טיפים למציאת מתנה מקורית ליולדת - המדריך המלא

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/2/2019 12:45 ● ערב ערב 2902
אין ספק שרגע לידה הוא הרגע המרגש ביותר שיש. לא משנה אם זו לידה ראשונה או לידה שנייה, שלישית או אפילו רביעית. כל לידה היא מרגשת, עבור כל המשפחה וכמובן בפרט עבור היולדת.
טיפים למציאת מתנה מקורית ליולדת - המדריך המלא

 

אחרי הלידה, סביר להניח שיגיעו אל בית החולים או הבית בו תהיה היולדת, בני משפחה, חברות וחברים, ומכרים אשר ירצו לבקר אותה ואת התינוק או התינוקת שזה עתה נולדו. אפשר להניח שהם ישבו איתה, יתעניינו בשלומה וירצו לדעת איך עברה הלידה ואיך עוברים הימים הראשונים שאחריה.

אפשר גם להניח שאף אחד לא ירצה לבוא בידיים ריקות. כל אחד ירצה להביא משהו, בין אם זו מתנה ובין אם זה משהו אחר שיכול לעזור לה. יהיו מי שיביאו אוכל שהם בישלו או קנו, אחרים יביאו אולי בלונים ופרחים, יהיו כאלה שיתנו לאישה דברים שהם הכינו במו ידיהם, כמו למשל שמיכה, צעיף או כל דבר אחר. לעומת זאת יהיו כאלה שיבלו את הזמן לפני הלידה בחיפוש אחר מתנה טובה ליולדת, מתנה שתוכל לשרת אותה או את התינוק.

כאן עולה שאלה חשובה, האם כשרוצים לקנות מתנה אחרי לידה, יש לקנות מתנה טובה ליולדת או מתנה טובה לתינוק. מן הסתם, היולדת תצטרך דברים שונים עבור התינוק או התינוקת החדשים, זה יכול לעזור לה גם מבחינה כלכלית וגם מבחינות אחרות, למשל, במובן הזה שהיא לא תצטרך ללכת לחנות לקנות בעצמה או לשלוח את בן זוגה או מישהו אחר מבני משפחתה לקנות אותו עבורה. מצד שני, כל יולדת תשמח לקבל מתנה שיכולה לשרת גם אותה, משהו שיכול לעשות לה טוב ולפנק אותה.

 

 

כיצד מוצאים מתנה מקורית ליולדת

 

אנחנו בהחלט יכולים לקנות חבילת לידה או מתנה אחרת אשר כל יולדת תשמח לקבל. אך אנחנו יכולים גם לחפש מתנות מקוריות יותר, משהו מעט שונה שיכול להקל ולעזור לה. אנחנו פשוט צריכים לחשוב מה בדיוק היא צריכה, מה יכול לשמש לה כעזר, ולא פחות חשוב, מה יעשה לה טוב.

למשל, במקום חבילת לידה הרי שאנחנו יכולים לקנות לה חבילה מיוחדת של סבונים, קרמים ומוצרי קוסמטיקה שונים. בתקופה שאחרי הלידה, היא בוודאי תרצה לשמור על העור שלה ועל המראה היפה והזוהר שלעיתים נאבד בגלל חוסר שינה, לחץ וסיבות אחרות.

כמו כן, אנחנו יכולים לקנות לה בגדים שונים שיכולים להתאים לה אחרי הלידה ואם אנחנו ממש רוצים להשקיע, אנחנו יכולים להזמין אותה ליום כיף ברגע שתוכל להתפנות אליו, בין אם זה בספא ובין אם זה במקום אחר.

לפני סיום חשוב לציין, כל מתנה שאנחנו קונים לאישה יולדת צריכה להיות מותאמת באופן אישי עבורה אך גם אנחנו צריכים לקחת בחשבון את התקופה בה היא נמצאת וכן את המועד בו היא תוכל להשתמש במתנה, יש מתנות שמיועדות לשימוש מיידי ויש מתנות שהיא תצטרך לחכות עד שהיא תוכל להשתמש בהן.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש