מדוע סורגים למניעת פריצות כה חשובים בימנו?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/6/2019 13:01 ● ערב ערב 2919
מול המציאות בה אנו שומעים על פריצות וניסיונות פריצה ברמה יומיומית, אנחנו מחפשים פתרונות מיגון אשר יאפשרו לנו לסרג ולנעול היטב את האזור הפרטי, ולמנוע ככל האפשר נזקים כתוצאה מפריצה זדונית לבית, למשרד, למוסד או לחנות. ויש דרך לעשות זאת. יש כיום מגוון רחב של סורגים אשר נועדו לענות על הצורך של המבנה ולאפשר סירוג יציב ואיכותי, וכמובן גם יפה. כך שבעלי המקום יוכלו להיות שלווים בעניין השטח בלי לחשוש מפריצה.
מדוע סורגים למניעת פריצות כה חשובים בימנו?

 

סוגים שונים של סורגים

 

כדי למנוע פריצה חשוב להתקין סורגים לחלונות. כדאי לדעת שיש כיום מגוון רחב של סורגים בשלל סוגים, דגמים ועיצובים. כך שלכל חלון או פתח ניתן להתאים את הסורג המתאים, זה שישתלב במקום מבחינת אופי השימוש, תנאי השטח והמראה.

  • סורג קבוע – מדובר על סורג אשר מקבעים אותו למקום והוא ניצב בקביעות ללא אופציה של פתיחה וסגירה. סורג כזה מתאים למרבית החלונות, הוא מוברג היטב ולא מאפשר ניצול לרעה של החלון.
  • סורג מתקפל – במקרים רבים נוצר צורך להתקין סורג אשר אפשר יהיה לסגור ולפתוח אותו. נפוץ במיוחד במפתחים לחצרות ולמרפסות, אך גם לחלונות הפונות למסתור הכביסה או חלונות ממ"ד. סורג מתקפל מאפשר פתיחה וסגירה בקלות ובנוחות, ונעילה באיכות.
  • סורג מתקפל – אם הנכם נמנעים מלהתקין סורגים בגין המראה של הסורג והחשש כי הוא יפגע בחזות המבנה, כדאי שתכירו את הסורגים השקופים אשר מאפשרים למגן מבנה ולקבוע סורגים בלתי נראים. הם עשויים מחומרים חדשניים ועמידים ביותר. והם אינם בולטים לעין.
  • שערי אלומיניום – עבור כניסות לחצר הבית או לשטח בית העסק מתאים לקבוע שער אלומיניום. יש כיום מגוון שערי אלומיניום יציבים ואיכותיים אשר מהווים גם אלמנט עיצובי שמשלים את המראה של המבנה ותורם את חלקו.
  • סורג קלאסי – קיים דגם קלאסי של סורג אשר המראה שלו נאה ומתקבל נפלא על רקע סוגים שונים של מבנים. ניתן לבחור בין צבעים שונים ולהתאים את הסורג לחלונות בגדלים שונים.

לכל חלון יש פתרון ולכל מפתח – סורג או שער בטיחותי ויציב. דאגו להבטיח את הבית, בית העסק או את המוסד!


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש