טיפים מועילים לטיול במתחם יוניברסל סטודיוס אורלנדו

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/4/2019 07:37 ● ערב ערב 2909
מתחם יוניברסל סטודיוס הוא אחד הפארקים המהנים ביותר שתוכלו למצוא באורלנדו. בפארק עצמו ישנם מספר רב של אולפנים וכל אולפן עוסק בתחום אחר ובדמויות שונות מעולם הסרטים ההוליוודי. אולפני יוניברסל סטודיוס הם הפארק הראשי במתחם, אך במתחם ישנם כמה פארקים נוספים מומלצים לביקור. להלן כמה טיפים למתכנני טיול באתר:
טיפים מועילים לטיול במתחם יוניברסל סטודיוס אורלנדו

 

טיפ מס' 1: בררו היטב על האתר עצמו

 

בררו כמה שיותר פרטים לגבי האתר. האתר מומלץ במיוחד לחובבי קולנוע, חובבי מתקני רכבות מטורפות, וגם בשביל ההנאה שבחווית הטיול עצמו באופן ככלי. בפארק יוניברסל סטודיוס תוכלו לראות ממש סצנות חיות מתוך סרטי אקשן ידועים ולהנות מעשרות אפקטים מושקעים ומיוחדים. הביקור באתר מהווה חוויה בלתי נשכחת.

 

טיפ מס' 2: חישבו על אופי הטיול ותכננו אותו בהתאם

 

בין אם אתם מתכננים טיול משפחתי, טיול זוגי, טיול הרפתקני, טיול יחיד או טיול אחרי צבא, חשוב לתכנן מראש את אופי הטיול והמקומות בהם תבקרו בהתאם לכך. כך למשל אם ברצונכם בטיול שיכלול בעיקר ביקור במתקני שעשועים, תוכלו לבקר בעיקר בפארק השעשועים של אולפני יוניברסל סטודיוס, אשר כולל מתקנים המבוססים על סרטים כמו גברים בשחור, שרק, המומיה ועוד.

 

טיפ מס' 3: הזמינו כרטיסים רק מחברת נסיעות מנוסה ומהימנה

 

מומלץ לפנות לחברת שיווק נסיעות רשמית אשר מתמחה בשיווק של כרטיסים ל-יוניברסל סטודיוס אורלנדו, שכן זה אומר שכבר יש בידה את הניסיון בכך ואת היכולת לארגן זאת. מומלץ אף שחברה זו תתמחה בשיווק של נסיעות לפארקים דומים, או לאתרים דומים ברחבי העולם. רצוי לפנות לחברת שיווק נסיעות ותיקה, בפרט כשמדובר בנסיעה לאתר תיירות כגון יוניברסל סטודיוס, שכן חברה חדשה תתקשה להסביר לכם הכל אודות הטיול לאתר. חברת שיווק נסיעות טובה תאפשר לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

 

טיפ מס' 4: שימו לב למחיר

 

שימו לב לאפשרויות לחסוך במחיר – ישנן חברות שיווק נסיעות אשר מאפשרות לכם לרכוש מהן כרטיסים ליוניברסל סטודיוס אורלנדו במחירים נוחים במשרדיהן (בד"כ לחברות המובילות ישנו אתר אינטרנט עם הפרטים הרלוונטיים כולל כתובת פיסית של החברה). הזמנה דרכן במקום הזמנה דרך חברות אחרות או באתר עצמו, תחסוך לכם כסף רב. לפרטים נוספים מומלץ להתעניין באתר https://www.classictravel.co.il/.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש