כך תקנו רכב בתקציב נמוך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/2/2019 09:22 ● ערב ערב 2903
אולי אתם סטודנטים תפרנים שצריכים להגיע לקמפוס וחזרה ולהורים בסופי השבוע, אולי אתם זוג צעיר שנאבק כדי לסגור את החודש וצריך עדיין להביא את הילדים לגן ואולי אתם פשוט לא משתמשים הרבה ברכב ולא בא לכם להשקיע: תהיה הסיבה אשר תהיה, התקציב שלכם לקניית רכב הוא לא מהגבוהים. אבל זה לא אומר שאתם צריכים להסתפק באוטובוסים, ועם כמה פשרות וקצת עבודת רגליים תוכלו למצוא לכם מכונית נאמנה שתיקח אתכם לאן שתצטרכו להגיע מבלי לקרוע לכם את הכיס. אז איך מוצאים את המיוחלת? המשיכו לקרוא וגלו.
כך תקנו רכב בתקציב נמוך

 

על מה אפשר להתפשר?

 

ישנם גורמים רבים המשפיעים על מחירו של רכב, בין השאר הוותק שלו על הכביש, מספר הבעלים שהחליף, הקילומטראז' וכמובן הדגם. כשיש תקציב נמוך, ישנו איזון עדין שצריך למצוא בין רכב שהוא ישן מספיק כדי שמחירו ירד בצורה משמעותית, לבין כזה שלא עבר תלאות רבות מדי שהביאו אותו לשחיקה, שכן במקרה השני כל הכסף שנחסך ברכישת הרכב יבוזבז על מוסכים וטיפולים לאחר הקניה. יחד עם זאת, קניה נבונה ומושכלת של מכונית שמותאמת היטב לצרכים שלכם יכולה להיות המפתח להוזלה במחיר. לצורך העניין, נפח מנוע קטן יספיק אם אתם נוהגים בעיקר בתוך העיר. מכונית קטנה תתאים לזוגות שאינם צריכים להסיע אף אחד במושב האחורי או לאחסן עגלות בתא המטען. מאפיין נוסף שמוזיל משמעותית את המחיר הוא בחירה במכונית ידנית על פני אוטומטית, שיכולה להביא לצניחה של עשרות אחוזים במחיר.

 

ממי לקנות?

 

בהנחה שאתם בוחרים לקנות רכב יד שניה ולא לספוג את ירידת הערך המשמעותית של רכב חדש בשנה הראשונה שלו, עומדות בפניכם מספר דרכים לקניה כשהמרכזיות בהן יהיו רכישה מאדם פרטי, מחברות ליסינג או טרייד אין או ממגרשי רכב מורשים או בלתי מורשים. לכל אחת מהאפשרויות יתרונות וחסרונות, מכוניות מאדם פרטי לפעמים יהיו שמורות יותר ומצד שני הרכישה מחברת ליסינג היא נוחה ובטוחה יותר, תמיד יש לאן לחזור  ויחד עם מבצעי רכב מיוחדים המוצעים לעתים קרובות על ידי חברות הליסינג יש בהן ערך מוסף עבור מי שמעוניין לקנות רכב בתקציב נמוך.

 

למה חשוב לשים לב?

 

כמו תמיד כשקונים רכב משומש, כדאי להשקיע מאמץ במציאת רכב בעל קילומטראז' נמוך יחסית, אחד הגורמים המהותיים ביותר בשחיקת המכונית לאורך זמן. לאחר שאיתרתם מכונית שמוצאת חן בעיניכם מבחינת התקציב, הדגם והמאפיינים האחרים שלה, חשוב מאוד לקחת אותה לנסיעת מבחן, ואם אתם עצמכם אינכם מומחים – רצוי להביא בן או בת משפחה, חבר או חברה שמבינים עניין ויוכלו לחסוך לכם עוגמת נפש. אל תוותרו על עיון בהיסטוריית הטיפולים של האוטו ועל בדיקה במכון מורשה שתגלה אי אלו ליקויים חמורים נסתרים. כמובן שברגע שהתקציב יורד משמעותית קשה לצפות לשלמות, אבל יש גבול גם לפשרות ובמקרה של ספק עדיף להמשיך לחפש הלאה מאשר לבלות את החודשים הקרובים בכניסה ויציאה ממוסכים.

המאמר באדיבות גלי ליסינג המציעה מגוון פתרונות בתחום הרכב


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש