נעים לעשות עסקים באילת

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 12/6/2019 09:32 ● מה נשמע 604
לצד אירוח עשרות כנסים בעיר, נערך בשבוע שעבר כנס אילת השלישי לעסקים, שהפיקה העירייה ● במהלך הכנס הוכרז העסק המצטיין של אילת לשנת 2019 ● במקום הראשון זכה פאב "הדובים", במקום השני "אפרתי'ס" - חברה לקוסמטיקה, ובמקום השלישי "זוהר צח" ● לעסקים הזוכים הוענק פרס כספי בחסות החברה הכלכלית לאילת (חכ"א)
נעים לעשות עסקים באילת
מצטיינים - פאב הדובים

לצד הסטטיסטיקות הלא פשוטות שמדברת על ריבוי סגירת עסקים קטנים באילת, התקיים בשבוע שעבר כנס אילת השלישי לעסקים, שהאיר באור את העסקים המקומיים. במהלך הכנס הוכרזו שלושת העסקים המצטיינים של העיר לשנה הנוכחית שגם זכו בסכום כספי לטובת עידוד וקידום העסק. הזוכה במקום השלישי- זוהר צח, זכה ב-10,000 ₪, הזוכה במקום השני- אפרתי'ס  קיבלה סכום של 15,000 ₪ והמקום הראשון- פאב הדובים, קיבל סכום של 25,000 ₪. לצד כלים ממומחים שקיבלו בעלי העסקים, ובצל המאבק נגד סגירת שדה דב, חתמו מאות בעלי העסקים על קריאה לראש הממשלה ושר האוצר, שלא לסגור את שדה דב: "באם לא תגלו ברגע האחרון אחריות, שיקול דעת ומחויבות וחמלה כלפי אזרחי מדינת ישראל, בסוף החודש ירד עלינו הכורת וינחית עלינו מכת מוות כלכלית, מורלית ואישית". 
את מבואת כנס אילת לעסקים, שנערך גם השנה במלון 'מלכת שבא', מילאו עשרות מציגים, ביניהם יחידות העירייה (רישוי עסקים, אגף הכנסות, מינהל ההנדסה, היחידה לאיכות הסביבה, מרכז צעירים, האב אילת, תאגיד התיירות ותאגיד המים והביוב), סניף אילת של מעוף- הזרוע הביצועית של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, בנקים ועוד. בסיום הכנס נהנו כולם ממופע סטנד אפ של רן לוי, שהיה תושב העיר בעבר. את הכנס ארגן האגף לפיתוח כלכלי ויזמות בעירייה בניהולה של מרלן רוזנפלד, בהפקה של מורן אביגיל עמר ורונית זילברשטיין.  

 

יש מי שדואג לעסקים בעיר

 

ועכשיו גם בית לעסקים


ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, שפתח את הכנס, פרס בפני בעלי העסקים האילתים את האתגרים עמם מתמודדת אילת, הניצבת בעת הזו בפני מהפיכה של ממש שתקדם את אילת וכלכלתה. אלי לנקרי, סגן וממלא מקום ראש העירייה, שיזם ומוביל את התכנית העירונית לקידום עסקים באילת ואת קיומו של הכנס, עדכן את בעלי העסקים, כי כחלק מפעולות העירייה לקדם ולעודד את העסקים באילת המהווים את מנוע הצמיחה, ייפתח כבר בחודש הקרוב "הבית לעסקים" בבית אמת"ל  - מתחם גדול עם עמדות עבודה, חדרי ישיבות ומגוון תכנים לטובת בעלי העסקים שיוכלו להגיע לבית וליהנות מוויוורק בחינם. "אנחנו נחושים לעזור לעסקים להצליח! זה חשוב לנו! ומשום כך יזמנו ועשינו שורה של פעולות כמו הקלה בבירוקרטיה וברגולציה, מתן העדפה לעסקים אילתים במכרזי העירייה, קיום פורומים ושולחנות עגולים לעסקים בשיתוף המעו"ף, הקמת אתרי אינטרנט לעסקים בחינם, קיימנו קבוצות מיקוד וביצענו סקרים לבחון את מידת שביעות הרצון. אנו מובילים תהליך לנסות ולהביא את הצרכנים הגדולים בעיר לבצע את הרכש שלהם מספקים אילתים, "אילתים קונים אילתים", והשנה אנחנו מקיימים עוד התחייבות שלנו. תחרות העסקים המצטיינים של אילת. וגם אם חלילה נקלעתם למשבר אנחנו אתכם בתכניות ייחודיות שיזמנו בשיתוף המעוף. ומעל לכל פעלנו, ואנו ממשיכים לפעול, לעודד את הפעילות העסקית בעיר ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות, לקדם לפתח ולעודד את התיירות בעיר ולהרחיב ולגוון את מקורות התעסוקה" אמר לנקרי.
בין ההרצאות נהנו בעלי העסקים ממפגש חברתי של קהילת העסקים באילת, שאפשר גם השנה יצירת קשרים בינאישיים, החלפת מידע, גיבוש שיתופי פעולה ועוד. עוד השנה במסגרת הכנס הוענק לבעלי העסקים ייעוץ מתנה לבחירה בתחומי שיווק, פיננסי או ארגוני. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש