יוסי בן שימול – שירותי נקיון וכח אדם בע''מ

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 27/2/2019 10:38 ● ערב ערב 2904
'יוסי בן שימול שירותי ניקיון וכח אדם בע"מ' הוא אחד העסקים הוותיקים בעיר ומספק כבר למעלה מ- 30 שנה שירותי נקיון וכח עבודה כללי זמני לפי דרישה לעשרות לקוחות מרוצים בכל רחבי אילת והערבה ועד עין גדי
יוסי בן שימול – שירותי נקיון וכח אדם בע''מ

בין הלקוחות הגדולים שלא יחליפו את יוסי בשום נותן שירותים אחר אפשר למצוא את בית החולים 'יוספטל', 'רמי לוי', אכסניית הנוער, בית הספר שדה ועוד רבים וטובים. בנוסף נותן העסק גם שירותים לעסקים פרטיים כמו חנויות, מסעדות, פאבים וכו'. 

בתוך המשרד פועלת גם חנות שבה אפשר למצוא חומרים מיוחדים לפוליש וניקיון, כמו גם מכונות פוליש ושואבים, ציוד מיוחד לניקיון כגון מגבים, מופים, מגרדות, טלסקופים ואביזרים למכונות שטיפה ושואבים. 
  
יוסי הגיע עם אשתו שולמית מקריית מלאכי בה היה מנהל ייצור של 'פקר מפעלי גילוון' בשנת 1989, וכאן באילת נולדה בתם היחידה שהיא כיום בת 21 ומשרתת בצבא הקבע בחיל הים באילת. 

 

 

בשנה הראשונה שלו באילת, עבד בחברת 'נוטרי ציון', חברת ניקיון וכח אדם שפעלה אז בעיר. כעבור שנה, משנסגרה, רכש יוסי את החברה וקרא לה 'יוסי בן שימול שירותי ניקיון וכח אדם בע"מ', ועד היום הוא הבעלים והמנהל של החברה, עבודה אותה עושה יחד עם שולמית אשתו, שהיא יד ימינו בעסק כמו גם בחיים הפרטיים. 

משך השנים הרבות שהעסק פועל, צבר יוסי ניסיון רב מאד והוא נחשב למומחה בפתרון בעיות ניקיון שאף אחד לא מצליח לפתור, ורבים פונים אליו לעזרה ולקבלת עצה. שמו של העסק שהקים יוסי בן שימול הולך לפניו, ולקוח מרוצה אחד מביא עוד לקוח שהופך אף הוא ללקוח מרוצה. ואם אתם זקוקים לעזרה בניקיון או שחסר לכם כח עבודה כללי, כדאי מאד לפנות ל'יוסי בן שימול שירותי ניקיון וכח אדם' שמאגר כח האדם שלו מונה כ- 100 עובדים ולקבל את השירות הכי טוב שאפשר בתחום.

'יוסי בן שימול שירותי ניקיון וכח אדם בע"מ', כתובת: תושיה 14, אזור התעשיה ליד מסעדת 'אשכרה', 
פתוח א'-ו' 08:00-14:00, מענה קולי טלפוני: 086375827  ו- 0502334455.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש