פארק תמנע, הגרנד קניון של ישראל, מחכה לכם גם בקיץ עם מופעים, פעילויות ליליות ואטרקציות

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 29/5/2019 10:40 ● ערב ערב 2917
מתי כדאי לבקר בפארק? בכל עונה ובכל עת - גם כשקר וגם כשחם, תמיד זה הזמן הנכון להגיע לבילוי ב'פארק תמנע', לטייל ברגל, במכונית או באופניים וליהנות מהנופים, מהצבעים ומהפסלים המופלאים שעיצבו בסלעים הרוחות ושינויי הזמן ● מה גם שבפארק לא מסתפקים בתפאורה המהממת שאין לה מתחרה ודואגים תמיד להתחדש באירועים ותוכניות מהם תוכלו ליהנות במקום המופלא הזה
פארק תמנע, הגרנד קניון של ישראל, מחכה לכם גם בקיץ עם מופעים, פעילויות ליליות ואטרקציות
צילומים: ארכיון פארק תמנע

וכמו תמיד, גם בימים אלה שלפני חג השבועות ובחג השבועות עצמו, מחכות לכם בפארק הפתעות וחידושים, כך שגם אם ביקרתם בפארק פעמים רבות, תמיד יש כאן משהו חדש. 

ראש וראשון להפתעות הוא המופע של ארקדי דוכין.
אמנם טרם חגגו בפארק את פתיחתו הרשמית של של 'אמפי תמנע' החדש, הפתיחה החגיגית תיערך לקראת החורף, אבל כבר עכשיו הוא מוכן לקבל את קהל המבקרים שיגיעו ליהנות מההפתעה הראשונה שהכינו לכם כאן בפארק - המופע של ארקדי דוכין 'טרילוגיה' שיתקיים ב'אמפי תמנע' החדש ביום חמישי ה- 6/6/2019.
נפגשים בשקיעה באמפי תמנע החדש על שפת האגם, ואז רגע לאחר השקיעה, כשהשלווה המדברית יורדת, ייפתח המופע. תחילה - בצלילים הרומנטיים של ארקדי והפסנתר ויימשך עם מוסיקת רוק בליווי הנגנים והלהיטים מ'החברים של נטשה', משם עובר דוכין ל'פרדי על הבוקר' ומתחבר לאהבה הענקית שלו ל- גיטרה, בס, תופים. עם להקת רוק אחת הטובות שתזכו לראות במופע הזה - בה תפגשו את הנגנים: זוהר ברזילי על התופים וההפקה המוזיקלית, מיקי הררי גיטרה חשמלית והראפר חיים שתיים, ומובטח לכם שתרקדו עד שהברכיים שלכם יזכירו לכם בבוקר למחרת שרקדתם עד כלות הנשמה. 
פתיחת שערים: 19:30 הופעה 21:30 | מחיר כרטיס: 80 ₪.
טלפון להזמנות: 08-6316756. בתפריט: יין וגבינות בתוספת תשלום.

 

 

במוצאי חג השבועות, בתאריך 9.6, מתקיים בפארק סיור העששיות הראשון לעונת הקיץ השנה, שיימשך גם באופן קבוע בימים שלישי וחמישי במהלך יולי ואוגוסט.
מתחילים את הסיור במייצג מולטימדיה במרכז המבקרים המתאר את ההיסטוריה של הפארק, משם בליווי מדריך עוברים לאתרי הפארק, הפטריה ועמודי שלמה, מקבלים עששית ויוצאים לסיור רגלי לילי באוויר המדברי. מסיימים את הסיור באגם תמנע המקסים ושם ממלאים בקבוקים בחול צבעוני ונהנים מכוס תה צמחים במסעדת הפארק. המסעדה וחנות המזכרות פתוחים עד לשעות הלילה הקטנות והסיור כולו אורך כשעתיים וחצי. הסיור כרוך בהרשמה מוקדמת ובתשלום . 
מחיר מבוגר: 69 ₪, מחיר ילד: 59 ₪, מחיר לאילתים: 38 ₪, מחיר תושב החבל: 20 ₪.

ועוד לא אמרנו מילה על מסלולי האופניים ועל הסיורים בהם לבד או בקבוצות.
מסלול הרכיבה ב'פארק תמנע' מעניק לרוכב הצצה אל בקעת תמנע שהינה עמק נרחב בצורת פרסה המוקף משלושה כיוונים במצוקים אדירים ובליבו מתנשא הר תמנע. הבקעה מהווה מוזיאון גיאולוגי מרתק עם תצורות סלע אשר פוסלו על ידי כוחות הטבע לאורך אלפי שנים ומסלע מגוון ועתיר מינרלים המעניקים לנו יחדיו חוויית טבע מדברי עתירת צבעים וצורות. הנוף וההיסטוריה המרתקים הללו משתלבים בחוויית רכיבה משובחת הכוללת רכיבה על אופניים בסינגלים זורמים בהם מפוזרים אלמנטים טכניים להוספת עניין ואדרנלין. רובו של המסלול בסינגל, חלקו בדאבלים ומשולב בו גם מקטע כביש קצר.
מסלול הסינגל של תמנע הוא באורך כ- 50 ק"מ  – והוא אחד המסלולים הארוכים והיפים בארץ, ואוהבי האופניים והמשוגעים לדבר יכולים לרכב לאורך מסלול של 50 ק"מ, לבד או בסיור מודרך המיועד לרוכבי אופניים בודדים.

במרכז המבקרים שבכניסה ל'פארק תמנע', ניתן לשכור אופניים רגילים וחשמליים.

ואתם תושבי אילת כבר הייתם בפארק תמנע? אבל גם אם הייתם הגיע הזמן לביקור נוסף. 
תושבי אילת ממהרים לנסוע לחו"ל ולקפוץ למחוזות רחוקים בעוד שבמרחק נגיעה מעירם נמצא מקום מדהים -  פארק תמנע. קפיצה של מספר דקות, בלי טיסות ומזוודות ופספורט, ואתם בעולם אחר – עולם של נופים קסומים, שלל אטרקציות וחוויות לכל הגילאים החל ממסלולי טיולים ברגל, ברכב או באופניים ועד שייט באגם וארוחה במסעדת 'חאן המלך שלמה' שעל אגם תמנע. 

שעות פעילות: א- ה ושבת - 08:00-16:00, שישי וערבי חג 08:00-13:00.
מחירי כניסה לפארק: 49 ₪ מבוגר ו- 39 ₪ לילד.
מחירי כניסה לתושבי אילת: 24 ₪ מבוגר/ילד.
מנוי משפחתי שנתי לאילתים: זוג + 3 ילדים: 170 ₪ בלבד לכל השנה.
טלפון להזמנות:08-6316756


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש