איכות החיים ברכישת קלנועית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 5/6/2019 15:31 ● ערב ערב 2917
לא פעם שקלתם אם לצאת מהבית, אבל לא התחשק לכם ללכת ברגל, לסחוב בידיים ומצד שני גם לא להזיז את האוטו. תארו לעצמכם שהיתה לכם קלנועית – הייתם יכולים לתפעל אותה בפשטות ולהגיע בקלות ממקום למקום, ליהנות מהאווירה וממפגש עם אנשים והכל תוך כדי נסיעה שלווה. הקלנועית מתאימה לכל המשפחה ובמיוחד לבני הגיל השלישי המתקשים יותר בתנועה ומחפשים פתרון תחבורה נגיש שאינו דורש רישיון נהיגה. כיצד והיכן תוכלו ליהנות מהקלנועית ואילו שיקולים משחקים תפקיד חשוב בבחירת הדגם הנחשק – כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול.
איכות החיים ברכישת קלנועית

 

נסיעה נעימה בעיר ובכפר

 

הקלנועית שימושית מאוד בעיר אך לא ניתן לנהוג בה בכביש מלבד חציית הכביש וזו אולי הסיבה שהיא נפוצה במיוחד בקיבוצים, מושבים ויישובים כפריים בהם המרחבים הפתוחים מאפשרים נסיעה בלי צורך לחציית כביש או עלייה וירידה ממדרכות ותנאי השטח נוחים יותר. עם זאת, בשנים האחרונות רואים יותר ויותר קלנועיות גם בערים כל עוד הנהג מקפיד על מהירות עד 12 קמ"ש. ניתן לנסוע אתה בשבילים ומדרכות תוך שימת דגש לציות של תמרורים.

 

מפגש בין בטיחות לאיכות

 

חשוב לרכוש קלנועית איכותית ובטיחותית. שימו לב שקיימים דגמים ליחיד ודגמים לזוג כאשר הזוגית מתאימה מאוד אם אתם נוהגים לנסוע עם בן/בת הזוג או לאסוף מישהו וכדומה. התייחסו למפרט הטכני של הדגם כך שיהיה משוכלל, יעיל ומפנק ככל שניתן. כמו למשל, מושב ארגונומי מתכוונן שיסייע לכם לשבת בנוחות וכן כידון מתכוונן. יש דגמים בעלי ביצועים טובים יותר מאחרים בתנאי שטח מאתגרים כמו עליות קשות ומהירות גבוהה יותר בהתאם למנוע העוצמתי . בדקו האם מדובר בשני מצברים, מה משקל הקלנועית ובכלל הממדים שלה – גובה ואורך.
מהבחינה הבטיחותית מומלץ קלנועית הכוללת אורות איתות, גלגלים רחבים וגגון ארוך שיוכל לשמור עליכם בתנאי מזג האוויר השונים חורף וקיץ. שומרי מסורת יוכלו לצייד את הקלנועית בפיקוד שבת. כלומר אפשר לנסוע עמה גם בשבת לבית הכנסת ובחזרה הביתה, כולל מתג חול ושבת הכולל נעילת הגנה נגד הפעלת המתג ללא כוונה תחילה וכן מתג השולט בכיוון הנסיעה, מתג בלימת חירום ושלט בולט למניעת "מראית עין".

יתרונות בולטים הם שבכל הנוגע לתפעול הפתרון התחבורתי לא צריך להפעיל כוח פיזי וקל מאוד להסיע את הקלנועית וליהנות גם מחוויית נהיגה ונסיעה נעימה ונינוחה. עבור רבים מדובר בתחליף לנסיעה בחוץ לכיסא גלגלים.

 

איך מגיעים לקלנועית המנצחת?

 

בבואכם לבחור קלנועית התייחסו לשימוש שתעשו בקלנועית מבחינת נסיעה בעיר או בכפר והתאמה של הקלנועית למעלית – קיימים דגמים קומפקטיים במיוחד שנכנסים למעלית. אפשר לרכוש דגם בסיס ולצייד אותו באביזרים שונים במידה ומדובר בדגם שניתן לשדרג. בין האביזרים שיוסיפו לנוחות ולסטייל, ניתן למצוא סוכך גשם שיגן עליה בימי החורף, ארגז מתכת עם מנעול במידה ואתם נוהגים לנסוע עם ציוד, צופר לשליטה טובה יותר בהשתלבות בתנועה. כמו כן, אביזרי הטענה לסלולרי, מראה אמצעית גדולה להרחבת שדה הראייה ואפילו תפסן למקל הליכה כך שתוכלו מיד עם הירידה מהקלנועית להמשיך את דרככם לטיול רגלי, סידורים וכדומה.
השקיעו בדגם מומלץ של חברה בעלת מוניטין בתחום שתוכל לסייע לכם בבחירת הדגם המותאם ביותר לצרכים מבחינת סגנון חיים, לוקיישן ותקציב. התייחסו לשדרוגים וכן לאחריות ותחזוקה.

פתרון התחבורה הנוח מאפשר לכם לשמור על ניידות גבוהה וזמינה אפילו אם אין לכם רישיון נהיגה או רכב. העלות אטרקטיבית מאוד ביחס לתמורה והימצאותה בסביבה מסייעת בניהול שגרת יום ובהעלאת איכות החיים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש