בבילון פארק - אייסמול אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: יח"צ ● 18/4/2019 22:13 ● ערב ערב 2911
ברוכים הבאים למתחם האטרקציות לכל הגילאים, אתם יודעים מה – ברוכים הבאים ללונה פארק הענק המקורה באילת, ארבע קומות, 2,000 מטר של משחקים, אטרקציות ובעצם מה לא ● בחוץ חם, ובאייסמול הממוזג אפשר להנות במתחם מדהים – וכמובן איך אפשר בלי בית קפה להורים בזמן שילדיהם נהנים?
בבילון פארק - אייסמול אילת

אז מה יש לנו ב'בבילון פארק' – עולם מלא של משחקים – מיני לונה פארק, קרוסלה, גלגל ענק, מכוניות מתנגשות, משחקי כוח, משחקי וידאו, סימולטורים, מכונות כרטיסים, הוקי אוויר ועוד;  מתחם רכבת הרים גדול, מתחם איגלו הכולל ארבע קומות (!) של ג'ימבורי – בבילון קידס (1,000 מטר של חלום לילדים בגילאי 3-10), מגדל נפילה המתנשא לגובה של 14 מטר (!) – כמו ה'בלאק ממבה', מתחם בבילון ג'אמפ חדש – קומה שלמה של קפיצות – 200 מטר של טרמפולינות לכל הגילאים, חדר אירועים הכולל גם קריוקי, מתחם בית קפה להורים חדש חדש – שתמצאו בו שתיה, ברד, קרפים, פיצות וקפה כמובן – במחירים הכי נמוכים שיש.
המשחקים, כך כולם יודעים, פועלים בעזרת כרטיסים. התשלום עבור הכרטיסים נעשה בקופת המקום, במכונות כרטיסים, ועכשיו הילדים/הורים יכולים לרכוש כרטיסים (בבילונים – כסף ווירטואלי) דרך אפליקציה שניתן להוריד בסמארטפונים – ודרכה להטעין את ה'בבילונים', ובאופן זה – ניתן לשחק עם הסמארטפונים: על ידי הצמדת הסמארטפון למשחק – ניתן להפעילו.

 


המקום פתוח לאירועי יום הולדת, לאירועי חברה ובכלל – עד 50 איש, כולל אוכל, שתיה, פיצות ובית קפה.
תושבי אילת מקבלים כאן מחירי VIP, עם כרטיסים מיוחדים עבורם – בהצגת תעודת תושב אילת.

בבילון פארק, שעות פתיחה בפסח - כל השבוע 09:00-24:00, בשאר ימי החול – 10:00-22:00. 
כתובת: קניון ה'אייסמול', טלפון להזמנת אירועים ובכלל: 0723942969. לפרטים נוספים בקרו באתר: www.babylonpark.co.il, בפייסבוק: בבילון פארק קניון אייס מול אילת ובבילון פארק ישראל.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש