Fit Step Pro - מדרסים ומכון אורתופדי

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 6/5/2019 09:56 ● ערב ערב 2914
לפני כשלושה חודשים, פתח ערן מזרחי את הסניף של הרשת הארצית FIT STEP PRO במרכז 'חופית', צמוד ל'רב קט', שם תוכלו למצוא פתרונות לבעיות אורתופדיות שונות
Fit Step Pro - מדרסים ומכון אורתופדי

את המקום פתח ערן מזרחי, יליד אילת, שהיה קפטן קבוצת הכדורגל של אילת במשך חמש שנים והעלה את הקבוצה ליגה. מספר ערן: "ככדורגלן וספורטאי העוסק בספורט, כל חיי למדתי על בשרי עד כמה קשות הפגיעות בגפיים, בגב ובכפות הרגליים. עברתי פציעות רבות, ניתוחים בברכיים וכל בעיה שטיפלתי בה היתה כרוכה בנסיעות למרכז ובהוצאות כספיות רבות. באחת הפעמים שנסעתי לטיפול אורתופדי, הפנה אותי חבר מעולם הכדורגל לרשת FIT STEP PRO כדי לעשות מדרסים. התרשמתי מהמקצועיות ומשיטות העבודה והחלטתי להקים סניף של הרשת הזו באילת כדי שגם לאילתים יהיה מקום שייתן מענה הולם ומקצועי לבעיות אורתופדיות שונות, בלי ההוצאות הכרוכות בנסיעות למרכז. לא היה פשוט לקבל זיכיון לפתיחת סניף של החברה באילת. למרות שהייתי ספורטאי כל חיי ולמרות שלמדתי בוינגייט, הייתי צריך לעבור השתלמות במשך שנה וחצי במכון אורתופדי באור יהודה ובנוסף - גם הכשרה נוספת ברשת.  רק כשעמדתי בכל הקריטריונים קיבלתי את הזיכיון להקים סניף של החברה באילת.
FIT STEP PRO היא רשת ישראלית שלה 50 סניפים בפריסה ארצית וגם סניפים בחו"ל. הרשת מתמחה בעיקר בייצור מדרסים בהתאמה אישית ובמתן פתרונות אורתופדיים לבעיות גב, רגליים, ידיים, עורף, מרפקים וכו'.

 


בחנות המרווחת תמצאו אביזרים שונים בעזרתם תוכלו להקל על כאבים בגפיים במקרים של נקעים, שחיקת עצם, קרעים בגידים וברצועות וכאבי גב, כתפים, מרפקים ועוד. גם מקלות הליכה, הליכונים, כסאות גלגלים וכל אביזר שיכול לעזור ולהקל עליכם במקרים של פגיעות אורטופדיות תמצאו כאן.
 מומחיות נוספת שלFIT STEP PRO  היא טיפול בבעיות של דורבן וגם בבעיות של הלוקס ואלגוס - HALUX VALGUS  (עיוות מפרק הבוהן). במקרים של עיוות מפרק הבוהן, יעניקו לכם טיפול שיעזור לעכב את התפתחות הבעיה ויחזירו את המפרק למצבו הטבעי, ואם אתם סובלים מדורבן - יעזרו לכם להפטר ממנו. 
על מדפים בחנות תמצאו מגוון ענק של נעלי נוחות ונעליים אורתופדיות לנשים ולגברים של כל החברות המובילות בשוק כמו: סאקוני, הוקה, בריל קומפורט, טראק, האש פאפיס, איזי ספיריט, בלנסטון, שול, קאט, קרוקס, ניו באלאנס, MBT ועוד.

 

 

בנוסף לכל האביזרים והנעליים, תפגשו בחנות את ערן שיגיש לכם שירות מקצועי אדיב ויעזור לכם להתגבר על הבעיות מהן אתם סובלים.

FIT STEP PRO עובדים עם כל קופות החולים ויש החזרים על מדרסים.

המחירים בחנות נוחים ויש אפשרות לתשלומים.

פיט סטפ פרו, מיקום: מרכז 'חופית' ליד 'רב קט', טלפון בחנות: 0723937310, שעות פתיחה א-ה 09:00-20:00, יום שישי: 09:00-16:00.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש