אורלי פיסטול: ''ביבי בגד באילת, הפעם מצביעים כחול לבן''

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 3/4/2019 08:26 ● ערב ערב 2909
מי שמכיר את אורלי (אור) פיסטול, מי שנחשבה בשנות ה-90 לאשת הקוסמטיקה של אילת, יודע שהיא אחת הנשים האכפתיות והמעורבות באילת ● לא לחינם זכתה בתואר ''לוחמת הצדק” ● כעת, שבוע לבחירות, היא קוראת לתושבי אילת הידועים כתומכי הליכוד וביבי, שלא להצביע באוטומט, אלא לחשוב על טובת העיר והמדינה “ביבי רוצה לקחת את הפטור ממע''מ ולא פועל להשאיר את שדה דב פתוח” ● ומה האלטרנטיבה לדעתה: ''היחידים שמדברים בעד אילת ומבטיחים להעביר את תקציבי העתק מהחרדים והמתנחלים הם גנץ ולפיד, הפעם אני עם כחול לבן”
אורלי פיסטול: ''ביבי בגד באילת, הפעם מצביעים כחול לבן''

אורלי פיסטול היא דמות מוכרת באילת, בעיקר משום היותה אישה אכפתית ומעורבת. כשמשהו בוער בעצמותיה היא פשוט חייבת לפעול, כן היא אחת מהנשים הללו שממש לא מוכנות לשבת בשקט כשהן נתקלות בחוסר צדק או עוולה, וכעת, שבוע לפני הבחירות לראשות הממשלה היא מבקשת מהאילתים לעצור לרגע ולחשוב לפני שהם מצביעים באוטומט לדבריה. כן, היא יודעת שאילת מאופיינת במצביעי ליכוד, אבל לאחר עשר שנות ביבי, היא רוצה להאמין שגם הליכודניק הפנאט ביותר יודע להבחין בין הבטחות למציאות: "עשר שנים מבטיחים לנו הבטחות אבל הכל נשאר על הנייר", היא קובלת השבוע, לאחר שביקשה לצאת בקמפיין של אישה אחת נגד היבחרותו מחדש של בנימין נתניהו לשלטון. “לא מעניין אותו שהזקנה עדיין מחכה במסדרון, שמערכת הבריאות קורסת ושקשישים ונכים לא מצליחים להתקיים בכבוד מקצבה משפילה. על מצבם של ניצולי השואה פשוט בושה לדבר. כשהוא נבחר הוא התחייב שיהיה ראש ממשלה שתי קדנציות בלבד, אבל מאז הוא פשוט נדבק לכיסא ומסרב לרדת ממנו, ואם ייבחר שוב, הוא יעביר את החוק הצרפתי ויימלט מאימת הדין – הוא והחברים החרדים והמתנחלים שלו ששלטון החוק לא מעניין אותם והם יעשו הכל על מנת להשאירו מחוץ לכלא גם במחיר הרס הדמוקרטיה הישראלית. הגיע הזמן שתושבי העיר והמדינה הזו יראו לו את הדרך החוצה אחרי שהרס כל חלקה טובה בממלכתיות הישראלית והפך לסכנה ברורה ומוחשית כנגד הדמוקרטיה. זו שערוריה שאמר שסיכם עם החמאס על החזרת הגופות של חיילינו, אפילו המשפחות לא מאמינות לו. במקום מנהיג קיבלנו אדם נהנתן, חסר גבולות, שאפוף עשן סיגרים ושמפניה ואשתו נהנתנית לא פחות וצריכה לדעת ולאשר כל דבר גם את סודות המדינה הכי כמוסים. כשאני שואל את פיסטול האם ביבי גם רע לאילת כפי שהוא רע לדעתה למדינה היא לא מהססת ויורה: "את ביבי לא מעניין שיוספטל זה בכלל לא בית חולים, לא מעניין אותו שאין באילת רופאים מומחים, שכל בדיקה שניה צריכים לטוס למרכז לעשותן, מדוע חולה סרטן צריך לטוס לקבל טיפולים במרכז? הוא לא פועל להשאיר את שדה דב פתוח ואת המשמעות של זה כל אילתי מבין ויודע – ניתוק מוחלט ממרכז הארץ ומכת מוות לתיירות לעיר. כל המומחים מדברים על פגיעה של 30% בתיירות לאילת, איך נשרוד את זה? על הרכבת שאותה הבטיח לנו כבר לפני 13 שנה אין באמת על מה לדבר, אלו היו סתם סיסמאות באוויר. למעשה תושבי אילת בוחרים בביבי ובליכוד על אוטומט והגיע הזמן שהפעם הם יפקחו את העיניים ויבינו שישנה הזדמנות חד פעמית להביא לשינוי, שינוי מלא, שינוי שיחזיר את ישראל להיות מדינת כלל אזרחיה. ביבי ממנה כסגן שר אדם כמו ליצמן, שאינו מאמין במדינה ולא יכול להשבע אמונים למדינה או לעמוד לצלילי המנון המדינה : כי אסור לו. והנה ליצמן ומקורביו נמצאים תחת חקירות והוא טוען "לא ידעתי ... לא ראיתי ..לא שמעתי". במקום סכסכנות ופלגנות מגיע לנו שלטון מאחד, מגיע לנו מנהיג אמין והגון, שיאפשר להחזיר את ישראל לשפיות, אבל לשם כך צריך להסתכל מעבר לנאמנות הפוליטית העיוורת ולהצביע לטובת העיר והמדינה ולא לפי השבט או המשפחה", היא אומרת.
ומהי הבחירה הנכונה אם כן לדעתה של פיסטול? ובכן, היא עצמה מאמינה בחיבור שבין גנץ ולפיד: "מפלגת כחול לבן מביאה איתה בשורה של ממש, להשיב עטרה ליושנה, להחזיר את הממלכתיות המאחדת, להפסיק להפיץ שנאה ורוע ולהביא במקום זאת שלטון חילוני שפוי ושוויוני. גנץ ולפיד התחייבו להשאיר את שדה דב פתוח, התחייבו לתמוך בקזינו לאילת, התחייבו שלא להעמיד עצמם לבחירה ליותר משתי קדנציות, אני מאמינה להם ואני מקווה שעוד רבים יתפכחו ויביאו ביחד איתי לשינוי בעוד פחות משבוע – בואו יחד איתי והביאו שינוי". 


לשאלות ופרטים אשמח להשיב לכל אחד במייל:
Opiey18@gmail.com (תעמולה)
*כל ההאשמות הנקובות בכתבה הן בגדר האשמות לכאורה, עד שיוכחו אחרת.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש