מפקד חדש לזירת ים סוף

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 17/7/2019 10:57 ● מה נשמע 609
סגן אלוף תמיר שמש הוא מפקד זירת ים סוף החדש ● סגן אלוף שמש נכנס לתפקידו בשבוע שעבר ויחליף את אלוף משנה אופיר דוד ששימש בתפקיד בשנתיים האחרונות
מפקד חדש לזירת ים סוף
מפקד חדש לזירת ים סוף

טקס חילופי המפקדים התקיים בשבוע שעבר בבסיס זירת ים סוף באילת בראשות מפקד זרוע הים, האלוף אלי שרביט, מפקדים, לוחמים, בני משפחה ומוזמנים נוספים. מפקד זירת ים סוף החדש, סגן אלוף תמיר שמש, החליף את קודמו בתפקיד בשנתיים האחרונות- אלוף משנה אופיר דוד שישמש מעתה כראש מחלקת תורה והדרכה בזרוע הים.
"זירת ים סוף היא זירה מורכבת, ומשימת ההגנה עליה מציבה אתגרים רבים בפני משרתיה", אמר בטקס חילופי המפקדים, מפקד זרוע הים, אלוף אלי שרביט. "מניעת חדירת פעילות חבלנית עוינת לצד שמירה על חופש השייט וביטחון התיירים הפוקדים את העיר באופן קבוע. כל אלו הופכים את הזירה למשמעותית ואסטרטגית ביותר בהגנה על גבולותיה הימיים של מדינת ישראל. אל"מ אופיר דוד, מסיים כעת תקופה ענפה כמפקד הזירה ואני מאחל לו המשך הצלחה בדרכו בזרוע". בהזדמנו ת זו ברך מפקד זרוע הים את סא"ל תמיר שמש בהיכנסו לתפקידו החדש ואמר: "אני סמוך ובטוח שימלא את תפקידו נאמנה".
מפקד זירת ים סוף היוצא, אלוף משנה אופיר דוד סיכם את תפקידו: "זכיתי לפקד על זירה מיוחדת ומאתגרת, הכרתי לוחמים ומפקדים מוכשרים ורצינים. לאחר שנתיים משמעותיות של עשייה מרובה בזירת ים סוף, אני נרגש להעביר את תפקיד מפקד הזירה לסא"ל תמיר שמש. אני סבור כי ימלא את תפקידו בצורה הטובה ביותר, יהווה מפקד משמעותי בעבור משרתי הזירה וימשיך להבטיח את שלום תושבי העיר ותייריה".
מפקד זירת ים סוף הנכנס, סגן אלוף תמיר שמש אמר במעמד זה: "זירת ים סוף הינה זירה ייחודית ומאתגרת המאופיינת כצפופה, מגוונת ובעלת פעילות ימית ענפה. זירה אשר מהווה נכס חיוני ואסטרטגי במדינת ישראל. אני מתחייב להמשיך להוביל את הזירה, לשמור על בטחונם ושגרת יומם של האזרחים ולאפשר ים פתוח וחוף מבטחים".


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש