הזעת יתר - הבדילו בין הזעת יתר להזעה בריאה וטבעית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/2/2019 10:50 ● ערב ערב 2903
הזעת יתר היא תופעה רפואית אשר מצריכה טיפול. אנשים רבים מתבלבלים וחושבים כי הם סובלים מהזעת יתר בעוד הזעת גופם טובה וטבעית לחלוטין. על כן על מנת לדעת כיצד להבדיל בין הזעת יתר להזעה בריאה וטבעית חשוב לשים לב לכמה נקודות עיקריות.
הזעת יתר - הבדילו בין הזעת יתר להזעה בריאה וטבעית

 

כך תדעו להבחין בין הזעת יתר רפואית לבין הזעה בריאה וטבעית

 

א. כשמדברים על בוטוקס או  טיפולי הזעת יתר תופיע באופן תמידי ללא כל קשר לגורמים חיצוניים. חשוב לומר כי במידה ואתם אכן סובלים מהזעת יתר סביר להניח כי ההזעה שלכם תהיה מאוד שכיחה ואפילו תמידית. על כן במידה וההזעה שלכם אינה תמידית או שכיחה ביותר, סביר להניח כי אתם כלל לא סובלים מבעיית הזעת יתר.

ב. הזעת יתר אינה קשורה כלל למאמצים פיזיים. חשוב לומר כי במידה ואתם מזיעים לאחר פעילות ספורטיבית מאומצת, גם במידה ואתם מסיעים הרבה יותר מהחבר שעשה את אותה פעילות בדיוק כמוכם, ההזעה שלכם טבעית ובריאה. הזעת יתר אינה מושפעת כלל מגורמים חיצוניים כמו פעילות ספורטיבית ועוד. חשוב לומר כי כל אדם מזיע בכמויות שונות ועל כן גם במידה ואתם מזיעים הרבה יותר מהחבר אשר עשה בדיוק את אותה פעילות ספורטיבית כמוכם ניתן לומר כי ההזעה שלכם מוגברת בעקבות גורמים נוספים כמו אחוזי השומן בגופכם, הכושר הגופני שלכם ועוד.

ג. פעמים רבות אנשים לחוצים ומתוחים מאוד מתחילים להזיע גם ללא מאמץ פיזי כלל. על כן במידה ואתם מבחינים בהזעה מוגברת גם ללא מאמץ פיזי כלל, במיקה ואתם בתקופה מאוד לחוצה ייתכן כי ההזעה המוגברת שלכם נוסעת מהלחצים והמתחים הנפשיים שלכם. על כן חשוב לדעת להבין ולעשות את ההבדל בין הזעה בריאה וטבעית לבין הזעה כרונית אשר עונה על השם הזעת יתר.

 

ישנם כיום מספר טיפולים אשר יסייעו לכם להתגבר על הבעיה

 

אסתטיקה - במידה ואתם מבחינים כי ההזעה שלכם עונה על כל ההגדרות של הזעת יתר הגיעו להיבדק ובמידה וההזעה שלכם אכן תוגדר הזעת יתר רפואית ישנן כמה וכמה אפשרויות טיפול שיוכלו לסייע לכם להתגבר על הבעיה.

 

הזעת יתר - השפעות רבות בפן הפיזי וכן בפן הרגשי

 

חשוב לומר כי ישנם לא מעט אנשים אשר בטחים כי יש להם הזעת יתר רפואית בעוד הם אינם יודעים כלל מהי ההגדרה של הזעת יתר רפואית. על כן נפתח בהגדרה הרפואית לתופעה זו. הזעת יתר הינה הזעה קבועה ללא כל קשר לגורם כלשהו באזורים מסוימים כמו כפות הידיים כפות הרגליים מצח ועוד. על כן במידה ואתם חווים הזעה לאחר פעילות ספורטיבית מאומצת סביר להניח כי ההזעה שלכם בריאה וטובה מאוד לגופכם.

 

הזעת יתר יכולה לגרום לחוסר ביטחון עצמי

 

פיגמנטציה - חשוב לציין כי אנשים רבים כיום חווים הזעת יתר אשר משפיעה רבות על כל מהלך חייהם. במידה ואתם מבחינים בהזעה מוגברת ללא כל קשר לפעילות היומיומית שלכם הגיעו להיבדק ובמידה ואתם אכן סובלים מהזעת יתר תוכלו למצוא לא מעט פתרונות איכותיים אשר מוצעים כיום על מנת להתגבר על הבעיה. חשוב לומר כי מעבר לחוסר הנוחות הפיזית של הזעת היתר שלכם לא מעט אנשים חווים הזעת יתר במקומות גלויים בגופם מה שגורם להם לחוסר נעימות. במידה והזעת היתר שלכם מופיעה בכפות הידיים ייתכן כי הדבר ישפיע עליכם רבות גם בפן הפיזי, לכתוב או לבצע פעולות שונות בעזרת הידיים וכמובן גם בפן הרגשי, תוכלו להרגיש חוסר נעימות ללחוץ ידיים ועוד.

 

הטיפולים השונים אשר מוצעים כיום

 

על כן במידה ואתם מרגישים כי ההזעה שלכם מופיע באופן תדיר וללא כל קשר לפעילות ספורטיבית או כל גורם אחר כמו לחצים, מתחים ועוד חשוב שתגיעו על מנת לקבל את הטיפול האידיאלי בשבילכם. במידה ואתם מעוניינים בטיפולי אשר תוצאותיהם יחזיקו לכם כמה חודשים טובים אתם יכולים לקבל מענה מעולה מטיפולי הזרקת בוטוקס למקום ההזעה שלכם. חשוב לומר כי טיפולים מסוג זה יעילים מאוד ועל כן הפכו מאוד נפוצים בשנים האחרונות. כמו כן ישנם טיפולים יומיים אשר יסייעו לכם לפתרון הבעיה באופן זמנית בלבד. ישנם כיום משחות שונות אשר ניתן למרוח ישירות על אזור ההזעה שלכם לפני השינה ובבוקר תקומו ליום יבש לחלוטין ללא כל בעיה

 

הזעת יתר - על ידי משחה בלבד תוכלו להתגבר על הבעיה

 

קוסמטיקה - לפני שנפתח את נושא הטיפול בבעיה הרפואית הזעת יתר חשוב תחילה להבין מהי הזעת יתר. הזעת יתר היא תופעה במסגרתה אדם מזיע באזור מסוים בגופו באופן תמידי וללא כל קשר לגורם כלשהו  כלומר במידה ואדם עשה פעילות ספורטיבית מאומצת ולאחר הפעילות החל להזיע רבות, זוהי לא הזעת יתר אלא דווקא הזעה טובה ובריאה מאוד. כמו כן במידה ואדם מזיע באזור מסוים בגופו לפני פגישה מלחיצה במיוחד, זוהי לא הזעת יתר אלא הזעה הנובעת ממצבו הנפשי של אותו אדם. על כן ניתן לומר כי הזעת יתר פירושה הזעה שאינה קשורה לשום גורם חיצוני ומופיעה באופן תמידי באזור קבוע.

 

הזעת יתר רפואית

 

אנשים רבים כיום טועים בהבחנה שלכם בשל העובדה כי הם מבחינים שהם מזיעים הרבה יותר מכל הסובבים אותם. חשוב להדגיש כי עובדה זו כלל לא מעידה על הופעתה של הזעת יתר. אנשים שונים מזיעים בכמויות שונות בשל כמה גורמים עיקריים כמו אחוזי שומן בגופם, משקל גופם, כושר גופני ועוד. על כן אל תשוו את עצמכם לאנשים אחרים בעניין ההזעה שלכם ובטח אל תסיקו מהשוואה זו כי אתם סובלים מבעיית הזעת יתר.

 

באופן תמידי ללא קשר לגורם חיצוני

 

הסרת שיער בלייזר - אז במידה וההזעה שלכם אכן מופיעה באופן תמידי ללא כל קשר לגורם חיצוני באזורים עיקריים כמו כפות ידיים, כפות רגליים ועוד, ישנם כיום מספר פתרונות מעולים אשר יכולים לסייע לכם רבות.

 

פתרונות

 

אחד הפתרונות הטובים ביותר שיש לשוק הקוסמטיקה להציע כיום הוא הזרקת בוטוקס לאזור ההזעה. חשוב לומר כי הזרקת בוטוקס לאזורים מסוימים יכולה לסייע לכם להתגבר על בעיית הזעת יתר שלכם לתקופת זמן די ארוכה של כחצי שנה לכל היותר וארבעה חודשים לכל הפחות. טיפול מסוג זה נחשב לקל ונוח מאוד ועל כן הרבה אנשים בוחרים בו.

טיפול נוסף שקיים כיום הוא טיפול על ידי מריחת משחה מיוחדת על האזור המזיע שלכם במטרה לגרום לייבושו. את המשחה יש למרוח כפעמיים בשבוע על מנת לקבל תוצאות יבשות לחלוטין.

 

המסת שומן - שיטה חדשנית ופורצת דרך

 

אקנה - בשנים האחרונות פותחה שיטה חדשנית אשר יכולה לסייע לכם רבות להתגבר על כל אותם מצבורי השומן הסוררים שלכם אשר פשוט מסרבים לרדת מעל גופכם. שיטה זו עובדת על ידי קור בלבד ללא כאבים, ניתוחים או תקופות החלמה ארוכות וכואבות. על כן אנשים רבעם כיום בכל רחבי העולם נוהרים אל עבר מכוני הקוסמטיקה השונים על מנת לעבור את טיפולי המסת שומן בקור בקלות וביעילות שיא. חשוב לציין כי טיפולים אלה לא כואבים כלל ולא פולשניים כלל אלא אפילו נעימים ומרגיעים.

 

לא מתאים לאנשים בעלי אחוזי שומן גבוהים בכל גופם

 

במידה ואתם צריכים להשיל מעל כל גופכם אחוזי שומן רבים כנראה ששיטה חדשנית זו לא תוכל לסייע לכם. אך במידה ואתם כבר לאחר תהליך של ירידה במשקל ונשארו על גופכם מצבורי שומן סוררים אשר פשוט מסרבים לרדת מעל גופכם, ניתן לומר מעל לכל ספק כי המסת שומן על ידי קור זוהי השיטה הטובה ביותר עבורכם. שיטה זו תצליח להסיר את אחוזי השומן הסוררים אשר פשוט מסרבים להישרף ולא משנה כמה קשה תעבדו עליהם. אנשים רבים מכירים את שלב העצירה בו הגוף מתחיל להוריד קצב מההתקדמות הגדולה בו הוא היה שרוי בחודשי האימונים האחרונים. במידה והגעתם בדיוק לנקודה הזו ואתם מרגישים כי גופכם פשוט מסרב לשרוף את מצבורי השומן הסוררים טיפול זה יוכל לסייע לכם רבות להפוך את גופכם לחטוב ומעוצב בדיוק כמו שחלמתם.

 

השאיפה הבלתי נגמרת

 

צלוליטיס - חשוב לומר כי בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים שואפים למראה החטוב ועל כן אנו רואים לא מעט אנשים אשר אינם מרוצים מהמראה החיצוני שלהם. במטרה להתמודד עם המראה החיצוני המוזנח מהשנים האחרונות בהם לא הקפדתם על פעילות ספורטיבית מאומצת או תזונה מאוזנת אתם נרשמים בהמוניכם למכוני הכושר השונים אך עד מהרה אתם מגלים כי גופכם פשוט מסרב להתקדם אל עבר היעד הנכסף שלכם. במצב זה הגיע זמנכם לפנות אל עבר מכוני הקוסמטיקה על מנת לקבל את הטיפול המשלים של המסת שומן בקור.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש