תוכנת הנהלת חשבונות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/8/2019 14:22 ● ערב ערב 2929
כל עסק חייב לנהל את חשבונותיו בעקביות על מנת לקבל שליטה על כל מה שנעשה בצד הפיננסי והחשבונאי. מדובר על התנהלות מורכבת מאחר וקיימים אלמנטים רבים הנלקחים בחשבון. יש דו"חות ומסמכים חשבונאים רבים מגוונים שיש צורך להקליד אותם בצורה מסודרת ובין היתר: חשבוניות המוצאות ללקוח, קבלות, חשבוניות ותעודות משלוח של ספקים, תלושי שכר ודו"חות סיכום על הוצאות שכר חודשיות, דפי בנק ועוד
תוכנת הנהלת חשבונות

יש צורך  לערוך התאמות בנק, פקודות ומאזנים. חשיבות ניכרת היא לדיווח לרשויות מע"מ מס הכנסה, ביטוח לאומי. תוכנת הנהלת חשבונות מקצועית מבצעת את כל הפעולות הללו, ואחרות נוספות, באופן ממוחשב ועל הצד הטוב ביותר.

ניתן למצוא מספר סוגי הנהלת חשבונות. חד צידית אשר מתאימה לעסקים קטנים, ולעיתים, בינוניים, והכפולה המתאימה לגופים עסקיים גדולים בהם יש פעילות רבה ומורכבת. תוכנת הנהלת חשבונות כפולה ורב שנתית תצליח לתמוך היטב בכל הפעילות ותספק דו"חות בכל עת שהיא נדרשת לכך. עבודת מנהל החשבונות נעשית ללא הפסקה. היא נדרשת כבר בעת רשום העסק ותחילת פעילותו ונעשית על בסיס יומי, שבועי, חודשי ותקופתי. כך בעזרת תכנת הנהלת חשבונות יונפקו על ידיו חשבוניות שתירשמנה, יוכנו משכורות, יוצאו תשלומים לספקים, יועברו תשלומי משכורות, ישולמו מיסים למע"מ ויתר הרשויות, יגבו חובות, יבצעו רישומי מלאי, התאמות בנקים ועוד.

הנפקת דו"חות לרשויות והתשלומים לגביהם מתבצעת על בסיס חודשי או דו חודשי בהתאם לסוג העסק ונפח פעילותו.  במקרה של חברה הרי יש צורך לנפק נתונים על בסיס רבעוני, דו שנתי או שנתי בהתאם לצורך, ולהעבירם לרואה החשבון על מנת להכין מאזני בוחן, מאזני ביניים או מאזנים שנתיים הנדרשים על פי חוק. במשרדי רואי חשבון המחזיקים ברשותם גם מערכת הנהלת חשבונות הביצוע יעיל יותר שכן אותה תוכנה מסוגלת לטפל בכל הפונקציות ההכרחיות, ופעמים רבות, הכל נעשה על ידי הקלדות ובלחיצת כפתור אחת. היתרון הרב הוא בכך, שמרווח הטעויות קטן משמעותית וכל העבודה מתבצעת במהירת. תוכנת כזאת היא בעלת ממשק לשעון נוכחות, לקופות רושמות, לתוכנות ניהול מלאי, למכירות מקוונות באתרי אינטרנט כך שהנתונים הזורמים יגיעו אליה בקלות רבה.

שיטת העבודה הינה פשוטה. הלקוח מזמין תכנת הנהלת חשבונות מהחברה. ומתפעל אותה בעצמו. בכל עת הוא יכול לקבל סיוע והדרכה, ולעיתים, בהסכמתו ייעשה מעקב ופיקוח על ידי שליטה מרחוק. יתרונות נוספים הם היכולת של החברה לנטר פעילות חשודה חיצונית ולחסום אותה, לבנות נוהלי אבטחה שונים, הכוללים הצפנת מידע, לבצע גיבוי על בסיס קבוע, להכנסת שיפורים וחידושים כל העת. ניתן לתפעל אותה מכל מכשיר דיגיטלי המחובר לאינטרנט ועוד. חשיבותה של תוכנת הנהלת חשבונות נוחה וידידותית למשתמש רבה מאוד. מעבר להיותה כלי עזר זמין וחיוני היא מספקת ביטחון רב למנהלים היודעים כי כל מערכת הנהלת החשבונות שלהם פועלת ללא דופי.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש