פיתגורס - פיתה עם מחשבה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 13/2/2019 09:31 ● ערב ערב 2902
קבלו את המקום הלא שגרתי החדש באילת ● פיתות שף מיוחדות עם מילויים מעניינים ● פלאפל דג – הראשון בארץ ● פיתה צמחונית מטורפת ● חצי פיתת שקדי עגל בטעם משגע ● ועוד מגוון רחב של טעמים המוגשים בפיתה או בשפיץ (חצי פיתה משולשת – פיתגורס כבר אמרנו?)
פיתגורס - פיתה עם מחשבה

מכירים את פיתגורס? הפילוסוף היווני המוכר לכולם ממשפט פיתגורס שמדבר על יחס הצלעות במשולש ישר זווית, ואם במשולש עסקינן, אז על כך מושתת המקום החדש, השונה והמעניין 'פיתגורס' – פיתות עם המון מחשבה או חצאי פיתות - 'שפיץ', בטעמים שונים ומרעננים, כך שלא צריך לסור למרכז כדי להנות מהן.

היו אלה האילתים לימור בוקרי וארוסה גיא עדי שהביאו את הרעיון הנפלא הזה לאילת. המקום נפתח ב- 18.1.19 עם הפתעה עבור לימור, שקיבלה באותו מעמד הצעת נישואין מגיא. מרגש.

המקום מעוצב כולו ממשולשים, ממנורות, מציורי קירות, משירותים עם מוטיב משולש - אפילו על החולצות של העובדים תמצאו את משפט פיתגורס הידוע a2+b2=c2. ישנם מקומות ישיבה בתוך המסעדה, כולל במת ישיבה וגם במרפסת מחוצה לה.

 

 

ב'פיתגורס' תוכלו למצוא מנות מעניינות בפיתה - הכוללות סלטים ורטבים מיוחדים שלא תמצאו באף מקום. בהמשך יתווספו גם תוספות מעניינות לצד הפיתה. לימור: "הרעיון הוא להזמין את הפיתות המובנות שלנו, לא לשנות אותן, כמו שהשף הכין אחר מחשבה רבה, כי זה כל הכיף. כמובן שניתן להרכיב גם פיתות בהעדפות אישיות לשביעות רצון הלקוח". בקרוב תוכלו למצוא במקום גם עסקיות הכוללות פיתה + תוספת + שתיה. ואיך אפשר בלי - קינוח - גם זה יגיע במהרה בימינו. לא מיותר לציין כי המקום כשר בשרי בהשגחת רבנות אילת, והמחירים נוחים.

רוצים טעימה מהתפריט? קבלו כמה מנות 'שפיץ': מנה צמחונית - ליידי פינגר, טחינה, עמבה, ביצה, עגבניית גריל, בצל, סומק, חציל מאודה, פטרוזיליה, כוסברה, נענע, סלק, חריף. דג מרוקאי - חומוס, תפוח אדמה, כוסברה, פלפל/פלפל חריף, בצל, עגבניות. פלאפל דג - טחינה, לימון כבוש, פטרוזיליה, חציל מטוגן, עגבניה, בצל, פלפל חריף. מינוט סטייק - בצל, עגבניית גריל, מלפפון חמוץ, טחינה, בצל ירוק, חריף הבית וכמובן איך אפשר בלי השוס - שפיץ שקדי עגל ועוד ועוד.

 

 

בימי שישי, ילבש המקום חג – בקונספט קבלות שבת, עם אלכוהול, בירות במחיר מצחיק, מוסיקה, אווירה, עם דגים מרוקאים ברוטב בצלחת או בפיתה וגם קציצות דג ברוטב מיוחד - בצלחת או בפיתה.

אז קבענו ב'פיתגורס'?

פיתגורס, פתוח: ראשון -חמישי 11:30-21:00, יום שישי – מ- 11:30 ועד שעה לפני כניסת שבת. כתובת: שדרות האלמוגים 88 (כלבו לבית לשעבר, צמוד ל'טורטה'). טלפון: 08-6223342. משלוחים במקום.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש