זארה פרומקין - אחות רפואית מוסמכת וקוסמטיקאית פארא רפואית

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 10/4/2019 13:50 ● ערב ערב 2912
מחפשת מישהו אמין ומקצועי שיעזור לך להפטר מכל בעיה קוסמטית שמציקה לך? זארה פרומקין היא הכתובת בשבילך ● זארה היא אחות רפואית מוסמכת וקוסמטיקאית פארא רפואית ומאחריה שנות ניסיון רבות בתחום ● אין כמעט בעיה שזארה לא תוכל לפתור ● בין אם אתם סובלים מפפילומה, משיער פנים פלומתי, מפטרת צפורניים או ציפורן חודרנית, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להגיע לקליניקה האינטימית שפתחה זארה בביתה ולתת לה לעזור לכם להפטר מהבעיה ● זארה גם מומחית בפינוקים ואם בא לכם להתפנק בטפול פנים, בפדיקור או מניקור, או להוריד שערות בשעווה - גם את זה תעשה בשבילכם זארה באהבה ובמקצועיות ממדרגה ראשונה
זארה פרומקין - אחות רפואית מוסמכת וקוסמטיקאית פארא רפואית

ברזומה של זארה  שנים רבות של טיפולים בלקוחות שהגיעו אליה מיואשים ויצאו מתחת ידיה מאושרים  אחרי שהצליחה לרפא ולפתור בעיות במקום שאחרים לא הצליחו., אבל היא לא נחה על זרי הדפנה ולא על נסיונה הרב ודואגת כל הזמן ללמוד שיטות ריפוי וטפול חדשה ולרכוש מכשירים חדשים לקליניקה שלה כדי שמטופליה יוכלו ליהנות מהטפול הטוב ביותר.


החידוש האחרון בקליניקה של זארה הוא מכשיר  אלקטרו אפילציה משולב בקרן לייזר, המתאים לטיפול בהסרת פפילומות בכל חלקי הגוף, בטיפול בקופרוז (נימי דם) בפנים, ומתאים גם להסרת שיער לבן פלומתי וג'ינג'י באזור הפנים, שיער שאי אפשר לטפל בו ולהסירו על ידי לייזר.


אם אתם בין המאושרים שלא יודעים מהי פפילומה אשריכם וטוב לכם, אבל אם התעוררתם  בוקר אחד עם המון נקודות בולטות קטנות וגדולות בצבעי חום כהה, חום בהיר או אדום שהן מאוד לא אסתטיות למראה - נדבקתם בפפילומה שהיא וירוס המשנה את מבנה הצבע של תאי העור. וירוס שאולי אינו מזיק, אבל מאוד לא נעים ולא אסתטי למראה. לוירוס הזה אין טיפול על ידי משחות או תרופות, הפיתרון הטוב ביותר הוא המכשיר שאותו תמצאו בקליניקה של זארה. מכשיר זה מסיר את הפפילומה במהירות, ללא כאבים וללא השארת צלקות, ן בניגוד לשיטות הסרת פפילומה  שאולי הצליחו לפטור אתכם מהפפילומה ,  אבל השאירו על הדרך צלקות מכוערות על העור.

 

יש פתרון לכתמים


זארה היא גם פדיקוריסטית רפואית ויש לה ניסיון רב בטיפול בכף רגל סכרתית. היא מטפלת ברגל סוכרתית בעזרת ג'ל מיוחד המתפיח את העור,  אותו היא מסירה בשיוף ידני בעזרת מכשיר מיוחד ולא על ידי סכין, שכן טיפול בסכין מדרבן צמיחת עור יבש, ומשרד הבריאות אינו ממליץ על השימוש בסכין לטיפול ברגל סוכרתית. זארה מטפלת במומחיות גם בציפורן חודרנית ובפטרת, והיא  גם תפנה  אתכם לקבלת טיפול תרופתי אצל רופא משום שלדבריה, אין טיפול אלטרנטיבי בפטרת הנותן מאה אחוז תוצאות ללא טיפול תרופתי. וזארה לעולם לא תבטיח לכם משהו שלא תוכל לקיים.


כמו כן תוכלו לקבל אצל זארה טיפולי פנים פרא רפואיים וטיפולי פנים הכוללים ניקוי עמוק לכל סוגי העור, והיא מטפלת מנוסה מאוד בטיפולים נגד אקנה. זארה גם מומחית לסידור גבות ולאיפור קבוע, ואתם מוזמנים להתפעל מהאלבום בו היא מציגה את תוצאות האיפור הקבוע שביצעה בלקוחות שונים. על ידי איפור קבוע ניתן לתקן פגמים קוסמטיים שנגרמו אחרי ניתוחים או טיפולים.  זארה עושה טיפולי איפור קבוע רק אחרי התייעצות ובדיקת התאמה, ולא תבצע איפור קבוע אם הוא לא יתאים לפני הלקוחה.

אז אם חיפשתן מקום אמין ובטוח למגוון הטיפולים באלו, המכון של זארה פרומקין הוא המקום עבורכן.
מיקום: 892/2
טלפון לקביעת תורים בתיאום מראש: 053-7465041.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש