קובי פרץ פותח את הקיץ במסגרת מיזם 'בימות פיס’

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 17/7/2019 10:58 ● מה נשמע 609
וגם זה קורה באילת בקיץ הזה ● במסגרת מיזם 'בימות פיס' של מפעל הפיס, ייהנו תושבי אילת ביום שני הבא ה- 22/7 בשעה 21:00 ברחבה מול 'פנינת אילת' מהופעה חינמית של הזמר קובי פרץ ● המופע יפתח את אירועי הקיץ העשירים שתציע העיר
 קובי פרץ פותח את הקיץ במסגרת מיזם 'בימות פיס’
פותח את הקיץ. קובי פרץ

המיזם 'בימות פיס', מיזם התרבות הגדול והחשוב של מפעל הפיס, התרחב השנה משמעותית ויוצא לדרך בימים אלה. במסגרת הפרויקט יעניק מפעל הפיס ל-200 רשויות ברחבי הארץ, במהלך החודשים יוני-דצמבר 2019, הזדמנות ליהנות ממופעי תרבות מבוקשים, תוך בחירת סוג המופע המתאים להם, מתוך היצע נרחב של 90 אמנים מהשורה הראשונה, כולל אמנים אהובים מהחברה הדתית והערבית. המיזם מתקיים זו השנה התשיעית ומאפשר לתושבי הפריפריה ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים הישראלים במחיר סמלי במיוחד (לעומת כניסה למופעי האמנים העומד על פי רוב על מאות שקלים). מטרת 'בימות פיס' הינה להעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הפריפריה, ולאפשר למגוון רחב ביותר של אמנים ישראלים ליהנות מהאפשרות  להופיע בפני קהל נרחב בכל רחבי הארץ. חלק מהמופעים יתקיימו אף ללא תשלום, בדומה להופעה של קובי פרץ שתתקיים באילת.
עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס מסר בהקשר למיזם: "מפעל הפיס ממשיך להוביל את תחומי האמנות והתרבות בחברה הישראלית ומשיק את מיזם "בימות פיס 2019". המיזם מתקיים בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות ונועד להנגיש מופעי תרבות פופולאריים לערי הפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל. ההצלחה הרבה והביקוש בשנה שעברה, הובילה אותנו להרחיב משמעותית את הפרויקט, שיהיה השנה הגדול ביותר עד כה. אנחנו מזמינים את כולם להשתתף באירועים וליהנות ממופעי תרבות של ענקי הזמרים הישראלים בחינם או בתשלום סמלי של עד 30 שקלים".


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש