Asian Spa Eilat - ספא אסייתי באילת – עיסויים רפואיים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 31/7/2019 10:25 ● ערב ערב 2926
כן כן, אתם קוראים נכון, כל טיפולי המסאז' האסיאתי שאתם כל כך אוהבים לאהוב, עכשיו כאן באילת, והדובדבן שבקצפת הוא שכל המסאז'ים רפואיים תחת ידיים מקצועיות ומנוסות של מטפלים עם תעודות והמחירים? נוחים מאוד לאילתים
Asian Spa Eilat - ספא אסייתי באילת – עיסויים רפואיים

בא לכם להתפנק על מסאז'ים וטיפולים רפואיים אסייתיים מושלמים, כאלה ששימשו בעבר לטיפול במשפחות המלוכה, כאלה שטעמתם בהיותכם במזרח, וממש בא לכם להתפנק שוב. אין צורך לנסוע למזרח, אלא פשוט להדרים למלון ה'אורכידאה הריף' – הרברט סמואל, ומובטח לכם שכבר הנסיעה לשם, המלון האינטימי והכניסה לספא המיוחד בעל ריחות שמנים משכרים – יעשו את העבודה.

העיסוי האסייתי שונה כמובן משאר העיסויים בכך שהוא מהווה בין אומנויות הריפוי העתיקות בעולם, כלומר – חלק גדול מהתחזוקה הגופנית והנפשית במזרח – רוחש כבוד גדול לתחום הזה וכמובן – מאמין בריפוי בעיסוי. למסאז' מגוון עצום של תנועות ותמרונים המיועדים לעזור לגוף ולנפש לחזור למצב התקין. המטפל/ת משתמשים באצבעות, בכפות ידיים, במרפקים, באמות הידיים ועוד, כדי ללחוץ, למתוח, לכופף ולהרים את גופו של המטופל. כל זאת במגוון טכניקות: לחיצות, מתיחות, עבודה על קווי אנרגיה ועוד. 

 

 

לפני חמישה חודשים, הגיע הפלא הזה גם לאילת – ספא אסייתי באילת – Asian Spa Eilat, כאמור למלון אורכידאה ריף מבית הרברט סמואל – בחוף הדרומי. את הספא מנהלת המטפלת הראשית, לורדס מזרחי, בעלת 13 שנות ניסיון והתמקצעות במסאז'ים אסייתים וגם אלה שלא -ואי אפשר לפספס את זה – פשוט הרימו את הראש והסתכלו על התעודות המעטרות את קירות הספא, השייכות ללורדס וגם למטפלים/ות בספא. בספא תוכלו למצוא שלושה חדרי טיפול נעימים, כאשר אחד מהם משמש גם למסאז' זוגי. את הטיפולים תוכלו לקבל מצוות המקום, צוות מקצועי בעל תעודות, המונה ארבעה מטפלים ומטפלות.

אילו טיפולים יש במקום? לפני הכל אנו מדגישים שוב – שאלו מסאז'ים רפואיים – גם השוודי הקלאסי מיוחד ומוגדר כאן כרפואי. יש כאן את מגוון המסאז'ים שאתם מכירים: ראש וצוואר, מסאז' רקמות עמוק, מסאז' אבנים חמות, פילינג ועוד, אך גולת הכותרת היא – המסאז'ים האסייתים הכוללים בין היתר: Hilot Massage – זהו מסאז' המטפל בכאבים שיש למטופל במשך שנים – אם זה בגב, ברגליים, בעבודה איטית ומדויקת, יש כמובן את השיאצו הרפואי העובד על המרידיאנים, עיסוי תאילנדי אותנטי, עיסוי Ventoza – המבוצע בעזרת טכניקה של וואקום, טיפול אוזניים רפואי  - Ear candle, המתאים למתקשים לשמוע בשל הצטברות של לכלוך באוזניים. במקום תוכלו להנות גם מ- Lomi lomi massage  - את העיסוי מבצעים המטפל/ת באמצעות אמות הידיים, בתנועות מעגליות ובקצב מהיר, כאשר השילוב המעניין הזה פשוט משחרר שרירים, פותח חסימות, מגביר את זרימת הדם ובקיצור – גורם לכל המתחים להיעלם. כמו כן ניתן לשלב מסאז' זה עם איורוודה. יש כאן גם Twin Massage - - מסאז' סיני הכולל לחיצות עוצמתיות באזור הגב ועוד ועוד.
המקום מציע גם חבילות פינוק.

 

 

ספא אסיאתי רפואי באילת – Asian Spa Massage, שעות פתיחה – כל השבוע 09:00-21:00. כתובת: מלון ריף אורכידאה – מבית הרברט סמואל. טלפונים: 08-6364443, 053-8507023, 050-8087301. אתר אינטרנט - https://spaeilat.com/. דף הפייסבוק - מסאג באילת -Asian Spa And Massage Eilat.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש