כך תבחרו רכב חסכוני מבלי להתפשר על הביצועים שלו

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/8/2019 09:38 ● ערב ערב 2928
קניית מכונית חדשה זו החלטה גדולה והביקוש לרכבים חסכוניים בדלק מגיע לשיאים חדשים. איך תוכלו למצוא את הרכב החסכוני ביותר, מבלי להתפשר על ביצועים, קל וחומר על התאמה מקסימלית לאורח החיים שלכם? לפניכם מספר טיפים שיעזרו בחיפוש.
כך תבחרו רכב חסכוני מבלי להתפשר על הביצועים שלו

 

הבינו את הצרכים שלכם

 

למרות שמכונית קומפקטית יכולה לספק לכם מענה מושלם אם אתם רווקים שגרים בעיר סואנת, היא לא תענה על הצרכים שלכם אם יש לכם משפחה גדולה שצריכה מקום מרווח, מקסימום בטיחות ואחסון חכם. לכן, החליטו איזה רכב יעבוד הכי טוב עבורכם מבחינה עיצובית, ביצועית ופונקציונלית. שללו דגמים שלא נמצאים בטווח המחירים שלכם ורק אז השוו בין רכבים חסכוניים בדלק שמתאימים לכם.

 

בחרו גודל מנוע

 

אם אתם רוצים ביצועים ייתכן שתרצו שיהיה לכם קצת כוח מתחת למכסה המנוע, מתי שתזדקקו לו. קחו בחשבון שככל שתרצו יותר כוח כך תשלמו על כך יותר בתחנת הדלק. אם אתם רוצים לחסוך ואינכם זקוקים ליותר מביצועים סטנדרטיים בחרו רכב עם מנוע בעל 4 צילינדרים. הוא יעשה את העבודה אך יהיה חסכוני יותר בדלק לעומת מנוע של 6 או 8 צילינדרים.

 

ערכו השוואה בין דגמים

 

באינטרנט יש לכם אינספור כלים שמאפשרים לכם לבצע השוואה בין הדגמים המועדפים עליכם שנמצאים במסגרת התקציב שלכם. באמצעות השוואה בין הדגמים השונים תוכלו לבחון את המאפיינים והתכונות של כל רכב ורכב, להבין מה גודל התמורה שאתם מקבלים עבור ההשקעה ולמצוא בקלות את הרכב הפונקציונלי והיעיל ביותר עבור הצרכים שלכם.

 

קנו מכונית חדשה

 

הרבה אנשים חושבים שעדיף לקנות מכונית משומשת. לרוב, החלטה זו נעשית מתוך שיקולים כלכליים. אך מכונית חדשה או חדשה יותר מהדגם שכבר יש לכם יכולה לספק לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים. אחת לתקופה, יצרניות הרכב מוסיפות לרכבים מגוון טכנולוגיות מתקדמות. זאת כדי לאפשר לצרכנים ליהנות מרכב חסכוני בדלק מבלי שייאלצו להתפשר על הביצועים שלו.

 

רנו סופר מיני – אפשרות שכדאי לשקול

 

הסופר מיני של רנו היא רכב מעודכן, מסקרן, מושך את העין, ובעל עיצוב ספורטיבי ומלוטש שיעורר בכם השראה מיד. היא מרווחת מאד בפנים, מאוד מפנקת ומציעה ביצועים מרשימים. לא פחות חשוב: היא חסכונית בדלק. לרכבי הסופר מיני עיצוב מאוד ייחודי מבפנים ומבחוץ. החומרים האיכותיים שנעשה בהם שימוש, הגימורים יוצאי הדופן, המרחב האלגנטי ועוד המון יתרונות אחרים, אין ספק שזהו דגם שיגרום לכם להתאהב ממבט ראשון. לפרטים נוספים לחצו כאן.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש