מרפאת שיניים dental clinic - ד''ר רוקסנה גמפל לונסקי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: חיים דוד ● 20/2/2019 08:53 ● ערב ערב 2903
במרפאתה של ד"ר רוקסנה ניתן לקבל את כל סוגי טיפולי השיניים במגוון שיטות חדשניות, במקצועיות, באמינות, עם יחס אישי ועם הרבה סבלנות
מרפאת שיניים dental clinic -  ד''ר רוקסנה גמפל לונסקי

בואו נודה על האמת, רובנו פוחדים מרופא שיניים, אבל אפשר גם אחרת. כן כן - יש רפואת שיניים שונה, ידידותית יותר למשתמש, נעימה יותר עד כמה שאפשר ועם המון סבלנות וסובלנות. כזה שירות תוכלו לקבל אצל ד"ר רוקסנה גמפל לונסקי, רופאת שיניים נעימה ומלאת אמביציות. רק מלדבר איתה, חשים את העדינות, הסבלנות, הקול המרגיע, ויודעים שאתם בידיים טובות. וזה חשוב, כי עם רופא שיניים חייבת להיות כימיה.

מילדות, מספרת ד"ר רוקסנה, ילידת ארגנטינה ודוברת ספרדית רהוטה, אהבה את התחום. היא החלה להגשים את חלומה בלימודי רפואת שיניים בארגנטינה. בשנת - 1998, עלתה רוקסנה בגפה לארץ מצוידת בהמון ציונות, עברה בהצטיינות את מבחני משרד הבריאות והחלה לעבוד במקצועה. בשנת 2000 הגיעה לאילת בעקבות בעלה, וכאן בעיר השמש הנצחית, הקימה רוקסנה משפחה וכיום היא גם אימא במשרה מלאה לשני בנים מקסימים. רוקסנה עבדה במשך עשור במקצועה במרפאת שיניים, צברה ניסיון, אגרה מקצועיות, ולפני שמונה שנים יצאה לדרך עצמאית, דרך בה היא צועדת עד היום עם לקוחות מרוצים שהולכים איתה שנים וכמובן עם מצטרפים חדשים.

 

 

אילו טיפולים תקבלו במרפאתה של ד"ר רוקסנה? טיפולי שיניים משמרים, סתימות, עקירות, טיפולי שורש, טיפולי שיקום, פרוטטיקה, כתרים, תותבות ועוד ועוד. במרפאה תוכלו לקבל גם טיפולי שיננית.

"אני מאמינה שבטיפולי שיניים הדבר החשוב ביותר הוא הסבלנות, להרגיע את המטופל, כי רוב האנשים מפחדים. ובאמת, המטופלים שלי יודעים לומר שאני משרה אווירה רגועה, נעימה, הם לא מפחדים וממליצים עלי. אפילו יש כאלה שנרדמים תוך כדי טיפול", היא אומרת ומוסיפה: "בלימודיי בארגנטינה, שמו דגש חזק מאוד על הפן הפסיכולוגי של הטיפול, וזה לדעתי מאוד חשוב, האינטראקציה והכימיה בין המטפל למטופל, זאת כמובן לצד מקצועיות הטיפול", אומרת ד"ר רוקסנה וממשיכה: "אני מאמינה ומעבירה זאת גם למטופליי, שטיפול בפה צריך להיות תמידי. מטופל מגיע לטיפול ספציפי, אני מטפלת בבעיה, בודקת את המכלול ומבקשת וממליצה לטפל בפה כל הזמן, אם זה בצחצוח נכון, אם זה בשימוש בחוט דנטלי, שטיפות, תזונה נכונה ולא לחכות עד הרגע האחרון שהמצב יחמיר עם כאבים חזקים. כשמטפלים נכון, עם מודעות לחשיבות בריאותן של השיניים, אפשר להימנע מנזקים גדולים, ואז המטופל מגיע רק אחת לחצי שנה, ולא לשם טיפול, אלא רק לשם ביקורת. אני מדגישה את המודעות של בריאות הפה והשיניים בכל ביקור של המטופלים אצלי במרפאה".

ד"ר רוקסנה מסכמת: "הגעתי למקצוע הזה מאהבה, אני מבצעת אותו באהבה ובסבלנות ואני משתלמת בשיטות טיפוליות וחומרים חדשניים כל הזמן".

מרפאת שיניים ד"ר רוקסנה גמפל לונסקי, הקניון האדום חנות 43, קומה א'. טלפונים לקביעת תור: 08-6375885, 054-3444975. חפשו אותה בפייסבוק.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש