סריקת תמונות – בבית או אצל איש מקצוע?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/5/2019 15:14 ● ערב ערב 2915
יש לכם ארגזים שלמים של תמונות, שקופיות ונגטיבים ואם תיקחו את כל התמונות האלה ותסדרו אותן לפי סדר כרונולוגי, תוכלו לפרוש בפניכם את כל חייכם, או לפחות עד אותה נקודה בה הפסקנו להשתמש במצלמות פילם ועברנו לעידן הצילום הדיגיטלי. אם יש לכם ילדים בני 10 או יותר, ייתכן שגם השנים הראשונות שלהם עדיין שמורות על גבי תמונות נייר מיושנות. את כל התמונות האלה ואת כל אותם רגעים יקרים בחייכם, אתם תיעדתם לא בכדי לאחסן בבוידעם, אלא כדי להיזכר בהם עם כל בני המשפחה, ועוד יותר מכך, בכדי לספר את סיפור חייכם לדורות הבאים אחריכם.
סריקת תמונות – בבית או אצל איש מקצוע?

 

אם כך, מה הפתרון לאותן תמונות נייר?

 

הפתרון הוא פשוט – סריקה של כל התמונות והשקופיות מפורמט הנייר לפורמט דיגיטלי, ושמירת כל הרגעים החשובים בחייכם כקבצים דיגיטליים אותם תוכלו להעתיק, לשתף, לגבות ואפילו לערוך כאוות נפשכם, ולהעביר אותם כפי שהם אל הדורות הבאים. על האופן בו מבוצעת סריקה מקצועית תוכלו ללמוד בכתובת memoriz.co.il, אבל אנחנו נתמקד בשאלה האם נכון לכם לבצע את הסריקה בעצמכם ובאמצעות הסורק הביתי, או למסור את התמונות לסריקה מקצועית.

 

 

עשרות פעולות לסריקת כל תמונה בסורק הביתי


בשורות הבאות נסביר את ההבדלים בין שתי האפשרויות, ואתם תגלו שאת התשובה אתם כבר תבינו בעצמכם. סריקת תמונות באמצעות הסורק הביתי דורשת מכם לסדר תחילה את כל התמונות, ולבצע סריקה נפרדת עבור כל תמונה – לפתוח את מכסה הסורק, להניח את התמונה במיקום הנכון, לפתוח קובץ חדש בתוכנת הסריקה, לתת הוראת תצוגה מקדימה, לתת הוראת סריקה, להמתין שהסריקה תסתיים, לסובב ולסדר את התמונה, לשמור בקובץ וחוזר חלילה. אם תעשו את החישוב במדויק, זה אומר בסביבות 20-30 פעולות לכל תמונה וקצת יותר מדקה לכל תמונה. אם יש לכם מאות תמונות לסרוק, שלא לומר אלפי תמונות, תפנו לעצמכם את חצי השנה הבאה ובטלו כל אירוע משפחתי או בילוי עם בני המשפחה, כי אתם הולכים לשבת המון מול הסורק.

 

וישנה גם האופציה של סריקה מקצועית, מהירה, קלה וגם זולה


לחילופין, ישנה האפשרות המקצועית של מסירת התמונות לסריקה מקצועית. באפשרות הזאת, התמונות שלכם מוזנות למכונה ייעודית, המבצעת סריקה מהירה של כל התמונות בצורה אוטומטית ובאיכות גבוהה לרבות תיקוני תמונה, סיבוב תמונה אוטומטי וכדומה. תהליך סריקה כזה יכול להימשך דקות, ולכל היות שעות בודדות בכמויות באמת גדולות של תמונות.

אם תעשו חישוב של עלות תועלת, תגלו שהזמן שתשקיעו בסריקה הביתית יעלה לכם המון זמן, בריאות ואפילו באיכות היחסים עם בני המשפחה שיבינו שאי אפשר לדבר איתם כל עוד אתם מול הסורק. העלות של סריקת התמונות באתר memoriz.co.il היא שולית לחלוטין ביחס לערך שאתם מקבלים, ואין כל ספק שאם אתם רוצים באמת לסרוק את התמונות והשקופיות שלכם לפורמט דיגיטלי, סריקה מקצועית היא האופציה הקלה, המהירה וגם הזולה ביותר עבורכם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש