היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 10/4/2019 14:37 ● ערב ערב 2910
כל אירועי התרבות לתאריכים 11-17
היכל התרבות

 

סיורים שלא תרצו לשכוח ולא תצליחו לזכור

 

הפיראט הצולע – סיורי אלכוהול וקולינריה שייקחו את הנופשים לנקודות הנסתרות באילת

מדריכי הצלילה דרור בנארי ודקל מצנר, שמכירים את המקומות הכי שווים וסודיים בעיר, לוקחים את המבקרים לחוויה אילתית אותנטית, אל הפאבים שהמקומיים אוהבים, אל המקומות עם האלכוהול הטוב והאנרגיות המגניבות

דרור בנארי ודקל מצנר סיימו את השירות הצבאי והדרימו לאילת, חיו ונשמו את העיר במשך תקופה ארוכה, התאהבו בעיר והרגישו שהיא שינתה להם את החיים. את האהבה הזו הם החליטו לחלוק עם התיירים שמגיעים לאילת ולקחת אותם בדרך חווייתית ושונה, לכל המקומות הכי שווים בעיר. להכיר להם את הפינות הנסתרות והאיכותיות ביותר שרק המקומיים מכירים. באותה הזדמנות - לתמוך בעסקים האילתיים ולחשוף אותם בפני מגוון קהלים בצורה מיוחדת וחווייתית שתשאיר להם טעם של עוד. 

בין כוסית לצ'ייסר, עם מוזיקה ברקע, יעברו המשתתפים בין הפינות הכי יפות, רומנטיות ומגניבות שיש לעיר הדרומית להציע, במקומות הסודיים עם האוכל הכי טעים ומושחת והאלכוהול הכי איכותי.

'הפיראט הצולע' מציעים סוגים שונים של סיורים. מי שהגיע לאילת כדי לקרוע את העיר יתחיל את הערב בשקיעה ויסיים בזריחה, ובין לבין יקפיץ צ'ייסרים ב'פאדיס' וישחק ביר פונג ב'פאב הדובים'. מי שמחפש אילת מזווית אחרת, חווייתית עם מוסיקה ואווירה שמחה, ייצא לטעום בירה הישר ממפעל 'המבשלה' לצד טאפאסים טעימים ולשתות כוס בירה בשקיעה ב'בר ביץ''; אניני הטעם שרוצים להכיר את האלכוהול האיכותי והאלגנטי בעיר אילת, את היינות האיכותיים ביותר לצד הגבינות הטובות ביותר יבקרו ב'יקב הים האדום' וישתו כוס יין על החוף עם הנוף של ה'דולפין ריף'; ואפשר גם לבנות סיור מודרך אישי, על פי העדפות המטיילים, בשילוב אלכוהול, אוכל, מקומות כיפיים עם אווירה ונופים מדהימים.

ובכל אחד מהמסלולים, יש מלא אלכוהול ואוכל, אנרגיות, כיף וריקודים לאורך כל הדרך באווירה אילתית קיצית.

הסיורים יוצאים מנקודות שונות בעיר והמחירים משתנים בהתאם למסלול. ההשתתפות בסיורים היא מעלה גיל 18.

לפרטים נוספים: הפיראט הצולע, 050-6480439 או ב- Facebook.


 

ברוכים הבאים לווגאס

 

WOW VEGAS

החיים הם קסם, וקסם הוא החיים

צילום: בועז סמוראי

רגע לפני שנחשוף בפניכם פרטים בדבר מופע 'וואו ווגאס' שרץ כבר מספר חודשים בתיאטראות מלון ישרוטל 'רויאל גארדן', נפגשנו עם אחד המשתתפים במופע, לראיון קצר. ואם כבר ראיון אז למה לא במקום הכי אילתי שיש על חוף הים האדום, עם בריזה של סוף חורף, וחול קר ונעים. הכירו את ארקדיו חוזה, הקוסם של המופע, שאומר לנו: "אילת זו עיר שהיא גן עדן, כל מקום כאן הוא קסום, אפילו כבר יש לי את הפינה שלי בחוף הים בה אני חושב על החיים ועל קסמים. כקוסם מקצועי, אני מסתובב בהרגה מקומות בעולם, אבל מקום כמו אילת באמת שאני אוהב, ולא סתם חתמתי כאן חוזה ארוך, כי פשוט נפלא כאן". שלא תבינו לא נכון, ככל אמן נודד, גם הוא מתגעגע למשפחתו בספרד. ארקדיו הגיע אלינו מברקלדו שבחוף הצפוני שבחבל הבסקים שבספרד. ארקדיו מספר: "לתחום הקוסמות התוודעתי בגיל 10 כשהלכתי למופע קוסמים בתיאטרון בפעם הראשונה בחיי. כל כך נמשכתי לזה, שהחלטתי שאני רוצה ללמוד את זה, ובזמנו לא היתה מדיה חברתית ומידע אינטרנטי, את הכל למדתי מספרים, ספרים שיש לי אליהם המון כבוד. התחלתי לעסוק בזה כתחביב ומהר מאוד התחביב הפך למקצוע. וכך, ההזמנות להופעות לא איחרו לבוא ואיתן גם הפרסים. בין היתר הופיע ביוניברסל סטודיוס, פורטוגל, ספרד, צרפת בה זכה בפרס היוקרתי – שנחשב כאוסקר של עולם הקסם, לאס וגאס, חברות שייט ועוד. לפני כשנה הגיע אלינו לאילת והצטרף לצוות המדהים של מופע וואו לאס ווגאס בו הוא מראה את כישוריו הפנומנליים בתחום הקלפים ולא רק. ועכשיו למופע עצמו.

מה שקורה בווגאס נשאר בווגאס...

אלביס פרסלי, מרלין מונרו ומייקל ג'קסון, נפגשים במופע החדש WOW VEGAS SHOW. כבר יותר מעשור שמופעי WOW מהפנטים את קהל הצופים המגיע לאילת ומסעירים את הדמיון שלהם בפעלולי לוליינות, אמני אקרובטיקה וגמישות,ותרגילי כוח עוצרי נשימה. WOW VEGAS SHOW בבימויו של חנוך רוזן ובהפקת 'טבת הפקות' הוא מופע ייחודי ומושקע של רשת מלונות 'ישרוטל'. במרכז המופע מסע של צעיר כבן 30 המגיע ללאס-ווגאס ל-48 שעות של טירוף חושים. בדרכו הוא נפגש עם גיבורי תרבות אמריקאים כמו אלביס פרסלי, מרלין מונרו, פרנק סינטרה ומייקל ג'קסון - שיוסיפו מוזיקה, צבעים וריגושים למסעו. אפקטים בימתיים הכוללים הקרנות תלת מימד, הולוגרמות, תאורה חדשנית ומערכות סאונד מתוחכמות,  יגרמו לקהל להרגיש ממש בלב העיר לאס ווגאס, שהחוויות בה הן מעל לכל דמיון. אמני  WOW VEGAS SHOW מדהימים את הקהל כשהם קוראים תיגר על המגבלות האנושיות, מפגינים יכולות מדהימות של אקרובטיקה ולהטוטנות, קסמים, תרגילי כוח והומור. את הכל עוטפים ריקודים מקפיצים, מוסיקה סוחפת ותלבושות מרהיבות בסגנון המופעים הנוצצים של לאס וגאס.

לפרטים וכרטיסים: טלפונים: 8748* / 08-6386701.


 

שעת סיפור לגילאי 4-7

 

"מה נשתנה"

חוגגים סדר פסח עם צביה משה.

כניסה: 10 ₪.

יום ג', י"א ניסן, 16.4.19  בשעה 17:00 בספריה העירונית.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש