לימודי עיצוב גרפי באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 14/7/2019 11:37 ● מה נשמע 608
יכול להיות שזה עתה השתחררת מהצבא ויכול להיות שאתם רגע לפני סיומו של הטיול הגדול שאחרי, יכול להיות שאתם עובדים בעבודה מסוימת אבל מחפשים שינוי כיוון ויכול להיות שאתם מחפשים הכנסה נוספת. בין כך ובין כך, אם אתם גרים באילת אתם מוגבלים מאוד מבחינת לימודים ועבודה. מה לעשות, יש יתרונות רבים במגורים באילת אבל אי אפשר להתעלם מהחסרונות.
לימודי עיצוב גרפי באילת

אבל היום, בעידן בו האינטרנט נמצא בכל מקום בחיינו, זה לא ממש מדויק... פעם בשביל לעבוד במקום עבודה כלשהוא הייתה חובה להגיע אליו פיזית, אך היום יש לא מעט עבודות שדורשות מחשב וחיבור לאינטרנט וזהו, לא צריך יותר מזה. האינטרנט הפך את העולם לכפר גלובאלי ומקצועות מסוימים לא דורשים הימצאות במקום מסוים. אחד מהמקצועות הללו הוא עיצוב גרפי, מקצוע מרתק ועם אפשרות להכנסה מכובדת מאוד, ועם בונוס – לא חייבים בכלל לצאת מהבית בשביל לעבוד בו!

 

עיצוב גרפי – נעים להכיר

 

מי שלא יודע מה זה עיצוב גרפי, כל מה שהוא צריך זה להסתכל סביבו. נתקלתם במודעה צבעונית על לוח המודעות שמבשרת על מופע קרוב? היא לא עיצבה את עצמה אלא עוצבה על ידי מעצב או מעצבת גרפית. קראתם הבוקר את העיתון שאתם רגילים לקרוא עם הקפה הראשון? לא סתם המלל והתמונות שם היו מסודרים ולא סתם ידיעות מסוימות משכו לכם את העין יותר מאחרות, זה לגמרי עיצוב גרפי.

אבל למה ללכת רחוק? באינטרנט אתם גולשים כל הזמן, מהמחשב או מהנייד נכון? כל מה שאתם רואים ברשת, החל באתרים וכלה בפרסומות ומה שבאמצע, נוצרו על ידי מעצבים גרפיים.

 

מה לומדים בעיצוב גרפי.

 

לא מעט תיאוריה, או במילים אחרות, חוקי עיצוב, קומפוזיציה, איך אלמנטים עיצוביים משפיעים על המוח שלנו יותר מאחרים ועוד המון דברים מעניינים שלא תאמינו שקיימים כמו הפסיכולוגיה שמאחורי הפרסום ודברים אחרים. כמובן שלומדים גם את התוכנות הגרפיות כמו פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין ואחרות, תוכנות שיכולות להיות מאוד שימושיות גם למי שלא עוסק בתחום העיצוב.

 

להיות שכיר ולעבוד מהבית? יש דבר כזה!

 

עבודה מהבית היא לא רק משהו ששייך לעצמאים. יש היום לא מעט חברות ועסקים שמעדיפים שהעובדים שלהם יעבדו מהבית, כי ככה הם חוסכים נסיעות, אוכל והוצאות נוספות וגם העובד מרוצה יותר כי נוח לו יותר. צריך כמובן לעקוב שהעבודות מתבצעות והפרויקטים מתקדמים אבל אין סיבה שהם לא יתבצעו מהבית, בעיקר כשמדובר על עיצוב גרפי. יש חברות לבניית אתרים, יש חברות פרסום, סטודיואים לעיצוב ואפילו מערכות עיתונים שמאפשרות לעבוד מהבית. לאילתים זה יכול להיות פתרון מצוין מכיוון שזה שהם גרים בדרום הרחוק, לא יפריע להם להתקבל לעבודה גם בחיפה.

 

להיות פרילנסר ולהרוויח המון.

 

להיות מעצב או מעצבת גרפית גם יכול להיות בעבודה כפרילנסרים. אותן חברות שמעסיקות מעצבים גרפיים לפעמים מהבית, שוכרות את שירותיהם של פרילנסרים רבים. מה זה אומר? זה אומר שאותם פרילנסרים מקבלים עבודות מהחברות הללו כמו גם מלקוחות פרטיים, ובמקום לקבל תלוש שכר הם מוציאים להם חשבונית. יש כמובן יתרונות וחסרונות לזה אבל מה שבטוח הוא שזה נוח מאוד

 

איפה לומדים עיצוב גרפי? במכללת סולו כמובן...

 

עיצוב גרפי הוא מקצוע מדהים, מקצוע שמאפשר לעבוד מכל מקום גם אם אתם גרים באילת ומספקים שירות לאנשים שגרים במקומות אחרים בארץ. אבל רגע, מה עם לימודים? בשבילם כן צריך לנסוע כמה שעות לא? זה הופך את כל העניין לקצת פחות ריאלי... אבל לא, ממש לא. מכללת סולו מציעה לכם לימודי און ליין אחד על אחד עם מורה פרטי. כן, גם ללמוד אפשר באמצעות האינטרנט ולא צריך לזוז לשום מקום. אתם לא צריכים להפסיד יום עבודה (מה לעשות, להגיע מאילת ובחזרה אפילו רק לבאר שבע, יגמור לכם יום שלם) ובטח שאתם לא צריכים לעבור דירה למרכז בשביל לימודים. אתם יכולים לשבת בבית שלכם, בבית הקפה או בכל מקום אחר וללמוד עם מורה פרטי.

איך זה עובד? באמצעות תוכנה אינטרנטית שמחברת בין שני המחשבים. תוכנה כזו מאפשרת לכם לדבר עם המורה, לראות אותו במצלמה, לראות את המסך שלו במחשב ואפילו להפעיל אותו (וגם המורה יכול) כך שבעצם אין שום הבדל בין שיעור פרטי פיזי לבין שיעור פרטי און ליין.

לימודי עיצוב גרפי און ליין במכללת סולו בשיטת אחד על אחד, יאפשרו לכם גם להפנים טוב יותר את החומר הנלמד. אין אף אחד שאתם צריכים "לרוץ" אחריו ואתם תלמדו את החומר בהתאם לקצב שלכם, ובעיקר, תלמדו ממורים שיש להם ניסיון רב בתחום, הן בעיצוב והן בהוראה.

במהלך הלימודים במכללת סולו תכינו תיק עבודות מרשים אותו תוכלו להציג ללקוחות או מעסיקים פוטנציאליים שלכם. תקבלו תעודה וסיוע בהשמה לעבודה ובעיקר, תקבלו יחס אישי, לימודים ברמה גבוהה מאוד ומקצוע ביד. כן, גם באילת אפשר להתפרנס מצוין!


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש