היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 25/7/2019 14:40 ● ערב ערב 2925
כל אירועי התרבות לתאריכים 25-31 יולי
היכל התרבות

 

הנסיכה והצפרדע

 

צילום: רונן אקרמן

כוכבי הילדים הגדולים – רינת גבאי ויובל המבולבל במחזמר ענק לכל המשפחה

נסיכה מלכותית איבדה את כדור הזהב שלה בבאר עמוקה, כשלפתע הופיע צפרדע ירוקה נחלצת לעזרת הנסיכה. בתמורה להשבת האבידה ביקשה הצפרדע להתארח בארמון הנסיכה וגם לקבל נשיקה.... הנסיכה הסכימה אך הפרה את הבטחתה. לו רק ידעה הנסיכה שהצפרדע היא בעצם נסיך שכושף.

מחזמר מצחיק, מרגש ובעל ערך מוסף המזכיר לכולנו לקבל את השונה, לתת הזדמנויות שוות לכל אחד מבלי לשפוט את האחר לפי המראה החיצוני ולזכור שהבטחות צריך לקיים!

עיבוד מחודש לסיפור המוכר.

לגילאי 6-2.

יום שלישי, 30.7.19, בשעות 16:00 ו- 18:15, בתיאטראות אילת. כרטיסים: 8578*, ביום ההצגה בקופה – 052-2623364.


 

מועדון הסרט הטוב - טעימה מהחיים

 

ארתורו הוא שף מוכשר, אבל בעקבות התנהגות אלימה הוא נאסר, ומשוחרר כשעליו לקיים עבודות שרות. הוא נשלח לתת שיעורי בישול לצעירים עם צרכים מיוחדים, שחיים בהדרכתה של אנה. לגווידו יש אספרגר אבל גם תאווה גדולה לבישול ולמטבח. המפגש בין שני ההפכים האלו יוצר חברות בלתי אפשרית שתשנה את חייו של ארתורו.

יום שלישי, 30.7.19, ב- 19:00, תיאטראות אילת.


 

נטע ברזילי בהופעה בסלינה

 

צילום: מתוך הפרסום בדף הפייסבוק - סלינה

לאחר שנה מטורפת בה כבשה כל פסגה אפשרית, אשת השנה במוסיקה – נטע ברזילי, מגיעה לשרוף את הבמה הכי לוהטת במדינה!

ב-12 במאי 2018 חוללה ברזילי היסטוריה כשזכתה במקום הראשון בתחרות האירוויזיון לראשונה מזה 20 שנה והביאה גאווה רבה לישראל. השיר הזוכה Toy שבר שיאי צפייה ב'יוטיוב', 'ספוטיפיי' ו'אפל מיוזיק', ואף הגיע למקום הראשון במצעד ה-Dance Club של המגזין האמריקאי 'בילבורד'.

קצת אחרי נטע שיחררה לנו את 'Bassa Sababa' המטורף שכבש את מצעד הבילבורד בארה"ב ומיד עם צאתו סיפק כותרות בינלאומיות וכבש את המקום הראשון בכל מצעד ישראלי.

נטע לא נשארה אדישה ומיד אחרי שיחררה את השיר החדש 'Nana Banana' שכבר צבר מעל חמש מיליון צפיות ביוטיוב ומאות אלפי השמעות במצעדים בעולם.

יום חמישי נטע מגיעה ל'סלינה' מצוידת בלופר והמון המון מצב רוח שיעיף אתכם מרחק נגיעה מהעננים! (מתוך דף הפייסבוק של מועדון ה'סלינה').

יום חמישי, 25.7.19, ב- 23:30, מועדון ה'סלינה'.


 

הופעה של 'אלקטריק זו' בקיבוץ סמר

 

Photo by Oleg Ivanov on Unsplash 

המועצה האזורית חבל אילות וקיבוץ סמר מזמינים אתכם ליהנות מהופעה מוסיקלית של להקת Electric Zoo במוסך בקיבוץ סמר.

ההופעה מתקיימת במסגרת 'דרך הערבה', יוזמה ליצירת מוזיקה ויצירה בדגש על תרבות מתחדשת בערבה הדרומית. הכניסה חופשית.

יום שישי, 26.7.19, ב- 21:30, במוסך קיבוץ סמר. לפרטים: 052-7411081.


 

ספר חדש: מסמרו של הערב מאת גבי אקשטיין

 

או איך להציל עוד ערב אבוד?

אנחנו אוהבים שעשועונים מפולפלים ומגניבים וחידות שעלינו להמציא להן פתרון - עם תושייה מעשית שיש בה משום המצאה ושכל אחד יוכל לפתור בעזרת אינטליגנציה מעשית וחכמה.

ערב מוצלח הוא ערב שבו ייצאו המשתתפים מהאירוע כשחיוך של נחת מרוח על פניהם. סודו של ערב מוצלח הוא בארגון נכון מראש ובניהול נכון של האירוע, ידע בשיבוץ בדיחות מתאימות, שעשועונים וגיבוש האורחים ליצירת אירוע שישאיר טעם של כיף ושל עוד.

כמסמרו של הערב עליך להיות חד, קצר ומובן. זה כיף להשתעשע בחידות קצרות וחכמות, פקחיות, שנונות שמאתגרות את האינטלקט הקל וההומוריסטי.

"מסמרו של הערב או איך להציל עוד ערב אבוד?" שערך והגיש גבי אקשטיין בהוצאת הספרים 'דרורים', הוא ספר ייחודי הכולל בתוכו מאות שעשועונים וחידות, משחקים לכל עת ולכל מקום ומשחקים להוצאת אנרגיה, בדיחות וסיפורי חכמה. הספר כולל אוסף מוכן של שאלות מאתגרות, אינטלקטואליות, של חוש הומור ושל רעיונות איך לגרום לחברים שלכם ליהנות מעוד 'ערב אבוד'. יש בו גם הדרכה איך תוכלו לייצר אירועים בעצמכם ובדרך המיוחדת לכם (בעזרת שיטה), גם בעזרת חומרים אחרים ומקוריים שתאספו, ואז אתם בעצמכם תהיו אלה שכתבו משהו מקורי ותהפכו בנקל ל'מסמרו של הערב'.

"מסמרו של הערב" הוא ספר שהוא ממש אוצר שהקורא יוכל לדלות ממנו חומרים לכמה וכמה ערבים שיתאימו למגוון של אנשים וטעמים. בזכות הספר הזה ניתן יהיה להפוך ערב סתמי ששזור בקשקשת נטולת ערך, לערב מעניין ומלכד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש