לקיים שיחות שיעזרו לכם לקבל מה שמגיע לכם ברוח טובה ונינוחה.

 

תאומים

הכוכב נפטון שמביא איתו חוסר וודאות נמצא בבית הקריירה שלכם ומביא לכם תקופה שבה תחום זה לוט במקצת בערפל. יש לכם תוכניות שעדיין אינכם מצליחים לממש, כיוון שעדיין לא סגרתם את כל הקצוות עם האנשים שיכולים להשפיע על מטרותיכם. מאחר ואתם נמצאים בתקופת ביניים בחייכם, זהו בדיוק הזמן לחשוב קצת יותר לעומק, מה מתאים לכם לעשות.

 

סרטן

בסביבת המגורים שלכם צפויים שינויים שלא תכננתם מראש, ולמרות שקשה לכם עם עובדה זו, הרי שבסופו של דבר תאלצו להתיישר עם הנסיבות הקיימות. מומלץ לכם להשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותכם על מנת לגרום לאחרים לפעול איתכם בתמימות דעים לגבי כל הנושאים שבהם אתם שואפים לעשות שינוי. אל תחששו, כיוון שאתם מספיק חזקים להתמודד עם כל דבר.  

 

אריה

כוכבים רבים שמביאים איתם שגשוג מבקרים אצלכם בבית הכספים, ולכן יש לכם עדיין הזדמנות להתחלות חדשות בנושא זה, במידה ואתם עדיין מתלבטים מה לעשות ואם כדאי לשנות. ייתכן ותבינו שכדי להצליח בחיים מבחינה כלכלית, אתם צריכים להיות קשובים לכל הצרכים הסביבתיים ולהבין את כל הנסיבות בראייה מרחבית עם תוכניות חלופיות , כך שלא יהיה לכם מה להפסיד.

 

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

                     


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש