LA RUE – מסעדה מקסימה וטעימה

מאת: אביבה דקל ● 6/3/2019 18:06 ● ערב ערב 2904
ה'בייבי' החדש של בעלי המבשלה היא מסעדה מקסימה שתיקח אתכם לטיול ברחוב טיפוסי בקולמר שבחבל אלזס שבצרפת
LA RUE – מסעדה מקסימה וטעימה

צילומים: המנות מוטי בלחסן,  צילומי המקום: מוטי חזן

"אנחנו עושים דברים מתוך חשיבה ורצון להביא דברים חדשים ומיוחדים לעיר שאנחנו אוהבים", אומר נתן אחד הבעלים. "אחרי ש'המבשלה' הפכה לסיפור הצלחה ומוקמה באחד המקומות הראשונים בין המקומות שכיף לבוא אליהם, החלטנו שהגיע הזמן לפרויקט נוסף. בחרנו ללכת לכיוון של מסעדה. וכדי לא להתווכח על התפריט, ומאחר וכל אחד מאיתנו אוהב משהו אחר, החלטנו על תפריט פיוז'ן בו יוכל כל אחד למצוא משהו שהוא אוהב. כשהתפנה המקום ב'קניון האדום' והחלטנו שזה המקום בו אנו בוחרים, החלטנו לעצב אותו בעצמנו בדמות רחוב בקולמר".

ומאיפה הרעיון של קולמר?

"לפני שנישאנו, הפתעתי את אשתי בטיול בשווייץ. בשלושת הימים האחרונים התארחנו בפרייבורג אצל הורי השותף שלנו יעקב קון, ואימו שהיא מורת דרך הציעה לנו לבקר בקולמר. לאחר הביקור בקולמר ידעתי בדיוק שהמסעדה שלנו כשתקום תיראה כמו רחוב בקולמר, צבעוני, מתפתל ואדניות פרחים בכל פינה, והשותפים כולם הסכימו. קיבלנו תמונות אין ספור מאמא של יעקב, פנינו לאיציק טופיקיאן, נגר אילתי מוכשר ביותר, והוא עשה את רוב העבודה בהתאם להנחיות שלנו. אנחנו היינו אחראים על כל הנושא העיצוב – צבע קירות, פרזולים, מזרקה, ריצוף, ריהוט, מנורות וכו', ונעזרנו באדריכל שרון אלימלך לכל אורך הדרך".  

פרויקט לא זול?

"הצלחנו להוזיל את העלויות, כי את רוב העבודה עשינו בעצמנו".

ומה עם האוכל?

"האוכל וכוח האדם הוא הנושא הקשה ביותר. אנחנו עדיין בשלבים של עיצוב התפריט כדי להתאימו לטעם הקהל המקומי,  ותומר ענקרי אחראי על שני המטבחים - ב'מבשלה' ובמסעדה".

מה בתפריט שלכם?

"מנת הדגל שלנו היא 'סלמון קדאיף' - נתח סלמון אפוי עם קדאיף וגבינה בולגרית על מצע ירקות שורש חתוכים כפסטה מוקפצים ברוטב שמנת פטריות".

יש תפריט ארוחת בוקר שבו כמה מנות שלא תמצאו במקום אחר, כמו שקשוקה קון קרנה שיש בה גם בשר וגם גבינות, אינגליש ברקפסט עם ביצי עין, שעועית לבנה ונקניקיות. ויש תפריט למיוחדים כמו 'אגז בנדיקט', אומלט ארבע גבינות, טורטיה ספרדית, סלופי טוסט, איריש טוסט וגם מגוון סלטים.

לארוחת צהריים יש מגוון גדול של כריכים ביניהם המיוחד של הבית - כריך קרפצ'יו סינטה עם ממרח רוקט, צלפים, שום קונפי, בלסמי, שמן זית, פרמזן וסלט ירוק קצוץ, כריך טבעוני, כריך סלמון, קלאב סנדוויץ' ועוד. לעיקריות - בורגר טבעוני, חזה עוף/פרגית, שניצל פרמזן, שקשוקה קון קרנה, המבורגר, סלמון בתנור , סטייק אנד אגס, מדליוני פילה ומנת 'הטוב הרע והמכוער' המורכבת משלושה המבורגרים שונים וטעימים. בנוסף שילבנו בתפריט הצהריים מנות מ'המבשלה': טבעות בצל ברוטב גבינה כחולה וצ'ילי מתוק, פיש אנד צ'יפס, נקניקיות אסאדו ביתיות עם פירה ועוד, כדי לתת איזשהו חיבור בין שתי המסעדות ולתת אופציה ללקוחותינו שעובדים בקרבת מקום למסעדה ומכירים את תפריט 'המבשלה' לאכול מנת צהריים של 'המבשלה' מבלי להזיז את הרכב.

המקום פתוח מ- 08:00 ועד 16:30, שעות בהן מגישים ארוחות מתפריט הבוקר והצהריים. ב- 16:30 נסגר המקום לשעה שבה עורכים מחדש את המקום לארוחת הערב. בשעה 17:30 נפתח המקום לארוחת ערב שאותה אפשר להזמין עד 23:00 - זמן ומקום מצוין לבוא ליהנות מאוכל טוב אחרי סרט או אחרי הצגה. בתפריט הערב מגוון גדול של מנות ראשונות החל מפוקצ'ה וקרפצ'יו ועד כבד אווז, קלמרי, טרטר טונה ועוד. בין המנות העיקריות: ריזוטו, פסטות, קארי אדום, נתחי פילה עם פטריות כמהין, פילה דניס, סטייק אנטרקוט לימוזין עם כבד אווז ופילה בקר ברוטב דמי גלאס ועוד .

יש גם משקאות קלים קרים ומשקאות חמים וקוקטיילים מיוחדים ודיג'סטיפים ובירות.

עוד משהו מיוחד במסעדה - "הקפה שלנו בטעם שלך" – יש לנו שלוש מכונות קפה כל אחת עם קפה שונה ותפריט המאפשר לכל אחד להתאים את תערובת הקפה שלו בעצמו.

 

המבצע של תפריט מיוחד לתושבי אילת והערבה בימי א-ה ומוצ"ש נמשך, ובו תוכלו ליהנות מארוחת מלכים הכוללת מנה ראשונה לבחירה, עיקרית לבחירה וקינוח אישי במחיר של -120 ₪ לסועד.

בימי א, ג, ה ושבת יש נגן ג'אז בין השעות 19:30 ל- 21:30. אחת לחודש מתקיים ערב ג'אז ויין – בו מופיעים זמרת ונגן ומוגש תפריט יין מוזל.

במקום - 90 מקומות בחלל הפנימי ו- 40 מקומות נוספים על המרפסת המעוצבת, והוא ערוך לאירועים של עד 130 חוגגים בתיאום מראש.

מיקום: הקניון האדום רחבת הדואר המרכזי, פתוח 08:30-16:30 ו- 17:30-23:00. טלפון להזמנות: 08-9920850.

 

 

 

 

חדשות אילת

                                                                                                                

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש