דוקטור אלה כץ פייבישבסקי - רפואת שיניים מתקדמת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 22/5/2019 08:32 ● ערב ערב 2916
במרפאתה של ד''ר אלה נעשים כל טיפולי השיניים הדרושים במקצועיות ועם איכות עבודה בלתי מתפשרות כאמור, בשיטות שהן הכי מלטפות את הלקוח – אם זה שימוש ברפואה אלטרנטיבית להרגעה, מוזיקה, הומאופתיה קלאסית ובד בבד - בשימוש בשיטות המתקדמות ביותר בעזרת המיכשור והחומרים המתקדמים והאיכותיים בשוק – להפחתת חרדות, כאבים, הפחתת דרגת הפולשנות, ואם בפולשנות עסקינן – אז כמו שיש לפרסקופיה (פתיחת חורים קטנים) במקום פתיחת בטן – למה שלא יישמו את זה גם ברפואת שיניים?
דוקטור אלה כץ פייבישבסקי - רפואת שיניים מתקדמת

צילום: אנה זימנס

 

באווירה אחרת...


יום שלישי, אני עושה פעמיי בחום האילתי לראיין את רופאת השיניים האילתית הוותיקה ד"ר אלה, שלקוחותיה הולכים איתה כבר כמעט שלושה עשורים (כי עם 96% הצלחה (!) לא מתווכחים), במרפאתה החדשה, המתקדמת והמדהימה, אותה פתחה לפני כשנה וחצי. אני נכנסת למרפאה מהממת ביופייה, עטורת תמונות פרי יצירתה של אלה, צבעי פסטל עדינים, ריח בושם באוויר, פרחים, לרגע חשבתי שהגעתי לספא יוקרתי, אך לא, זו מרפאת שיניים, עם חדרים רבים, שני חדרי טיפול פעילים, חדר הומאופתיה, שיננית, חדר ישיבות וייעוץ עם הלקוח, חדר שהוא בגדר הפתעה בתחום הקוסמטיקה, וכבר מתחיל להיות לי כיף, ואני בטוחה שגם ללקוחות, רף המתח בשלב זה יורד למתחת לגובה פני הים. תוסיפו לזה את החיוך והחיבוק בהם היא מקבלת אותי, ורף המתח יורד למתחת לפני ים המלח..זה לא סוד, שד"ר אלה, בעלת ותק של 28 (1) שנה כרופאת שיניים מקצועית (25 שנה תושבת אילת), היא פורצת דרך ומאמינה בלב שלם בגישה עדינה ותומכת בלקוחות ומגבה את הטיפול ברפואה טבעית, אותה למדה ד"ר אלה בכדי לסייע איפה שהרפואה הקונבנציונלית מתקשה לתת פתרון טוב. ולא מן הנמנע, שכאחת אוהבת אדם, וזה עוד לפני הטיפול, המקצועי! ישתדלו ד"ר אלה והצוות לתת ללקוח גם שירות ויחס לעילא ולעילא, כמו שהיא הייתה רוצה לקבל, ובעצם מי לא. והאווירה במקום היא חלק בלתי נפרד מהיחס והשירות: חיוך, אסתטיקה, מוסיקה, ריח טוב, קפה, כך שהטיפול מעולם לא נראה נעים יותר. נעים לכם? תכף יהיה עוד יותר...

 


טיפול שיניים נעים


במרפאתה של ד"ר אלה נעשים כל טיפולי השיניים הדרושים במקצועיות ועם איכות עבודה בלתי מתפשרות כאמור, בשיטות שהן הכי מלטפות את הלקוח – אם זה שימוש ברפואה אלטרנטיבית להרגעה, מוזיקה, הומאופתיה קלאסית ובד בבד - בשימוש בשיטות המתקדמות ביותר בעזרת המיכשור והחומרים המתקדמים והאיכותיים בשוק – להפחתת חרדות, כאבים, הפחתת דרגת הפולשנות, ואם בפולשנות עסקינן – אז כמו שיש לפרסקופיה (פתיחת חורים קטנים) במקום פתיחת בטן – למה שלא יישמו את זה גם ברפואת שיניים?

 

שיניים לא עוקרים ככה סתם


ד"ר אלה היא אדם יסודי שמקפיד על הפרטים הקטנים. אל המקצוע הגיעה ראשית מאהבה לעזרה לאנשים וגם מאהבה לאסתטיקה ולאמנות. היא מסתכלת על לקוח במכלול. "הפה הוא איבר אינטימי מאוד, האזור הכי מעוצבב בגוף, צריך לתת לו את הכבוד המגיע לו. פה לא בריא יכול לייצר בעיות גופניות ונפשיות ולהיפך. טיפול שיניים צריך להיות מקצועי ולא פחות מכך - תומך, בכל דרך אפשרית, כדי שהלקוח יצא עם חיוך פיזי אבל גם נפשי. אני חפצה בטובת הלקוח ולכן, למשל, לא מאמינה בלעקור שיניים בכל מחיר, למרות שיש כאלה שבאים ומבקשים, לא ולא, אני אעשה הכל להציל שן, כל שן היא משמעותית, זה כמו שיבוא מישהו ויבקש לקטוע אצבע, כי היא פצועה – מישהו יעשה זאת? ודאי שלא, אז למה שן כן? וקצרה היריעה מלהכיל את הדוגמאות האנושיות הרבות של ד"ר אלה, אז ניגש לתכל'ס.

 

 

מה בתפריט?


המרפאה מציעה מגוון רחב של טיפולים שגרתיים וכאלה משקמים כמו: השתלות שיניים מורכבות, הלבנת שיניים, שיקום פה מלא ברמת אסתטיקה גבוהה, טיפולי חניכיים ועוד, כשאת הצד הניתוחי מלווה כירורג מומחה מהצפון. כל אלה בעזרת מכשור מתקדם וצוות מקצועי ומנוסה וכאמור בגיבוי של רפואה טבעית במידת הצורך.
המרפאה מעניקה תעודת אחריות בכתב על כתרים ושתלים בגמר הטיפול,  ומאפשרת תנאי תשלום נוחים וגמישים – עד 60 תשלומים שווים עבור עבודות גדולות.

וזוהי רק ההתחלה, בהמשך נביא כאן ב"ה כתבות מעניינות בנושאים כמו – הקשר בין השתלה לרפלקסולוגיה, בין דלקת בשיניים לרמדי הומאופתי, בין שיקום הפה לשיקום הפנים ועוד. יש למה לצפות.

מרפאת שיניים ד"ר אלה פייבישבסקי, 
טלפון: 08-6375595
כתובת המרפאה: שדרת התמרים הקניון האדום קומה 3, אילת. חפשו אותה בפייסבוק: מרפאת שיניים דוקטור אלה פייבישבסקי באילת. אתם יודעים מה, הגיעו למרפאה, ההנאה מובטחת...


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש