משאית פופ אפ של פייסבוק תגיע לפגוש תושבים באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 5/6/2019 08:40 ● מה נשמע 603
לראשונה בישראל- משאית פייסבוק תגיע לאילת לפגוש את התושבים ואורחי העיר ● צוותים של פייסבוק ישראל ישיבו לשאלות, יקיימו הדרכות על מידע וכלים חשובים ● מתחם המשאית יהיה פתוח לקהל הרחב
משאית פופ אפ של פייסבוק תגיע לפגוש תושבים באילת
יש מי שיעזור לכם. ניידת הפופ אפ של פייסבוק

מחר, יום שישי ה- 7/6, ערב חג השבועות תגיע משאית פופ אפ של פייסבוק לאילת מתוך כוונה להנגיש את הכלים השונים שמציעה פייסבוק לתושבים. המשאית תמוקם ברחבה הסמוכה לקניון 'מול הים' בעיר, והמתחם יהיה פתוח לקהל הרחב בין השעות 9:00-14:00.
מדובר בצעד ראשון מסוגו בארץ במסגרתו יפגשו צוותים של פייסבוק  את התושבים במטרה להסביר להם איך עובד מרכז העזרה של פייסבוק ואינסטגרם ואיך ניתן לפתור באמצעותו בעיות ולשאול שאלות, היכן נמצאים קיצורי הדרך להגדרות הפרטיות של כל משתמש, איך מדווחים על תוכן לא הולם על גבי הפלטפורמה ועוד. 
עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל: "אנחנו מבינים היום שאנחנו צריכים להיות נגישים ושקופים ולאפשר לכל אחת ואחד לשאול שאלות ולקבל גישה למידע וכלים חשובים שיאפשרו להם להבין איך עובדת הפלטפורמה, מה הם הכללים להתנהלות נכונה ובטוחה וכיצד לנהל את החשבון הפרטי שלהם על הצד הטוב ביותר. אנחנו נגיע לאילת בשבועות כדי לפגוש כמה שיותר ישראלים ונופשים בזמן שאנחנו שם״.  
מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת: ״החיבור של פייסבוק לקהילה המקומית, בשיתוף העירייה, הינו מהלך מבורך. פייסבוק היא פלטפורמה מרכזית בחיינו ומכאן חשוב מאוד שכל אחד מאתנו יכיר ויבין את המידע והכלים שעומדים לרשותו בתפעול היומיומי ובפרט בשמירה על פרטיותו. אני רואה בחינוך להתנהלות נכונה ברשת משימה חשובה ביותר שלי כראש עיר ושיתוף הפעולה הייחודי והראשוני הזה עם פייסבוק הוא צעד ראשון במימוש משימה זאת״.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש