היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 3/4/2019 17:09 ● ערב ערב 2909
כל אירועי התרבות לתאריכים 4-12
היכל התרבות

 

מועדון הסרט הטוב - לשחות או לא להיות

 

חבורה של גברים ממוצעים העומדים בפתחו של משבר גיל ה- 40, מחליטים לייסד קבוצה מקומית לשחייה צורנית לגברים. מה שמתחיל כתחביב ומרפא לגבריות פגועה הופך במהרה להכנות לאליפות העולם כשהם שוכרים מאמנת קשוחה, מתמודדים עם משברי החיים, אימונים מפרכים וסיטואציות משעשעות. החבורה מוצאת כי דווקא הספורט שידוע כנשי מכולם מוציא מהם את הגבריות שחשבו כי אבדה להם.

יום שלישי, 9.4.19, בשעה 19:10, ב'תיאטראות אילת'.


 

פסטיבל של אוכל באילת חוזר - והפעם - אוכל רחוב

 

מנות שכיף לחטוף ולאכול בעמידה, נשנושים מושחתים, בגטים ספוגים ברטבים טעימים, טורטיות עסיסיות, נתחי אסאדו עטופים בלחמניה ריחנית, אמפנדס בשלל מילויים....המסעדות של אילת יוצאות לטיילת לחגיגה של אוכל ומופעי מוסיקה רמי קליינשטיין, אריאל זילבר, הדג נחש, מרגי, בן זיני וטיילור, ניק ומקס, להקת The monkeys, 26 Roads, Riccos, ובמיוחד לילדים - אודי ואביעד, כח פיג'יי ורוי בוי

באווירה משכרת ומלהיבה, פסטיבל האוכל השלישי באילת יוצא לדרך - והפעם יככב אוכל הרחוב על כל צורותיו. עיריית אילת והתאגיד העירוני לתיירות יזמו פסטיבל קולינרי בהשתתפות מסעדות העיר והעמותה לקידום המסעדות והברים. המסעדות שמפוזרות בכל רחבי אילת יוצאות ממשכנן הקבוע ומגיעות עם מנות מלהיבות ופופולריות, כאלה שניתן לחטוף בעמידה ולנשנש בהליכה, אל מקום אחד, טיילת אילת.

רגע לפני חג הפסח, בתקופה שבה התלמידים כבר בחופש מבית הספר ומשפחות רבות עושות את דרכן לאילת ומתלבטות לא פעם - לאן לצאת לאכול בערב - ההתלבטות נגמרה: יוצאים אל הטיילת, כל המסעדות כבר שם - מיקונוס, חומוסוף, גלידת אלדו, ברביס, בר בריא, אחלה, פרוייקה, פינצ'יטו, טונינו, עומר'ס, אל גאוצ'ו, שניצל קונספט, מקסיקני, פיפט אבניו, בגט דולפין.

כל אחת מהמסעדות מביאה את הגרסה שלה לאוכל רחוב משודרג, ז'אנר קולינרי שזוכה לפופולריות רבה, ומכל קצוות העולם. טורטייה מקסיקנית עם עוף ובקר של מסעדת מקסיקני, אמפנדה ואסאדו ארגנטינאי של מסעדת אל גאוצ'ו, פיצות מיוחדות ודקות, פלאפל, רוסטביף אווז בבגט, מגוון סוגי המבורגר, שלל סוגי חומוס ועוד המון. גם מסעדת פיפט אבניו ובה תפריט של השף אביב משה תגיע ותציע לקהל מנות נבחרות: מילפי כבד אווז, פירות יער, בריוש וקרמבל פיצוחים, ברולה סמי פרדו, בננה מקורמלת וטופי ועוד המון מעדנים. לאוהבי האוכל הבריא, מסעדת בר בריא תציע מנות טעימות ובריאות: שייק פירות סופר פוד ולאחר כל אלה, הקינוח האהוב - גלידה בשלל טעמים של גלידריית אלדו.

על הבמה, כשברקע מפרץ אילת הקסום, יתקיימו בכל ערב מופעים לילדים, לנוער ולכל המשפחה. כוכבי הילדים האהובים בן זיני וטיילור, ניק ומקס, אודי ואביעד, רוי בוי ומרגי יופיעו בשעות הערב המוקדמות ואחרי שמסיימים לאכול, חוזרים אל הבמה להופעות של רמי קליינשטיין, אריאל זילבר, הדג נחש, להקת The monkeys, 26 Roads. כל ההופעות - ללא תשלום!

השנה לראשונה בפסטיבל - כשההורים נהנים מהמופע המרכזי, הילדים מבלים במתחם בטוח. מתחם ילדים חווייתי שיפעל בכל ערב בין השעות 20:00-23:00; מתנפחים, כדורגל וכדורסל, תחנות קרנבל, עמדות פול מון צבעוניות של איפור וקעקועים לילדים, פרסים והפתעות, והכניסה חופשית!

פסטיבל של אוכל באילת, שלישי עד חמישי, 16-18 באפריל, בטיילת מול הים, 18:00-24:00, הכניסה חופשית. פרטים מלאים באתר http://eilat.city/food-festival.


 

קבוצת תיאטרון קהילתי כיתות ט' מציגה: "2 סטיגמות נכנסות לבר"

 

כתיבה: הקבוצה, בימוי: עדה ים מירסקי (עבודה קבוצתית בנושא קיטוב ושילוב).

הסטיגמות הן מקור הסכסוכים. בהומור, ברצינות ובלב פתוח אנחנו בוחנים את כל הצדדים בשאלה זו.

משתתפים: אוריאן אביטבול, מאיה אנגלשטיין, אריאלה ביטון,

יהל גרוס, מאיה דימטירייב, אורי וקנין, אלינור טלולקר, שחר פרץ,

ליז קושניצקי, עומר קן לי, פלא רז, רז אנדיבו, ולנה טנצ'ב,

מיכאלה צ'רניאק.

כניסה: 25 ₪

פרטים וכרטיסים: מתנ"ס 'בית רובין' 6301710 שלוחה 1.

שבת, א' ניסן 6.4.19 בשעה 20:30 במתנ"ס בית רובין

הצגה נוספת ביום א' 7.4.19 בשעה 19:00.


 

שני משפחתי - "שלושה גמדים" סיפור בתנועה לכבוד האביב, מספרת חגית פרי

 

ג'ימבורי, פעלתון לתינוקות, יצירה בלובי פעיל,

ומטעמים מהמטבח של 'קולייר'.             

כניסה: 15 ₪ ילד ראשון, 10 ₪ ילד שני, אחים נוספים חינם.

יום ב', ג' ניסן, 8.4.19 בשעה 16:30 במתנ"ס 'קולייר'.


 

אירוע המלגות השנתי של מרכז צעירים אילת

 

עילי בוטנר וילדי החוץ - המופע האלקטרוני - לייב.

יום חמישי, 11.4.19, ב- 21:00, בפארק המרכזי (ליד המזרקה). הכניסה חופשית – מעל גיל 18.


 

המלצת ספר - "ליבי מגדלת מפלצת" מאת ליאת שרמן

 

ספר הילדים בהוצאת 'אוריון', הוא סיפור על המפלצת חרדה שרבים מאיתנו מגדלים. לאורך הסיפור מקבלת הגיבורה כלים שמשיבים לה את תחושת המסוגלות ועוזרים לה להקטין את המפלצת שבתוכה. "כולם חושבים שליבי, ילדה בת שבע וחצי (אפילו קצת יותר) לא אוהבת לעשות דברים חדשים או להיות עם אנשים שהיא לא מכירה ממש טוב. אפילו ליבי חושבת כך. אף אחד לא יודע שליבי מגדלת מפלצת. זוהי מפלצת מיוחדת ויוצאת דופן. גם ליבי לא יודעת שהיא מגדלת אותה עד שהיא פוגשת אישה שמכירה לה את המפלצת". לסיפור מצורפות המלצות להורים ולמטפלים ורעיונות לשימוש בסיפור ובבקבוק חיזוק לוכד חרדה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש