קניון האייסמול באילת מקום מושלם לסגור בו את הקיץ

מאת: אביבה דקל ● 30/8/2019 06:59 ● ערב ערב 2930
הקייטנות נגמרו, חם מדי מכדי להסתובב בחוץ וגם ללכת לים נמאס, הטלוויזיה מיצתה את עצמה, והילדים מטפסים על הקירות משעמום ומשגעים את ההורים? ● זה הזמן להגיע לקניון ה'אייסמול' באילת, מקום שבו מזג האוויר תמיד נוח ויש בו כל מה שמישהו יכול להעלות בדעתו: אטרקציות לילדים ולמבוגרים, תמהיל מושלם של חנויות מכל הסוגים ואין ספור מסעדות ובתי קפה ● מקום שנכנסים אליו בבוקר וכשהוא נסגר בחצות, טרם הספקתם ליהנות מכל מה שהוא מציע ותרצו לחזור אליו שוב
קניון האייסמול באילת מקום מושלם לסגור בו את הקיץ

צילום :  הפלייבוקס: יח"צ פלייבוקס, אומגה: דנה גונדא

בקניון ה'אייסמול', הבנוי סביב משטח החלקה על הקרח בגודל אולימפי, תוכלו להחליק על הקרח וגם ליהנות  ממופעי החלקה על הקרח הנערכים מדי יום, תמצאו מעל ל- 30 אטרקציות מגוונות המתאימות לכל הגילים: 
'לייזר טאג' – משחק לחימה ברובי לייזר.
'בבילון טאוור' אטרקציית אקסטרים, מעלית העולה עד קצה המגדל ונופלת במהירות. מטווח ירי - 'איירסופט' - בנשק אמיתי. 'רכבת הרים' - מלהיבה.
קולנוע 7D  - סרטים רב-חושיים בשבעה ממדים.

 


לונה פארק ממוזג - הכולל: קרוסלה, סימולטורים, מכוניות מתנגשות, משחקי וידאו חדשניים ועוד. 'איגלו ג'ימבורי' (הגדול ביותר בארץ) לקטנטנים, 'מבוך מראות' מאתגר. 'קורת הפחד' -  אטרקציה המדמה הליכה על קורה בגובה רב. 'מתחם כדורגל' המאפשר בעיטה למטרה ומשחקי באולינג /סנוקר בכדורגל, 'חדר אשליות'  - בו כל קטן נראה גדול, והגדול נראה קטן.
'ספא דגים' - הכולל כורסאות מסאז' מפנקות ופדיקור באמצעות דגים. 'פארק חבלים אתגרי' - אטרקציה חדשה וייחודית בארבע קומות.
אייס ג'אמפ - משטח טרמפולינות ענק וממוזג עליו תוכלו לקפץ בכיף, ומגה אומגה באורך 307 מטר המרחפת מסביב למרחב הפנימי של הקניון בגובה של כ- 25 מטר ובמהירות הנשלטת על ידי ידית כמו של אופנוע.  
על גג הקניון ה- Fly BOX   - מתקן שקוף המדמה צניחה חופשית שבו תרחפו כמו ציפורים.

ניתן גם ליהנות מסייל מטורף של מאות מותגים המצויים בשדרת החנויות הארוכה בישראל. החנויות בתמהיל מושלם של אופנה, תכשיטים, טלפונים סלולריים, אקססוריז, צעצועים, תיקים ומוצרים הנחוצים לילדים לקראת שנת הלימודים החדשה, כולל הדפסה על חולצות בית ספר. 
בואו להכיר את החנויות החדשות  שנפתחו לאחרונה: פקטורי 54, דיזל, קלווין קליין, טומי הילפיגר,  ראלף לורן,  BOSS, סטיב מאדן ARMANY EXCHANGE - , H&M, עדיקה, גונג, נעלי און ועוד. 

לאחר הקניות, כשהילדים עדיין מבלים באטרקציות, יכולות האימהות להתפנק במכון היופי המחודש 'אופוריה',  המציע שירותי מספרה, מיטות שיזוף, פדיקור, מניקור וטיפולים קוסמטיים שונים.

 


 
בנוסף!
באייסמול עשרות מסעדות ובתי קפה כשרים ומגוונים המתאימים לכל טעם ולכל כיס, ביניהם 'סושי מושי',  'אנטריקוט', 'איטליקה' המורחבת, 'שיפודי אילת', 'קפה קפה', 'ארומה', 'קפה גרג', המקסיקני, סושי טוגראשי ועוד...

לדעת האילתים, 'אייסמול' הוא המקום להעביר בו את ימי הקיץ החמים כמו גם ימי החורף שיגיעו בקרוב, הוא  אידיאלי לעריכת ימי הולדת במחירים מיוחדים לתושבי אילת. ראוי להזכיר שקניון ה'אייסמול' הינו מקום מושלם לקיים אירועי גיבוש לקבוצות ועובדים הכוללים ארוחות במחירים אטרקטיביים במיוחד ושימוש באטרקציות.


הקניון פתוח בכל ימות השבוע (כולל שבת) מ- 09:30 עד חצות, כתובת: קאמפן 8, אילת. 
טלפון: 08-637-9552.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש