איך לבחור תאורה למטבח בצורה נכונה ?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/2/2019 10:38 ● ערב ערב 2903
כיום הפך המטבח להיות החדר החשוב והמרכזי ביותר בכל בית ובית במדינת ישראל ובעולם כולו ואנשים מייחסים חשיבות עצומה למטבח ועיצובו
איך לבחור תאורה למטבח בצורה נכונה ?

המטבח משמש, לאפייה, טיגון ובישול והכנת אוכל בכלל אך זה הוא מקום שבו מתכנסים בני משפחה ואורחים באופן של מספר פעמים ביום מדברים, צוחקים ומבלים ולכן התאורה של המטבח צריכה להיות תאורה נכונה ואיכותית שגם תתאים את עצמה לסוג ועיצוב המטבח.

עיצוב מטבחים - מה שבעצם צריך לעשות זה לדאוג לגוף תאורה מרכזי במרכז המטבח שיקרין אור לכל חלל המטבח ועוד תאורה ממוקדת באזורים בהם המשפחה מתכנסת למשל הדלפק או שולחן האוכל או אפילו אזור הכירים וכמובן שאתם המנורה עצמה וצבע התאורה יש לשלב בצורה נכונה עם העיצוב הכולל של המטבח.

מטרת התאורה במטבח היא קודם כל לספק אור חזק בכדי שיהיה אפשר לראות הכל גם בשעות הלילה שיש חושך מוחלט בחוץ וכמובן שהתאורה צריכה להשתלב עם עיצוב הבית ובנוסף יש לבחור בתאורה חסכונית ולא מבזבזת יותר מידי בכדי למנוע בזבוז חשמל מיותר.

בנוסף לגוף התאורה המרכזי והעוצמתי כדאי ואפשר לשלב תאורת לד ברחבי המטבח מכיוון שהיא יכולה להיות גם יעילה מבחינת סיפוק של תאורה וגם היא יכולה לספק יופי נוסף למטבח ולהנעים את האווירה של המטבח בכלל.
תאורת הלד קיימת בשלל עיצובים שונים ומשתנים כך שיתאימו לכל מטבח ומטבח ותוכלו לשלבם דלפק, בארונות ואפילו במגירות או בכל מקום אחר שרק תרצו.

בעת תכנון מטבח באשר הוא יש להתייעץ עם איש מקצוע אמין ואיכותי שידע להגיד לכם אילו סוגי גופי תאורה ובאילו עיצובים ניתן לשלב וכדאי לשלב במטבח מהסוג שלכם.

תוכלו גם לעשות ימוש בגופי תאורה ספוטים בעלי אור עמום שישרה מראה איכותי יפה ומוסיף לפינות ומקומות מאד ספציפיים ברחבי המטבח.

עיצוב מטבחים - חשוב לשלב תאורה נכונה ויפה במטבח אך גם חסכוניות באנרגיה ויש לדעת היטב באיזה סוג תאורה והיכן להשתמש ברחבי המטבח בכדי להכנות למטבח מראה של עיצוב מפואר ומרשים ברמה גבוהה ואיכותית ביותר


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש