תינוק מצטרף למשפחה? כך תברכו את האם והאב הנרגשים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/5/2019 10:08 ● ערב ערב 2912
בכל יום נולדים בישראל מאות רבות של תינוקות, ובכל חודש שעובר רבבות ילודים צעירים מצטרפים אל מדינת ישראל כאזרחים מן המניין. הסטטיסטיקה היבשה הזאת אינה יבשה כלל ועיקר עבור האם והאב הצעירים. כך תרגשו אותם ביום חגם.
תינוק מצטרף למשפחה? כך תברכו את האם והאב הנרגשים

המחזה הבא הינו מחזה שמתרחש באופן תדיר בכל אחד מבתי החולים בישראל: אב צעיר נשען על מעקה המדרגות מחוץ לחדר היולדות, מנסה להסתיר את הדמעות המבצבצות מתחת לעיניו. לא מדובר בדמעות של כאב. אלו דמעות של התרגשות ושל שמחה. אלו דמעות של הבנה מלאה אודות כובד האחריות שמעתה מוטל עליו.

 

כולנו מכירים בסביבה הקרובה שלנו אמהות ואבות צעירים. הם יכולים להוות כל אחד ממעגלי החיים שלנו: משפחה, חברים, מכרים, קולגות לעבודה ואפילו שכנים. כולנו גם יודעים היטב כיצד לשמח אותם ביום החשוב הזה באמצעות מתנות מקוריות או מקוריות פחות: בגדים לתינוק הצעיר, צעצועי התפתחות, עזרים שונים לאם המיניקה, מצעים או כל אמצעי אחר שנועד להקל את החיים הלא פשוטים ממילא של ההורים הטריים. אולם כאשר זה מגיע לברכה, לא תמיד אנחנו מצליחים למצוא את המילים המתאימות, שתצלחנה לרגש את האם והאב ולתת להם את התחושה שהם לא לבד, בפרק החדש והמיוחד הזה בחייהם.

 

לשם כך בדיוק קם אתר האינטרנט אתר הברכות השלם. האתר מכיל ברכות לכל אירוע חיים ובפרט ברכות המיועדות למשפחה המתרחבת לאור הולדת תינוק או תינוקת. בתאר תוכלו למצוא ברכות איכותיות, מרגשות ומקוריות, שאפשר בעזרתן לרומם את מצב הרוח של המשפחה המצומצמת.

 

בל נטעה. לידה של תינוק חדש הינה, לצד השמחה והאושר שהיא מביאה איתה, גם אירוע טראומטי לאם, לאב, ולאחים הגדולים. תינוק צעיר גוזל הרבה מאוד מתשומת הלב של ההורים, מפחיתה בצורה ניכרת מאיכות שעות השינה שלהם, מאפשרת להורים להקדיש פחות זמן לילדים האחרים, ובעיקר, לא מאפשרת כמעט פינוי זמן לתחביבים שהיו שגורים עד כה בחיי היום יום.

 

במצב דברים זה, מן הראוי יהיה שקרובים ומכרים של הורים צעירים יעודדו אותם באמצעות המילים הנכונות. כמעט כל אחד יודע כיצד לקנות מתנה (גם על עובדה זו יש חולקים, אך זאת לפרק אחר). אולם, בודאי לא כל אחד יכול לאסוף את המילים שיעשו שינוי בהלך יומם של הקרובים הנרגשים.

 

אתר הברכות השלם, כאמור, יוכל לסייע לכם במשימה הלא פשוטה הזאת. האתר מכיל עשרות רבות של ברכות לתינוק או תינוקת שנולדו. ברכות אלו עברו הגהה ובקרת איכות קפדנית, ומשלבות, לצד ברכות מכובדות ומרגשות, גם ברכות מצחיקות ומבדחות. הרי ברור ונהיר לכל, כי לא לכל משפחה מתאימה אותה ברכה. לכן, אפשר יהיה למצוא באתר מגוון סגנונות גדול של ברכות, אשר יאפשר להתאים לכל משפחה את הטקסטים המיועדים לה.

ביום המרגש מכל עבור הקרובים לכם, אל תפספסו את ההזדמנות להיות שם למענם.


  חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש