דיסנילנד פריז – מה חשוב לדעת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/6/2019 12:07 ● ערב ערב 2917
פארק דיסנילנד פריז מחולק לשני חלקים: פארק השעשועים, פארק הסרטים. באתר המדהים הזה ישנם אופציות שונות ורבות לכרטיסים, מה שעשוי לבלבל מעט.
דיסנילנד פריז –  מה חשוב לדעת

 באופן כללי, האפשרויות העיקריות הינן: רכישת כרטיס לאחד מהפרקים / כרטיס כניסה לשני הפארקים, או – בחירה בין יום ספציפי לבין כרטיס פתוח. המחירים משתנים ולעתים גם יש מבצעים שכדאי לבדוק באתר האינטרנט של דיסנילנד פריז.

זכרו שאם תרכשו כרטיס לפארק אחד, כאשר במהלך הביקור תתעניינו במעבר לפארק השני, הרי שתצטרכו להשלים את מחיר הכרטיס בהתאם למחיר בו נמכר בקופות, ולא על-פי העלות המוזלת באתר.

 

הגעה וכניסה לדיסנילנד

 

אם החלטתם ללון בפריז, הרי שתוכלו להגיע די בקלות בעזרת רכבת RER, אשר דיסנילנד הוא תחנתה האחרונה. אם אינכם לנים באחד ממלונות דיסנילנד, תוכלו להיכנס לפארק החל מהשעה 9:30. כדאי לדעת שכבר החל מהשעה 9:00 משתרך לו תור בכניסה, כך שרצוי להקדים ולהגיע; אל תתעצלו. קומו מוקדם ותעשו את מה שאתם צריכים לעשות. הכניסה למתקנים מתאפשרת החל מהשעה 10:00.

לנים באחד ממלונות דיסני? אתם זכאים להטבה מיוחדת בת שעתיים נוספות בפארק, טרם הוא נפתח לקהל הרחב. כמה כיף שבין השעות 8:00 ל-10:00 בבוקר יכולים אורחי המלונות ליהנות מחלק מהמתקנים ללא תורים כמעט.

 

כרטיס PhotoPass

 

זהו כרטיס דיגיטלי המאפשר לכם לצבור תמונות בהן צולמתם במהלך שהותכם בפארק ולקבלן דיגיטלית. כרטיס כניסה לדיסנילנד עולה 60 אירו בערך. לא מדובר במחיר זול, אולם אם החלטתם לבלות למעלה מיום בודד בפארק ובא לכם לצבור תמונות וזכרונות רבים מן הפארק ומתקניו, נראה שמדובר בעסקה משתלמת למדי (שכן עלות תמונה אחת בכל מתקן היא 17 אירו). יתרה מכך, זכרו שאינכם חייבים להחליט על כך מראש. תוכלו להסתובב, להצטלם ולקבל את כל התמונות בסוף היום, כחלק ממחיר הכרטיס.

 

כרטיס FastPass

 

כרטיס המעניק אפשרות לשמור תור. הגיעו למתקן, סרקו את הקוד המוטבע על כרטיס הכניסה וקבלו שעת כניסה. שימו לב: לא ניתן להעביר כרטיס זה במספר מתקנים במקביל – יש להמתין למועד הראשון על מנת להעבירו במתקן אחר. על אף הכרטיס, ייתכן שמקומות שמורים כבר לא יהיו, כך שרצוי להתחיל עם שמירה של מקום אחד.

 

מידע חשוב נוסף אודות דיסנילנד פריז

 

אפשר להזמין כרטיסים מראש ועל ידי כך לחסוך זמן וכסף בתור. במקום עצמו אפשר למצוא כרטיסים משפחתיים. על כן, נמליץ לכם להזמין מראש במקרה של זוגות או בודדים, ובמידה שמדובר בעונת תיירות עמוסה. מבקרים במקום שלא בעונת הקיץ? תוכלו לחסוך ממון רב בהזמנה במקום ולהרוויח המתנה קצרה בלבד בתורים למתקנים.

כדאי לזכור שתמיד יהיו מתקנים הסגורים לרגל שיפוץ או תיקון או עקב מזג האוויר. תוכלו להשתמש באפליקציה Disneyland Paris וללמוד מכך על המתקנים הסגורים והפתוחים, כמו גם מיקום המתקן בפארק, לוח זמנים, מצב תורים וכו'). תוכלו למצוא מידע זה גם באתר האינטרנט הרשמי של הפארק.

אותו פארק מפורסם לא רק עקב היותו קסום ועתיר אטרקציות, אלא גם עקב התורים הארוכים עד אין קץ שבו (ובעיקר בעונה החמה). כיצד ניתן בכל זאת להימנע מתורים מתסכלים? הגיעו למתקנים המבוקשים ביותר בשעת בוקר מוקדמת או בשעת ערב מאוחרת או אפילו בעת התהלוכות.

כדאי להצטייד מראש במזון מספיק – כריכים, חטיפים, ירקות פירות וכו'. בפארק גובים על אוכל מחירי עתק, כאשר לרוב מדובר על ג'אנק פוד שאינו מיטיב עם גופכם ובריאותכם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש