שקד מיזוג וקירור

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 18/6/2019 17:21 ● ערב ערב 2919
העונה החמה כבר כאן, 45 מעלות בצל במקרה הטוב, לחות, וזו רק ההתחלה... אז אם לא הספקתם להכין את המזגנים הקיימים או לרכוש ולהתקין מזגנים חדשים בבית – עשו זאת מיד ● ואם במזגנים עסקינן, כדאי מאד לבחור ב'שקד מיזוג וקירור' – כי עם ותק, ניסיון, אמינות, שירות מכל הלב וזמינות לא מתווכחים
שקד מיזוג וקירור

יוסי שקד מ'שקד מיזוג וקירור' החל לעסוק בתחום מיד לאחר שירותו הצבאי בשנת 1991, אז עבר קורס מיזוג אוויר של משרד העבודה וירד לאילת. במשך 19 שנה עבד בש.א.מ, בתחילה כעוזר ובהמשך - כמתקין ובמתן שירות, ולבסוף - כאחראי מחלקת מיזוג אוויר. בשנת 2011, לאחר שצבר ניסיון וידע במשך שנים, החליט שהגיעה העת לצאת לדרך עצמאית ופתח עסק משלו - 'שקד מיזוג וקירור', בו הוא משרת את לקוחותיו נאמנה, במקצועיות וביושר עד עצם היום הזה.

התאמת המזגן לצרכי הלקוח

העסק מתמקד במתן שירות, בביצוע התקנות, תיקונים, בייעוץ ואף במכירת מזגנים, לכל סוגי מערכות מיזוג האוויר, ביניהן - מיזוג מרכזי רגיל, מערכות מפוצלות, VRF, 'אינוורטר' ועוד. על לקוחות חברת 'שקד מיזוג וקירור' נמנים בין היתר הפרויקטים של חברת מ.נופי, קצא"א, 'ישרוטל', עיריית אילת וכמובן לקוחות פרטיים רבים, אשר ממליצים בחום על החברה, וכך הבשורה עוברת גם מפה לאוזן. בעצות ששקד נותן, מכוון שקד תמיד לעזור ללקוחותיו לחסוך ככל האפשר, הן ברכישה והן בהתקנה. הוא תמיד מתאים את המזגן למקום בו הוא מותקן, ותמיד יעמוד לשירות לקוחותיו ויעזור להם בכל עת, ואלו משיבים לו בכך שהם נשארים לקוחות קבועים הממליצים עליו בפה מלא.

'שקד מיזוג וקירור' חרטו על דגלם - ותק, ידע, מקצועיות וניסיון בכל סוגי המערכות, יושר ואמינות וכמובן איכות עבודה ואיכות ציוד, תודעת שירות גבוהה ועמידה בלוחות זמנים, וכל אלו הסיבות שלקוחות העסק משתמשים אך ורק בשירותיו ולא עוזבים את 'שקד מיזוג וקירור' מרגע שקיבלו ממנו שירות בפעם הראשונה.

המלצות חמות לקיץ קר

שקד ממליץ להתקין בבית מזגנים מפוצלים, כאשר כל חדר נשלט עצמאית. היתרון במזגנים אלו הוא שכאשר מזגן אחד מושבת, לא כל הבית מושבת. המלצה נוספת של שקד היא על מערכת 'אינוורטר'  - מערכת הנותנת לכל חדר טמפרטורה רצויה, והיא מערכת חסכונית שתחסוך ללקוח עד 50% מצריכת החשמל. בכל מקרה, עומד שקד על כך שצריך לראות את הבית כדי להחליט מה מה הכי מתאים לו.

"זה לא סוד", אומר שקד, "ששמירה על המזגן על ידי ניקוי תדיר של הפילטרים ועל ידי דאגה שהיחידה החיצונית תהיה נקייה, שלא יהיו חסימות, שתהיה מאווררת, שהמקום יהיה פתוח – הם הסוד להארכת חיי המזגן. כמו כן הוא ממליץ לשטוף פעמיים בעונה את המזגנים. טיפול קבוע כזה במזגנים ישמור על פעילותם התקינה בכל עת.

ליצירת קשר – 052-8215575.

 

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש