כפר השעשועים - חוגגים פורים ואתם מוזמנים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 27/2/2019 09:54 ● מה נשמע 589
בעוד שלושה שבועות מגיע פורים וב'כפר השעשועים' במרכז 'ביג' ערוכים לקראתו ביג טיים ● החגיגה כאן בעיצומה - תחפושות, מסכות, אביזרים וכל מה שאתם צריכים כבר מחכים לכם על המדפים או על מתלים בחנות הגדולה ● וכדאי לכם להגיע לחנות ולא לחכות לרגע האחרון , כדי שתוכלו למצוא בדיוק מה שאתם רוצים ובמידה הנכונה
כפר השעשועים - חוגגים פורים ואתם מוזמנים

חגיגת התחפושות של 'כפר השעשועים' מתחילה ברגע שנכנסתם לחנות והתחלתם להסתובב בחנות הגדולה והמרווחת, בודקים, מסתכלים, צוחקים, מתרגזים, לוקחים את הזמן ובעיקר נהנים הנאה מרובה. כאן  אין קטלוג – כי אין טוב כמראה עיניים. כל התחפושות מוצגות בחנות ואתם יכולים לראותן מקרוב ולהתאים את המידות.
"כשאתם קונים תחפושת ב'כפר השעשועים', אתם רואים בדיוק מה אתם קונים", אומרת אלה שביט נוטס, זכיינית הכפר. "למרות שתחפושת היא מוצר עונתי, אצלנו בכפר יש אפשרות לקחת את התחפושת הביתה ולמדוד אותה במקום נקי ובנחת. אם רוצים להחליף, אפשר לעשות זאת תוך 48 שעות בלבד. בכפר השעשועים אין תחפושת ללא תו תקן, ואין תחפושת לא בטיחותית. המחירים הגיוניים והוגנים והאילתים, כמו תמיד גם בפורים, מקבלים הנחה של 10%  - גם על תחפושות ואביזרים לפורים וגם על כל שאר הפריטים שיש בחנות". ( לא כולל מבצעים ואין כפל מבצעים).

 


 לוהטים על המדף


אם תהיתם מהן התחפושות המובילות השנה, תרשמו לפניכם:


לבנים- בית הנייר ופורנייט וכמו כן כל גיבורי העל מהסרטים האחרונים: ספיידרמן, תור, ספיידרמן שחור ושאר גיבורי העל וגיבורי 'סטאר וורס', גיבורי העל ספיידרמן ובאטמן והנוקמים.
לבנות- כמו תמיד בנות הפסטיגל, כשלצדן מככבת מיני (זוגתו של מיקי מאוס) שמלאו לה כבר 90 שנה, וכמובן הנסיכות סופיה, פרוזן, בל, מולן ומואנה. עוד מככבת וונדר וומן שלנו, הלא היא גל גדות – תחפושת שכל מי שחולמת להיראות כמו גל גדות תוכל לפחות בפורים להגשים את החלום.  

ויש גם תחפושות כמו חד קרן למשל שמתאימה לבנות וגם לבנים. המבחר ענק וודאי תוכלו למצוא כאן  תחפושת שתאהבו.

  •  לתינוקות-  מגוון תחפושות – החל מבעלי חיים ועד נסיכים/ת, מלכים/ת, וגם גיבורי על. בתחפושות לתינוקות מקפידים על נוחיות ועל דרך קלה ופשוטה להסיר וללבוש את התחפושת באמצעות תיקתקים למשל. 
  •  למבוגרים- יש תחפושות של נסיכים/ת, גיבורי על ועוד, ויש גם אפשרות לתחפושת זוגית כמו למשל מלח ופלפל, קטשופ וחרדל ועוד.  

 

 

מבצעים מיוחדים לפורים:


מבצע תחפושת שנייה בשקל נמשך- כדאי למהר לפני שיגמר (המבצע והתחפושות).
תחפושות במחירים מיוחדים (לא נכנסים למבצע השני בשקל): פרוזן - 29.90 ₪ / צבי הנינגה -39.9 ₪/ מלחמת הכוכבים-  49.9 ₪.

 

תנו להם באביזרים


בנוסף לתחפושות תמצאו ב'כפר השעשועים' מגוון ענק של אביזרים שאפשר עם קצת דמיון, להרכיב מהם תחפושת שכן האביזרים הם עולם בפני עצמו שיכולים להוות פיתרון מושלם למי שלא אוהב ממש להתחפש. אפשר להשתמש באביזר אחד או שניים ולהיות לחלק מהחגיגה.

 


מתלבטים עדיין למה להתחפש? 


ב'כפר השעשועים' ייעזרו לכם אנשי צוות החנות הקבועים והמדהימים  למצוא את התחפושת שתשמח אתכם, ולצידם סטודנטים וחיילים שעבדו בעבר ב'כפר השעשועים' והגיעו לתגבר את הצוות לקראת החג הכי שמח בשנה יחד עם בני נוער אילתים איכותיים  שמכירים את המותגים ויש להם מן הסתם רעיונות מטורפים ומשעשעים.

 

ולא רק פורים


סיבוב חיפוש תחפושות הוא גם הזדמנות לבדוק מה עוד חדש על המדפים ב'כפר השעשועים' ויש הרבה מה לראות – החל  מצעצועים, משחקים ופאזלים, דרך מוצרי יצירה וגם כל מה שצריך לבית הספר ולמשרד ולימי הולדת. 'כפר השעשועים' עומד לרשותכם באהבה ועם שירות אישי, בפורים ובמשך כל ימות השנה. כדאי להירשם ולהיות חברים של 'כפר השעשועים', כי לחברים יש מבצעים מיוחדים. בפייסבוק אפשר לשאול כל שאלה ולהתעדכן בכל מה שחדש בחנות. 

אז למה אתם מחכים? החנות מקסימה, מגוון התחפושות גדול, והשירות חם, אישי ומקצועי.  אז בואו  ל'כפר השעשועים' ותתחילו ליהנות. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש