נמשכת קריסת תיירות החוץ לאילת: חברת ריינאייר ביטלה טיסות לארבעה יעדים

מאת: אהובה מאמוס ● צילום: עומר כרמון ● 22/5/2019 17:20 ● ערב ערב 2916
חברת התעופה ריינאייר המפעילה טיסות לואו קוסט מנמל התעופה רמון החליטה לצמצם את פעילותה ואת מספר היעדים אליהם תטוס בעונת החורף הקרובה ● מתוך 13 יעדים אליהם הפעילה החברה טיסות בעונת החורף הקודמת, תציע החברה טיסות לתשעה יעדים בלבד ● מעקבה תפעיל החברה שתי טיסות נוספות אולם לא מדובר ביעדים שצומצמו מאילת ● ברשות שדות התעופה מדגישים: ''עוד לא נסגרו יעדים סופים בחודש הקרוב הנושא יתבהר'', ומבטיחים: ''קווים חדשים ומפתיעים יפתחו''
נמשכת קריסת תיירות החוץ לאילת: חברת ריינאייר ביטלה טיסות לארבעה יעדים
מצמצמת יעדים לרמון. ריינאייר
תגיות:

בחודש אוקטובר תחל עונת טיסות הלואו קוסט מנמל התעופה רמון ואליו אל יעדים שונים ברחבי אירופה. בשנים האחרונות גדלה תנועת המטוסים ויותר חברות תעופה החלו להטיס תיירים לעיר אילת וממנה. בשנת החורף הקודמת נדמה היה שחברת הלואו קוסט הגדולה באירופה, ריינאייר, הביאה מהפכה לעיר כשהודיעה כי תטוס מנמל התעופה עובדה ל-15 יעדים באירופה. בתחילת עונת החורף נודע כי החברה החליטה להסתפק ב-13 יעדים בלבד כשביטלה את הטיסות ליעדים ברמן ודיסלדורף. בבדיקה שערך 'ערב ערב' באתר החברה, נמצא כי נכון להיום 22 במאי, מציעה החברה טיסות ל-9 יעדים בלבד: ברלין , ברטיסלבה, בודפשט, קאונס (ליטה), קרקוב , מילאן, פוזנאן, פראג וורשה. היעדים שבוטלו: באדן באדן, בריסל, פרנקפורט וגדנסק. לשם השוואה החברה מציעה רק 12 יעדי טיסות לנתב"ג.

 

ברש"ת מאשרים


ברשות שדות התעופה אישרו כי אכן החברה הורידה ארבעה יעדים, אך הבהירו כי לא מדובר בנתון סופי מכיוון שהחברות עוד לא סגרו סופית את היעדים וכי להערכתם התמונה תתבהר בחודש הקרוב. כמו כן ציינו ברשות כי בעוד כשבועיים ישתתפו בכנס תעופה שיתקיים בדרום אפריקה, שם יציגו בפני חברות תעופה חדשות את נמל התעופה רמון. כמו כן מבטיחים ברשות כי בנוסף לקווים הקיימים יכנסו בקרוב קווים חדשים ומפתיעים. 

גורם מתחום התעופה סיפר: "הטיסות הועברו לירדן מכיוון שירדן העתיקה את התימרוץ שמעניק משרד התיירות לחברות הלואו קוסט בסך 60 יורו, הם מתמרצים את חברת ריינאייר בסכום של 90 יורו למושב מלא". לדבריו: "חברת ריינאייר הינה חברת ה הלואו קוסט הגדולה בעולם וכשהיא מתחילה להפעיל טיסות מיעד מסוים קורים אחד משני הדברים או שהחברות האחרות בורחות בגלל שריינאייר מורידה מחירים, או שחברות נוספות מתחילות לעבוד עם אותו יעד, ולמיטב הבנתי התנועה  בעונת החורף לעקבה הייתה דלילה ביחס לאילת, הם חזו בהצלחה שהביאו טיסות הלואו קוסט לעיר אילת ובגידול בתיירות ומשתלם להם לשלם יותר כדי להעתיק את ההצלחה". 

 

מוסיפה יעדים בעקבה


בבדיקת 'ערב ערב'  באתר ריינאייר נמצא כי היעדים שהחברה החליטה לצמצם לא הועברו לעקבה וכי מנמל התעופה על שם המלך חוסיין תפעיל חברת ריינאייר שני יעדים חדשים: קולגן בגרמניה ומילאן באיטליה (יעד שמוצע על ידי החברה גם מרמון) וזאת בנוסף לשלושת הקווים שהציעה החברה בעונת החורף הקודמת: אתונה, סופיה ורומא. ריינאייר מחזיקה בנתח הגדול בתנועת הנוסעים לאילת והיא הטיסה בעונת החורף 2018-2019  כ-178,700 נוסעים בטיסות לעובדה המהווים כ- 59% מכלל תנועת הנוסעים לאילת.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש