היכן ניתן להתעדכן בחדשות ואירועים הקשורים לתחום הבנייה ופיתוח התשתיות?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/5/2019 10:07 ● ערב ערב 2912
תחום הבנייה והתשתיות מתעדכנים ללא הרף. על מנת להישאר מעודכנים, כדאי לשוטט באתרים של מומחים ברשת, כמו אלו של חברת אמצ שמש – בהם תמצאו את כל המידע העדכני בתחום.
היכן ניתן להתעדכן בחדשות ואירועים הקשורים לתחום הבנייה ופיתוח התשתיות?

תחומי הבנייה ופיתוח התשתיות מתעדכנים ללא הרף. מלבד פרויקטים חדשים שצצים על פני השטח, לתחום זה נכנסות מדי פעם טכנולוגיות חדשות ומתקדמות שמשנות את פני התמונה ושיטות עבודה חדשות ומקצועיות יותר. בין אם אתם עובדים בתחום ושואפים להישאר מעודכנים ובין אם אתם "סתם" מתעניינים, היכנסו לדף הפייסבוק של אמצ שמש כדי לשמוע על כל החדשות הכי חמות בתחום.

 

כך נראית הנפה של אמצ שמש בפעולה

 

באתר הפייסבוק של החברה תוכלו לראות פרויקטים של פיתוח ושימור תשתיות, כמו למשל עבודות שמבצועות בים המלח. לאחרונה ביצעה החברה עבודות תשתית ותחזוקה רבות בים המלח כמו למשל שדרוג חופים, צביעת כבישים והכל תוך מחזור חומרים חיוניים על מנת שלא ילכו לאיבוד כתוצאה מהפרויקט. בעמוד הפייסבוק של החברה תוכלו לראות תמונות של "לפני ואחרי" שיעשו לכם חשק לבקר באזור וליהנות מפרי ההשקעה של צוות החברה.

 

 LIVE מהשטח

 

אחד היתרונות בהתעדכנות שוטפת באירועים מתחום הבנייה ופיתוח התשתיות בא לידי ביטוי ביכולת ללמוד על שיטות עבודה מתקדמות ופתרונות חדישים, או כאלו שלא ידעתם שקיימים. כך למשל אם עד עכשיו לא ידעתם כיצד צובעים שוליים בכבישים, תוכלו לראות זאת בסרטון LIVE המשדר מהשטח. צביעת הכביש נעשית על ידי צבעים עמידים למזג האוויר הישראלי ומתבצעת תוך כדי נסיעה, כך שהיא מאוד מהירה, יעילה ואינה מעכבת את התנועה ואת המשתמשים בכביש. בנוסף לצביעת שוליים תוכלו לראות בדיוק באיזו רמת יעילות צובעים סימוני דרך אחרים עם הציוד האיכותי והמקצועי ביותר שקיים בתחום.

 

יש לכם שאלות? תקבלו תשובה

 

מלבד חשיפה לשיטות עבודה מתקדמות ולציוד וחומרים איכותיים בהם נעשה שימוש, בדף הפייסבוק אפשר גם להתעדכן במאמרים מקצועיים המלמדים למשל כיצד סוללים כבישים בצורה יעילה ומהירה ומדוע זה חשוב, איך מתכננים תשתיות כבישים לשנים קדימה כדי למנוע עומסים ופקקים, כיצד ניתן להוריד את מספר תאונות הדרכים על הכבישים, כיצד סוללים כבישים בימי החורף הגשומים ועוד המון מידע מעניין וחיוני. כמו כן, אם יש לכם שאלות בנושא או שראיתם דבר מה מעניין, תוכלו לשאול שאלות ישירות דרך העמוד וצוות המומחים של אמצ שמש יספק לכם מענה. אין ספק שעמוד הפייסבוק שלה מספק ערך מוסף ומציע אמצעי נוסף לתקשורת ולהעשרת הידע. 

לסיכום, אם אתם מחפשים להתעדכן בכל החדשות הכי חמות ובאירועים הקשורים לתחום הבנייה ולפיתוח תשתיות יש לכם דרך פשוטה: עמוד הפייסבוק או אתר הבלוג של אחת החברות המובילות והעסוקות ביותר בתחום.

 

 


  חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש