המשמעות של סקר שכר הייטק

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/2/2019 12:42 ● ערב ערב 2902
אם אתם עובדים בהייטק, או חושבים על כניסה לתחום, בוודאי המושג סקר שכר הייטק אינו זר לכם. סקר שכר הייטק הינו סקר אשר מבוצע בדרך כלל אחת לשנה, על ידי חברות השמה וגיוס שונות, והמטרה שלו היא לתת תמונת מצב על השכר בתחום ההייטק באותה השנה.
המשמעות של סקר שכר הייטק

בכדי להכין את הסקר מקבלים נתוני שכר ממגוון רחב של עובדים בתחום ההייטק ומבצעים סינון על פי שנות הניסיון שלהם, התחום בו הם עוסקים, אזור ועוד מאפיינים נוספים. ככל שיש יותר סינונים ומאפיינים בסקר, כך הוא נחשב ליותר איכותי ולכזה שניתן לסמוך עליו ועל המידע ששואבים ממנו.

המשמעויות של סקר שכר הייטק הן רבות, הוא יכול לתרום לרבים בתחום ההייטק, ועל כך תוכלו לקרוא במאמר זה.

 

סקר שכר הייטק עבור סטודנטים

 

אם אתם נמצאים במהלך הלימודים, או עומדים להתחיל לימודים, ומתלבטים בין תחומי הלימודים, קורסים או התמחויות, סקר שכר הייטק יכול לסייע לכם רבות. עבור רבים השכר הוא פקטור חשוב בבחירה, ולכן סקר שכר יוכל לתת לכם מידע על השכר הממוצע עבור כל תחום, וכיצד יהיה גידול השכר עם העליה בשנות הניסיון שלכם לאחר הלימודים, כך שתוכלו להבין במה לבחור בכדי לבנות לעצמכם קריירה יציבה וטובה בהייטק ובכדי להגיע אל השכר אליו אתם שואפים להגיע.

כמובן, אל תתנו חשיבות גבוהה לנתוני השכר המוצעים עבור חסרי ניסיון. בהייטק ללא ניסיון השכר ההתחלתי הוא נמוך יחסית, ולכן חשוב לבדוק מה הגידול בשכר כאשר יש ניסיון, ואיזה תחום מבין התחומים המעניינים אתכם מציע את הגידול הגבוה ביותר עבורכם עם הזמן.

 

סקר שכר הייטק עבור מחפשי עבודה

 

אם אתם עובדים בהייטק ומחפשים עבודה חדשה או מעבר לתפקיד אחר, סקר שכר הייטק יכול לסייע לכם רבות. רבים אשר מחפשים עבודה נתקלים בשאלת ציפיות השכר ורבים מהם לא יודעים מה להשיב על השאלה הזו. סקר שכר נכון ומדויק יאפשר לכם להשיב על השאלה הזו בצורה הרבה יותר טובה, לקבל את הנתונים הנכונים והמתאימים ביותר עבורכם והוא יאפשר לכם לדעת באמת מה השכר הנכון עבורכם.

ללא נתונים מדויקים, אתם עלולים ליפול עם ציפיות שכר גבוהות מידי שיפסלו אתכם מלקבל את המשרה, או ציפיות שכר נמוכות מידי אשר איתן תתקבלו לעבודה בשכר נמוך ממה שבאמת מגיע לכם. בעזרת הסקר התשובה שלכם תהיה מדויקת ונכונה.

 

סקר שכר הייטק עבור מעסיקים

 

סקר שכר הייטק חשוב לא רק עבור עובדי ההייטק, אלא גם עבור המעסיקים. הכוח החשוב ביותר בכל חברת הייטק הוא הכוח האנושי, ובכדי לשמור על כוח האדם חשוב מאוד להציע את השכר הנכון לכל עובד, לתגמל בהתאם ולעמוד מול התחרות בתחום גם מבחינת השכר ותנאי העבודה. לכן, סקר שכר הייטק יכול לאפשר למעסיקים לדעת את מקומם בשוק, להעריך נכון את השכר לעובדי החברה, לתת תגמולים מתאימים ולאפשר לעובדים שלהם לקבל יתרונות על פני מקומות עבודה אחרים, מה שיעלה את רמת שביעות הרצון שלהם, יביא לעלייה במוטיבציה ויגביר משמעותית את יכולת השימור של עובדי החברה לטווח ארוך.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש