משקפי שמש אופנתיות במחיר שלא תצטרכו לחשוב עבורו פעמיים!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/2/2019 10:37 ● ערב ערב 2902
אם יש לכם משקפיים, אתם ודאי יודעים כמה כסף אפשר בקלות להוציא על שתי הזכוכיות הממוסגרות האלו.
משקפי שמש אופנתיות במחיר שלא תצטרכו לחשוב עבורו פעמיים!

ממציאת המסגרת המועדפת ועד לבחירת הצבע שיבטא אתכם כמי שאתם באמת. בעבר, למשקפיים היה לוקח מספר ימים אם לא שבועות עד שהיו מגיעים אלינו. כיום הדבר אורך פחות, דבר המקל על עשיית משקפיים, אך לא מקל במחיר.

אם יש לכם נטייה לאבד את המשקפיים שלכם והמשפט השגור בפיכם הוא 'איפה שמתי את המשקפיים?', כנראה שהטיפים האלה הם בול בשבילכם. כך, תמצאו משקפי שמש אופנתיות במחיר שפוי והגיוני-

 

על האינטרנט, שמעתם?

 

היום אין דבר שלא תוכלו למצוא באינטרנט. כן, גם משקפי שמש. בישראל שטופת השמש, משקפי שמש הם אחד מהפריטים החשובים ביותר שקיימים. סביר שיהיו לכם יותר מזוג אחד וסביר ששילמתם עליהם הרבה.

אך מה אם נאמר לכם שבאינטרנט אתם יכולים למצוא הכל? ממש הכל. משקפי שמש שראיתם בחברת משקפיים מפורסמת, שעולות כמה מאות שקלים, יכולות באינטרנט להימצא בסכום קטן יותר.

חנות אינטרנטית כמו 'סליידר', יכולה לספק לכם משקפי שמש בדיוק כמו שאתם אוהבים ובדיוק במחיר שאתם אוהבים לשלם. ולא רק שהקנייה לא מצריכה אתכם לצאת מהבית, אתם גם יכולים לבחור את מהירות המשלוח ותוך כמה זמן הוא יהיה אצלכם.

ב'סליידר' אתם יכולים למצוא משקפי שמש במחירים ממש מצחיקים (30 שקל זה הרבה?) וליהנות מהם כאילו עלו לכם פי 10. היופי בדבר? אף אחד לא יידע לעולם.

 

עקבו אחרי מבצעים

 

חנויות אופטיקה רבות מבינות את רצונו של הצרכן למשקפיים בזול, אך כיוון שהן לא יכולה להוריד מחירים לרמה כמו של 'סליידר', הן בוחרות לעשות מבצעים, כאלו שינצנצו לצרכן על מחירים נמוכים יותר כאשר שמה של החברה הולך לפניה כשמדובר באיכות הסחורה.

צרכן ישתכנע לשלם מחיר טיפה יותר נמוך עבור משקפיים שנאמר שהן טובות. אך כשהדעה הרווחת היא שמשקפיים זולות הן לא טובות, אתם יכולים לנצל את זה לטובתכם. הסטיגמה לא נכונה אם יודעים איפה לחפש את המשקפיים הנכונות.

אם קורצת לכם האופציה לרכוש משקפי שמש בחנויות מובחרות, חפשו את המבצעים. אף אחד לא אוהב לשלם מחיר שלם.

חשוב שתזכרו, העובדה שאתם קונים משקפי שמש בזול אינה אומרת שיש לזלזל בהם ולא להשגיח עליהם כמו שהייתם משגיחים לו הייתם משלמים סכום גדול יותר.

כמובן שההמלצה לשמירה בטוחה תהיה נרתיק קשיח. כך, לא רק שמשקפי השמש שלכם יהיו מוגנים מפני מכות כאלה ואחרות, הם גם יהיו מוגנים מפני לכלוך ואבק.

משקפי שמש הם מצרך מאוד נפוץ ולרוב יילקח כמובן מאליו. לכן, שמרו על משקפי השמש שלכם כמה שיותר. חבל על הכסף.
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש