המכבסה של יואב - סל הכביסה הזול באילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/4/2019 21:24 ● מה נשמע 597
''אני ה'קופיקס' של המכבסות באילת'', אמר לי יואב כשהגעתי לבקר אותו במכבסה שפתח לפני חודשיים ברחוב התוכנה 5 באזור התעשייה בעיר ● ודי להעיף מבט ברשימת המחירים כדי להבין בדיוק למה הוא מתכוון
המכבסה של יואב - סל הכביסה הזול באילת

יואב פיסטול בן 30 נולד בקיבוץ אילות ועדיין מתגורר שם עם בת זוגו דיאנה ואפשר כבר לשמוע ברקע צלצולים של פעמוני חתונה. דיאנה היא נכס חשוב במכבסה ונוכחותה ניכרת מאוד, ומגע ידה, יד אשה, מורגש במקום.  המכבסה של יואב גדולה מאד ומרווחת, ובכל רגע נתון היא תמיד נקייה ומצוחצחת. מכונות הכביסה הגדולות והחדישות מתירות הרבה מקום ללקוחות ולצוות להתנהל ולעבוד בנחת. האווירה במקום נעימה, השירות מצויין והכביסה  תמיד יוצאת נקייה מאוד וריחנית. ועוד לא אמרנו כלום על המחירים הזולים להפליא.

 

מדוע החלטת לפתוח מכבסה משלך?


"אני בתחום המכבסות כבר שנים רבות ופעמים אין ספור נתקלתי בשאלה מדוע מחירי הכביסה כל כך גבוהים? מדוע גובים בממוצע לכביסה במשקל של עד 6 ק"ג בין חמישים לחמישים וארבעה שקלים? משנחשפתי לדיאלוג הזה שוב ושוב, החלטתי לפתוח מכבסה משלי ולשמור על רמת מחירים נמוכה. רבים הרימו גבה ולא האמינו, אבל העובדות מדברות בעד עצמן – אני גובה היום במכבסה שלי ארבעים ושלושה שקלים לכביסה במשקל של עד 6 ק"ג ועדיין נותר לי רווח. גם מחירי הגיהוץ במכבסה שלי נמוכים. אני גובה עבור גיהוץ ארבעה ₪ לפריט, כשהממוצע בשוק הוא בין 5-12 ₪ לפריט לגיהוץ", הוא מדגיש.

 

יש פתרון זול לכתמים. המכבסה של יואב

 

איך עושים את זה ועדיין מרוויחים?


 "אני נמצא במאבק תמידי מול הספקים, על מנת להוריד את מחירי המוצרים כמו סבון ומוצרים נלווים אחרים בהם משתמשים במכבסה. ברגע שאני מצליח להוריד מול הספק את מחירי החומרים, זה מאפשר לי להוריד מחירים ללקוחותיי מבלי להפסיד. עובדה -  אצלנו במכבסה משתמשים בחומרים הטובים ביותר, אני מעסיק שישה עובדים מסורים ושירותיים, שנותנים שירות מצוין ועבודה איכותית, והכל במחירים זולים בהרבה מהמקובלים בשוק".

ב'מכבסה של יואב' עובדים עם השוק העסקי, עם השוק המוסדי, וגם עם השוק הפרטי וכולם מודים שעד שהגיעו ל'מכבסה של יואב' הם שילמו עבור הכביסה מחירים גבוהים בהרבה. 

"רבים לא מבינים איך זה הגיוני שהצלחנו להוריד מחירים, ואני אומר שיש הגיון מאוד ברור במחיר הזול שאני מצליח לתת ללקוחותיי  - המחיר הוא תוצאה של המאבקים היום יומיים שלי מול ספקי חומרי הניקיון והסבונים. המחיר הזול של המוצרים מאפשר לי להוריד מחירים ללקוחות והם נהנים מהמחירים הזולים ביותר באילת.."


אז בפעם הבאה שאתם צריכים לכבס או לגהץ משהו- תגיעו ל'מכבסה של יואב' ולא תצטערו.

 

מיקום: רח' התכנה 5, א.ת.אילת (החרש 16א)
טלפון: 08-6888051
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-20:00, שישי וערב חג 08:00-15:00
חפשו אותנו בגוגל או בפייסבוק: "המכבסה של יואב".


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש