אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/2/2019 10:09 ● ערב ערב 2903
טיפ לילידי השבוע - בחודש הקרוב היכולות האינטואיטיביות שלכם יהיו גבוהות במיוחד, בגלל העובדה שהכוכב המסמל רוחניות ומוכר בשמו נפטון נמצא במזל שלכם לצד כוכב התקשורת.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

זוהי תקופה מצוינת עבורכם לחזק את המעמד האישי שלכם בנושאי קריירה דרך מערכות יחסים וחברים שיכולים לעזור לכם בנושא המקצועי וכל זאת במידה ואתם מעוניינים לעשות שינוי משמעותי בעבודה או להחליף תחום, זה בהחלט הזמן הנכון  לכם. גלו סבלנות כלפי אלה שלא מנהלים את החיים כמוכם. השבוע ובמשך כל החודש תהייה לכם התעסקות אינטנסיבית בנושאי כספים.

 

שור

 

המקום במפה האסטרולוגית המקשר ביניכם לבין קידום המעמד החברתי שלכם, מושפע על ידי הכוכבים שאחראים על יחסי אנוש ולכן זה הזמן לבדוק עם האנשים בסביבתכם הקרובה , כיצד הם יכולים להשפיע ולעזור לכם בנושאים אלה. ייתכן ותקבלו עזרה שלא תוכלו לסרב לה גם אם כרגע אינכם יכולים לנצל את כולה לטובתכם. זה הזמן לפעול באופן פיזי במקומות הדרושים.

 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה רגישה שבה אתם מתלבטים ביניכם לבין עצמכם מה לעשות וכיצד להמשיך עם העיסוק שלכם מבלי לפגוע בעצמכם ולהמשיך ולהתקדם בחיים במקום שתרגישו שאתם מממשים את עצכמם. מומלץ לכם לנסוע למקום כלשהו על מנת לנפוש, לעשות חושבים עם עצמכם ואז להחליט. אל תמהרו להחליט, כיוון שיש סיכויים שאח"כ אולי תצטערו ותרצו לשנות ויהיה מאוחר מדי.

 

סרטן

 

יש לכם כרגע בעייה ביחסים בין אישיים כיון שקשה לכם למצוא את עצמכם במסגרות השונות בתקופה האחרונה והרצון שלכם לחופש כל פעם קורם עור וגידים בצורה אחרת. כוכב השפע נמצא אצלכם בבית העבודה, כך שנראה שזה הזמן הנכון עבורכם להפעיל קשרים במידה ותרצו לעשות שינויים בתחום זה. בכל  מקרה עדיף שתחכו עד לאחר יום ההולדת שלכם.

 

אריה

 

הכוכבים המקושרים עם נושאי עבודה ויחסים בין אישיים נמצאים אצלכם יחדיו בבית העבודה כך שזה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לעשות שילוב בין השניים. הפעילו אנשים קרובים שמאמינים בכם ונסו לפעול יחד איתם בשיתוף פעולה למען המטרה. ייתכן ואין לכם יותר מדי סבלנות לשמוע אחרים שדעתם מנוגדת לשלכם ואתם עלולים להגיב בחוסר סובלנות.  היזהרו !

 

בתולה

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זהו זמן מאוד משמעותי בגלל העובדה שאתם מתלבטים מה כדאי לעשות ואיך  להמשיך עם כל התוכניות העתידיות שלכם. זוהי נקודת זמן מאוד משמעותית גם בנושאי יחסים בין אישיים, כיוון שיש לכם רצון פנימי לסגור קצוות שעדיין נשארו פתוחים, אך לא בטוח שתמצאו לשם כך את האנשים שרציתם.  

 

מאזניים

 

נושאי עבודה משמעותיים עבורכם בשלב זה כיוון שאתם זקוקים להרבה אנרגיה כדי ליישם את תוכניותיכם ולהוציאן לפועל. המחויבות שלכם לסביבה הקרובה גורמת לכך שאתם משקיעים זמן רב מעצמכם על מנת לקדם תוכניות שנראות לכם חשובות למדי וייתכן שאף קשורות למשפחה הקרובה שלכם. נסו להשקיע במטרות שלכם זמן איכות ולמזער חוסר שביעות רצון של אחרים מכם.

 

עקרב

 

הכוכב מארס נמצא בבית השותפויות שלכם ונותן לכם שפע של אנרגיה ותוכניות בתקופה זו של חייכם. כוכב זה מקושר גם עם המזל שלכם ונותן לכם את הכריזמה והעוצמות הדרושות , על מנת לפעול בצורה הטובה ביותר. שתפו בתוכניותיכם כמה שיותר אנשים קרובים במעגל הראשון של חייכם, כדי שירגישו שאתם שותפים להם בחייהם האישיים וגם הם בשלכם.

 

קשת

 

הכוכב יופיטר שהוא גם הכוכב שלכם ויושב במזל שלכם מאפשר לכם להרגיש שאתם מממשים את עצמכם ומרגישים הנאה בתוכניותיכם. ייתכן ופחדים שונים יעלו ויצופו בגלל נושאים כספיים ובגלל ביקור הכוכב המעכב בבית הכספים ואולם נראה שתוכלו להתנהל בפרופורציה הנכונה, על מנת לממש את רצונכם להשקיע במשפחתיות האישית שלכם כדי לאחד את כולם.

 

גדי

 

חששות ופחדים שונים עולים וצפים כרגע על פני השטח כיוון שהכוכב שלכם סטורן מבקר אצלכם ומעצים את תחושת הקושי וזאת למרות שאתם מזל שרגיל להתמודד עם קשיים, הרי שנראה שכל פעם אתם מרגישים שאתם שוקעים לתהומות חדשים, אך מיד אחר כך יש לכם גם את היכולת לקחת אחריות על עצמכם, להתמודד מחדש ואף לצמוח מתוך הקושי כמו עוף החול.

 

דלי

 

הכוכבים שמביאים איתם תקשורת טובה נמצאים בבית הכספים שלכם וגורמים לכם להבין שיש לכם מזל בתחום הכלכלי והבנה שלאחרונה הצלחתם בכמה משימות שלקחתם על עצמכם. ייתכן שמבחינה אישית בתחום המשפחתי עדיין לא תצליחו להתמודד כפי שהייתם רוצים ועובדה זו תגרום לכם להגיב בצורה אגרסיבית למדי אל אנשים קרובים.

 

דגים

 

אתם ילידי יום ההולדת הגעתם לימים אלה עם תחושה נוגה במקצת כיוון שאתם מרגישים שהקרובים אליכם אינם מבינים ללבכם, כפי שהייתם רוצים. יכולת הדיבור שלכם עכשיו במיטבה ולכן זה הזמן הנכון לשוחח על נושאים שמטרידים אתכם עם אנשים קרובים שעדיין יש לכם  משקעים כלפיהם. נסו לשנות סגנון התייחסות ולקרב אליכם את היקרים לכם.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש