חגיגה תמידית ב'פאדיס'

מאת: אביבה דקל ● 19/6/2019 08:20 ● מה נשמע 605
אוכלים, שותים ומבלים ב'פאדיס' מ-12:00 בצהריים ועד השעות הקטנות של הבוקר ● בכל עונה של השנה ולכל מטרה - אירוע, ארוחה או בילוי ● 'פאדיס' הוא המקום הנכון
חגיגה תמידית ב'פאדיס'

צילום : יעל רודלמן

'פאדיס' הוא לא רק פאב  אירי כמו שפאב אירי צריך להיות, המככב משך שנים רבות ברשימת מקומות הבילוי באילת. 'פאדיס' הוא גם מסעדה מצויינת שאפשר ליהנות בה מארוחה טעימה לבד או עם המשפחה. הוא גם מקום לחגוג בו מסיבות ואירועים, לשחק ביליארד, לצפות באירועי ספורט על גבי מסכי ענק - 'פאדיס' הוא מקום מפנק בכל עונה, בכל שעה, ולא משנה מה אתה מחפש, בכל רגע נתון - אם תגיע ל'פאדיס' תמצא מה שחיפשת וההנאה מובטחת.
בימי הקיץ החמים תוכל לברוח מהחום ולהתפנק בחלל הפנימי הממוזג, ובערבים כשהרוח נושבת מן הים ומורידה מעט את הטמפרטורה, המרפסת של ה'פאדיס' מחכה לכם. רוצים לראות שידורי ספורט על מסכי ענק ולהרגיש שאתם במגרש? לצפות באירועי כדורגל או כדורסל יחד עם קהל חוגגים אוהבי ספורט כמוכם? הצעקות, הקריאות, הצחוקים והשמחה, שלא לדבר על הבירות והמשקאות האחרים - על המרפסת של 'פאדיס', ממש כמו על מגרשי המשחקים או בפאבים בחו"ל תוכלו לראות כאן ולהרגיש שם!  
ואם אם אתם סתם רוצים לשבת ו"לרדת" על המבורגר טעים, או כל מנה אחרת מהתפריט המגוון ועל בירה טובה וקרה ופשוט ליהנות מכל רגע וליהנות ממופע מוסיקלי? גם אפשר. 


ומה בצהריים?


בואו לשבור שגרה והעבירו הפסקת צהריים באווירה שונה ומיוחדת ובמחירים לא יאמנו. בין המנות המומלצות ב'פאדיס': לאוהבי הבשר - "פאדיס בורגר - 250 גר' בשר אנטריקוט טחון ממולא בגבינה, או פאי רועים (שפארדס פאי) - פשטידה של פירה תפוחי אדמה ובשר טחון. אם ברצונכם להרגיש באמת באירלנד, תזמינו לצד פשטידה זו ויסקי אירי משובח. ויש גם קדירת פירות ים בשמנת שום ויין, ועוד מנות רבות שכולן משובחות וטעימות להפליא.

 

צילום: יעל רודלמן

 


ב'פאדיס אוהבים לפנק'


את האילתים ותושבי הערבה מפנקים ב'פאדיס' בכל ימות השבוע - כולל שבת בהנחה של 50% על כל תפריט האוכל! בין השעות 12:30 ועד 17:00. ואם לא מתחשק לכם לבשל ארוחה משפחתית של שבת, פשוט קחו את הילדים ובואו ל'פאדיס' כאן כולם ייהנו מארוחה מצויינת במחיר מצחיק. מבלי שאף אחד מבשל ואף אחד לא מדיח כלים .  


אות כאן ולהרגיש שם


וגם  HAPPY HOUR   מעבירים ב'פאדיס' כמו שצריך, עם מגוון של מעל 50 סוגי בירות, מעל שישים סוגי ויסקי ומגוון משקאות אין סופי כמעט, מה שהופך את 'פאדיס' לפאב עם  המבחר הגדול ביותר של משקאות אלכוהוליים באילת  וסוגי קוקטיילים רבים שונים וטעימים. 

בכל ימות השבוע בין השעות 17:00-19:00 כל תפריט הקוקטיילים במבצע  1 + 1. ובימי שישיי מתקיימת ב'פאדיס' קבלת שבת- חוויה מיוחדת שזה מכבר הפכה למסורת - בלווי מוסיקלי של שמעון בקר המלווה את אורחי הפאב האילתים המזמרים הקבועים. שמעה של קבלת השבת ב'פאדיס' נפוצה בקרב צפוניים, ורבים מהם מצטרפים לאילתים כדי לחגוג כאן את כניסת השבת בכל פעם שהם מגיעים לאילת.

 

מה בקומה העליונה?


בקומה העליונה של 'פאדיס' אולם פרטי שחלונותיו משקיפים על מפרץ אילת ובו ארבעה שולחנות סנוקר גדולים, בר גדול שסביבו אפשר לשבת, לשתות ולנשנש, פינות ישיבה ומסכים לצפייה בשידורי ספורט. לאילתים אוהבי סנוקר מוצעת אפשרות לקבל שעה של משחק סנוקר חינם בהזמנה של 60 ₪ בין השעות 17:00-20:00בהצגת כרטיס תושב אילת.

 

אירועים

 

'פאדיס' הוא מקום בו תוכלו לחגוג כל אירוע - החל מימי הולדת, דרך מסיבות רווקים/ רווקות  ועד לערבי גיבוש של חברות. באולם הפרטי ניתן לחגוג אירועים של עד ארבעים איש ובשאר חלקי הפאב אפשר גם לחגוג אירועים של עד מאתים איש בתיאום מראש כמובן.
לקבלת הצעות אטרקטיביות לאירועים במחירים מצחיקים, כולל שתיה, אוכל ואווירה טובה, יש ליצור קשר עם יעל בטלפון 054-3955084.

 

מיקום: חזית מרכז תיירות מפלס תחתון. טלפון: 08-6370921.
פתוח: 7 ימים בשבוע מ-12:00 עד 03:00.
אתר: WWW.PADDYS.CO.IL
להתעדכנות במבצעים והופעות היכנסו לדף הפייסבוק:
PADDY'S IRISH BAR EILAT


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש