שקד מיזוג וקירור

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 13/3/2019 10:49 ● ערב ערב 2906
חום הקיץ מגיע ואוטוטו נחייה בחום של ארבעים-חמישים מעלות באילת, וזה הזמן הטוב ביותר להכין את המזגנים הקיימים או לרכוש ולהתקין מזגנים חדשים בבית לקיץ המתקרב ● ואם כבר מדברים על מזגנים, כדאי מאד לבחור ב'שקד מיזוג וקירור' – כי עם ותק, ניסיון ושירות מכל הלב לא מתווכחים
שקד מיזוג וקירור

ליוסי שקד ניסיון רב בתחום מיזוג וקירור שכן החל לעסוק בתחום מיד לאחר שירותו הצבאי בשנת 1991, אז עבר קורס מיזוג אוויר של משרד העבודה וירד לאילת. משך 19 שנה עבד בש.א.מ בתחילה כעוזר ובהמשך - כמתקין ובשירות, ולבסוף - כאחראי מחלקת מיזוג אוויר. בשנת שנת 2011, אחרי שצבר ניסיון וידע משך שנים, החליט שהגיעה העת לצאת לדרך עצמאית ופתח עסק משלו בו הוא משרת את לקוחותיו בנאמנות, במקצועיות וביושר עד עצם היום הזה.

אצל 'שקד מיזוג וקירור' מתמקדים במתן שירות, בביצוע התקנות, בייעוץ ואף במכירת מזגנים, לכל סוגי מערכות מיזוג האוויר - VRF, 'אינוורטר', מיזוג מרכזי רגיל, מערכות מפוצלות ועוד. על לקוחותיו נמנים בין היתר הפרויקטים של חברת מ.נופי, קצא"א, 'ישרוטל', עיריית אילת וכמובן הרבה לקוחות פרטיים.

ותק, ידע, מקצועיות וניסיון בכל סוגי המערכות, יושר ואמינות וכמובן איכות עבודה ואיכות ציוד, תודעת שירות גבוהה ועמידה בלוחות זמנים חרוטים על דגלה של חברת 'שקד מיזוג וקירור', וזו הסיבה שלקוחותיו משתמשים אך ורק בשירותיו ולא עוזבים את 'שקד מיזוג וקירור' מרגע שקיבלו ממנו שירות בפעם הראשונה.

 

 

מאז פתח את העסק שלו, רכש שקד לקוחות ותיקים רבים. בעצות שהוא נותן, מכוון שקד תמיד לעזור ללקוחותיו לחסוך ככל האפשר, הן ברכישה והן בהתקנה. שקד תמיד מתאים את המזגן למקום בו הוא מותקן, ותמיד יעמוד לשירות לקוחותיו ויעזור להם בכל עת, ואלו משיבים לו בכך שהם נשארים לקוחות קבועים הממליצים עליו בפה מלא.
שקד ממליץ להתקין בבית מזגנים מפוצלים, כאשר כל חדר נשלט עצמאית.

היתרון במזגנים אלו הוא שכאשר מזגן אחד מושבת, לא כל הבית מושבת. המלצה נוספת של שקד היא על מערכת 'אינוורטר'  - מערכת הנותנת לכל חדר טמפרטורה רצויה, והיא מערכת חסכונית שתחסוך ללקוח עד 50% מצריכת החשמל. בכל מקרה, עומד שקד על כך שצריך לראות את הבית כדי להחליט מה מה הכי מתאים לו. 

עצה נוספת של שקד היא שמירה על המזגן על ידי ניקוי תדיר של הפילטרים ועל ידי דאגה שהיחידה החיצונית תהיה נקייה, שלא יהיו חסימות, שתהיה מאווררת, שהמקום יהיה פתוח. כמו כן הוא ממליץ לשטוף פעמיים בעונה את המזגנים. טיפול קבוע כזה במזגנים ישמור על פעילותם התקינה בכל עת. 

ליצירת קשר – 052-8215575.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש